Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
gaši
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1640
Pridružen: So nov 10, 2007 1:25 pm
Kraj: Šentilj

Pomoč-zavore Twingo

Napisal/-a gaši Po avg 10, 2009 5:23 pm

Imam en problem ki traja že dalj časa cca. 2 meseca, sprednja desna čeljust ne spusti čisto ali kak naj drugače povem, ko pritisnem bremzo in spustim ostane verjetno rahlo zaprta in rahlo zavira..sem prišel glih zdaj iz avtoceste in ni šlo več kot 110km/h. Se ustavim smrdi ful, felne vroča da se je skoraj nemoreš dotaknit. Ko se mi je prek kakim mesecom nazaj to enako zgodilo, sem vzel dol kolo, ampak bateki grejo lepo noter in ven, noter ga lahko lepo s prsti potisneš..zdaj edino kar nisem, nisem odzračil sistema..mogoče je to krivo..

Upam, da bi boste pomagali..hvala.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Po avg 10, 2009 5:30 pm

to ni krivo.
nevem kako ma tvingo narjen tocn,ampak a si kj pogledal vodila ce lepo laufajo?a sta obe ploscice enakomerno obrabljene.
jst svetujem da vodila spucas,pa da res dobro z krtaco zicno spucas tisti del celjusti in nosilcev na katerih drsijo pakne,tm se velikrat tok umazanije nabere da celjust sicer oddvaja sam se ploscica ne premika pa skos po disku pajsa na full
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
gaši
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1640
Pridružen: So nov 10, 2007 1:25 pm
Kraj: Šentilj

Napisal/-a gaši Po avg 10, 2009 5:47 pm

Ko sem takrat vzel dol sta ble obe ploščici enako obrabljeni..vodili sta tud šle tekoče, sem lahko brez problema premikal, bom pa videl zdaj kak bo ko bom vzel dol še enkrat..bom naredil tak kot si rekel abbe, vzel še enkrat dol vse in spucal še enkrat..sem pa tud to opazil da ko se peljem čisto počasi in mam odprto okno se sliši kak ploščica šoba po disku :? ..upam da bom zrihtal ker drugega res nevem kaj bi lahko blo razen tega..hvala abbe ;)
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind Po avg 10, 2009 6:05 pm

Jaz ti svetujem, da avto pelješ h kakšnemu mojstru (imamo tu enega na forumu).
S tem se ni glih za igrat.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po avg 10, 2009 6:06 pm

Kak ma narjene zavore? Še ma na "kajle" ki jih zbiješ ven da dobiš ven ploščico ali ima na dva vijaka, da odšravfaš čeljust , ki objema ploščice(lucas) ?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
gaši
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1640
Pridružen: So nov 10, 2007 1:25 pm
Kraj: Šentilj

Napisal/-a gaši Po avg 10, 2009 6:09 pm

Lisko, ja če hočeš dobit pliščici ven moreš zbit ven kajlo, čeljust pa je pritrjena z dvema vijakoma..
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po avg 10, 2009 6:19 pm

gaši je napisal/-a:Lisko, ja če hočeš dobit pliščici ven moreš zbit ven kajlo, čeljust pa je pritrjena z dvema vijakoma..


Aha sistem R5 starejših letnikov.....
Naredi takole (namreč meni se je dogajalo popolnoma enako, včasih je štekal včasih ne....) Prvo zbij ven kajle in dobi ven ploščice. Potem odtegni čeljust in jo vzami dol. V tistih vodilih čeljusti je not ( vodilo ki je na pestu) eno kao gumi tesnilo ( o ring). Tisto tesnilo s časoma "Sprvi" se raztegne in šteka vodila. Z malim izvijačem izbezgaj to tesnilo in sestavi skupaj nazaj. Seveda ne pozabi vsega lepo namazat in zavore bodo kot nove.

Povej še samo ali imaš asimetrične ploščice ali navadne? ( ene so zamakjene ene pa so enake) .
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
gaši
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1640
Pridružen: So nov 10, 2007 1:25 pm
Kraj: Šentilj

Napisal/-a gaši Po avg 10, 2009 6:47 pm

Ahaa..ja bom probal nardit tak kot si rekel, kaj pa ono tesnilo ko ga izbegljam ven, potrebujem novo ali ne? ..kaj namažem naj s grafitno mastjo ali navadno..

Ploščice so enake..obe sta enaki :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po avg 10, 2009 7:09 pm

gaši je napisal/-a:Ahaa..ja bom probal nardit tak kot si rekel, kaj pa ono tesnilo ko ga izbegljam ven, potrebujem novo ali ne? ..kaj namažem naj s grafitno mastjo ali navadno..

Ploščice so enake..obe sta enaki :)

No verjetno veš da moraš potegnit ven puše po katerih se vozi čeljust....šele tem not se skriva ta o ring. Mogoče ga celo ni ali pa je že razpadel.....Jaz ga potem kje v kakem manualu od petke nisem našel tako, da sem sklepal , da je lahko kamot brez in zadeva se je obnesla. No ko boš imel tako narazen pa narahlo obrusi (120 papir) in luknje kjer se vozijo vodila kot puše vodil. Za namazat bo dobra kar grafitna mast (čeprav bi bla bolša bakrena ampak jaz do sedaj v 10tih letih še nisem imel problemov mažem pa vse z grafitno...), saj tam ni direktnega stika s ploščicami. No potem pri sestavi pa pazi na zaščitne gumice okrog teh vodil, lepo jih namesti nazaj (prej pa dobro preglej če so cele in zamenjaj z novimi če so poškodovane ....dobi sejih žal samo na original servisu....namig: pašejo od audija A4 starejšega modela z malo predelave...).

Preveri tudi batek če lepo leti , da ne boš čez nekaj mescev razdiral zaradi tega :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
gaši
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1640
Pridružen: So nov 10, 2007 1:25 pm
Kraj: Šentilj

Napisal/-a gaši Po avg 10, 2009 8:31 pm

Lisko, hvala za tako razširno razlago..zdaj mi je tudi vse bolj jasno :) ..bom se potrudil po svojih najboljših močeh, da zrihtam to, da bo potem štimalo vse..če bo kaj zaštekalo, te bom še pocukal malo ;) hvala.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov