Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
stilo2003
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Po avg 03, 2009 4:20 pm
Kraj: Ljubljana

Fiat Stilo 1.8 16v- servis

Napisal/-a stilo2003 Pe avg 07, 2009 7:11 pm

Pozdravljeni!

Sem lastnik Stila 1.8. 16v letnik 2003. Avto ima prevoženih malo manj kot 105.000 km in je v zašel v svoje šesto leto. To pomeni da je prišel čas velikega servisa. Menjava olja, filtrov, jermenov, napenjalcev, rolic, vodne pumpe.....itd. Dobivam en cel kup informacij, da je ta poseg kar komplicirana zadeva, ker je potrebno imeti neko posebno pripravo, da se fiksira faza motorja ob zamenjavi glavnega jermena in spet na drugi strani, da to ni tak bav-bav. In da ta servis spet ni toliko drag kot nekateri opisujejo pa do astronomsko visoke števike na pooblaščenem Fiatovem servisu.
Ima mogoče kdo kakšno izkušnjo z tem....približne cene, kakšen nasvet, mogoče kakšen kontakt kakšnega serviserja ki bi to opravil? Kakršen koli nasvet je dobrodošel in hvala že v naprej!
 
Uporabniški avatar
mire
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2110
Pridružen: Če jan 11, 2007 7:44 pm
Kraj: koper

Napisal/-a mire Pe avg 07, 2009 8:01 pm

Najprej se odlocis, kje bos delal servis al na uradnem servisu al pri privat mehaniku.
Poklices najblizji fiat servis in vprasas ceno velikega servisa za to masino.
Pol pa preveris se privatnike.
Napisi iz kje si da ti bo dal kdo nasvet komu peljat v tem kraju.
Lp
rocna - bok - streha
Pravopis spreglej
 
Fiatfan
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 626
Pridružen: Če mar 12, 2009 4:54 pm

Re: Fiat Stilo 1.8 16v- servis

Napisal/-a Fiatfan Pe avg 07, 2009 8:01 pm

stilo2003 je napisal/-a:Pozdravljeni!

Sem lastnik Stila 1.8. 16v letnik 2003. Avto ima prevoženih malo manj kot 105.000 km in je v zašel v svoje šesto leto. To pomeni da je prišel čas velikega servisa. Menjava olja, filtrov, jermenov, napenjalcev, rolic, vodne pumpe.....itd. Dobivam en cel kup informacij, da je ta poseg kar komplicirana zadeva, ker je potrebno imeti neko posebno pripravo, da se fiksira faza motorja ob zamenjavi glavnega jermena in spet na drugi strani, da to ni tak bav-bav. In da ta servis spet ni toliko drag kot nekateri opisujejo pa do astronomsko visoke števike na pooblaščenem Fiatovem servisu.
Ima mogoče kdo kakšno izkušnjo z tem....približne cene, kakšen nasvet, mogoče kakšen kontakt kakšnega serviserja ki bi to opravil? Kakršen koli nasvet je dobrodošel in hvala že v naprej!


Zelo konkretno ti bom odgovoril. imel sem na servisu fiat bravota 1.6, ki je podobna mašina. res je, potrebno je imeti posebno orodje. z original materialom in delom ter 2 letno garancijo je prišlo 240 eur. ti priporočam pooblaščenca, vendar bodi obvezno zraven!
 
Uporabniški avatar
rhino
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 741
Pridružen: Če nov 30, 2006 2:21 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a rhino Pe avg 07, 2009 9:12 pm

In zakaj rabiš posebno orodje?In kak to zgleda?Mi pri menjavi jermenov,pumpe in ostalega pripadajočega materiala nismo uporabljali prav nobenega posebnega orodja,razen kladiva,izvijačev,ključev....
 
marjan novak
Novinec
 
Prispevkov: 434
Pridružen: Sr okt 25, 2006 6:24 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a marjan novak Pe avg 07, 2009 9:13 pm

Pooblaščeni servis za fiat vreden zaupanja zi dokaj poceni je na ižanski v Lj.
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Pe avg 07, 2009 9:18 pm

rhino je napisal/-a:In zakaj rabiš posebno orodje?In kak to zgleda?Mi pri menjavi jermenov,pumpe in ostalega pripadajočega materiala nismo uporabljali prav nobenega posebnega orodja,razen kladiva,izvijačev,ključev....


snet je treba pokrov ventilov in blokirat odmični gredi
orodje zgleda kot dve kocki, ki sta postruženi tako, da pašeta gor namesto dveh mostilčkov, ki držita gred
podpis
 
Fiatfan
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 626
Pridružen: Če mar 12, 2009 4:54 pm

Napisal/-a Fiatfan Pe avg 07, 2009 9:32 pm

lublancan je napisal/-a:
rhino je napisal/-a:In zakaj rabiš posebno orodje?In kak to zgleda?Mi pri menjavi jermenov,pumpe in ostalega pripadajočega materiala nismo uporabljali prav nobenega posebnega orodja,razen kladiva,izvijačev,ključev....


snet je treba pokrov ventilov in blokirat odmični gredi
orodje zgleda kot dve kocki, ki sta postruženi tako, da pašeta gor namesto dveh mostilčkov, ki držita gred


vsaj nekdo ki ve kako to gre.
 
marjan novak
Novinec
 
Prispevkov: 434
Pridružen: Sr okt 25, 2006 6:24 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a marjan novak Pe avg 07, 2009 9:48 pm

Je vseeno s kakšnim navorom se šraufa tam okrog jermenov?
 
Uporabniški avatar
rhino
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 741
Pridružen: Če nov 30, 2006 2:21 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a rhino Pe avg 07, 2009 9:51 pm

lublancan je napisal/-a:
rhino je napisal/-a:In zakaj rabiš posebno orodje?In kak to zgleda?Mi pri menjavi jermenov,pumpe in ostalega pripadajočega materiala nismo uporabljali prav nobenega posebnega orodja,razen kladiva,izvijačev,ključev....


snet je treba pokrov ventilov in blokirat odmični gredi
orodje zgleda kot dve kocki, ki sta postruženi tako, da pašeta gor namesto dveh mostilčkov, ki držita gred


Mi smo to delali malo drugače,ker pač ni bilo na voljo takšnega orodja.Na vsaki odmični en ris na zobniku preden snameš dol jermen.In ni potrebno nič snemati pokrova ventilov (a ni potrebno potem ob snemanju ventil dekla zamenjat še tesnilo?)
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6590
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Pe avg 07, 2009 10:34 pm

Pozdravljeni

Ja je, potrebno menjati tesnilo. Vendar v 30 letni preksi še nisem videl lastnika vozila, ki bi skrehiral zaradi tesnila pokrova ventilov ( 7,50 € ).

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov