Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Matjazy
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: To maj 11, 2004 8:24 pm

(preveč) Agresiven bmw 324td

Napisal/-a Matjazy To avg 11, 2009 10:46 am

Imam zanimivo težavo. Po nastavitvi bosch pumpe je avto postal kar mal preveč eksploziven. Če v leru dodam gas, obrate kar izstreli iz prostega teka. Vožnja postane tekoča šele v četrti in peti prestavi, danes po mokri cesti sem se dejansko parkrat precej mučil, da avto ni oddriftal s ceste. Poleg tega pri dodajanju plina avto konkretno črno pokadi (sicer pri tem potegne presenetljivo dobro), prej ni kadil praktično nič.

A je mogoče, da so kej narobe naredil pri nastavitvi bosch pumpe? Al je vse ok, pa je bil prej pač malo zamorjen?
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe To avg 11, 2009 10:53 am

sigurno so prevec "navili" bosch pumpo.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
lumpii
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne mar 04, 2007 9:21 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lumpii To avg 11, 2009 4:16 pm

To je normalno. Je pač BMW turbo dizel, če pa si prej vozil 1.6 dizel z 55KM je potem tu velika razlika....
E60 525dA M-Optic, 2005
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: (preveč) Agresiven bmw 324td

Napisal/-a lisko To avg 11, 2009 4:58 pm

Matjazy je napisal/-a:Imam zanimivo težavo. Po nastavitvi bosch pumpe je avto postal kar mal preveč eksploziven. Če v leru dodam gas, obrate kar izstreli iz prostega teka. Vožnja postane tekoča šele v četrti in peti prestavi, danes po mokri cesti sem se dejansko parkrat precej mučil, da avto ni oddriftal s ceste. Poleg tega pri dodajanju plina avto konkretno črno pokadi (sicer pri tem potegne presenetljivo dobro), prej ni kadil praktično nič.

A je mogoče, da so kej narobe naredil pri nastavitvi bosch pumpe? Al je vse ok, pa je bil prej pač malo zamorjen?


Če prebereš mojo temo o jeepu boš videl da sem imel podobne težave po obnovi bosch pumpe. Pri meni je še vse klasično ( ohne elektronik) in za premik oz. večjo doziranje nafte ob "vklopu " turbine skrbi tlak. To cev sem imel jaz zamašeno. No ko sem zmontiral pumpo sem to cev tudi očistil.....motor je dobesedno podivjal.....vožnja zelo podobna tvoji....čez dva mesca je počlo glavo....vzrok: okvarjen wast gate ventil , ki bi prepričeval over boost.....Turbina je tako polnila koliko se je le dalo....a to seveda ni bilo dobro....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Žumi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 95
Pridružen: Pe maj 11, 2007 12:47 pm

Napisal/-a Žumi To avg 11, 2009 5:24 pm

ker hud odgovor LUMPII ;)
se ti vid da sam propeler vidiš....
 
Uporabniški avatar
lumpii
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne mar 04, 2007 9:21 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lumpii To avg 11, 2009 5:36 pm

Žumi je napisal/-a:ker hud odgovor LUMPII ;)
se ti vid da sam propeler vidiš....


:P :D
E60 525dA M-Optic, 2005
 
Uporabniški avatar
Matjazy
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: To maj 11, 2004 8:24 pm

Re: (preveč) Agresiven bmw 324td

Napisal/-a Matjazy To avg 11, 2009 5:44 pm

lumpii je napisal/-a:To je normalno. Je pač BMW turbo dizel, če pa si prej vozil 1.6 dizel z 55KM je potem tu velika razlika....

Vozm sicer ta avto že skoraj pol leta... tole sedaj vsekakor ni normalno.
lisko je napisal/-a:Če prebereš mojo temo o jeepu boš videl da sem imel podobne težave po obnovi bosch pumpe. Pri meni je še vse klasično ( ohne elektronik) in za premik oz. večjo doziranje nafte ob "vklopu " turbine skrbi tlak. To cev sem imel jaz zamašeno. No ko sem zmontiral pumpo sem to cev tudi očistil.....motor je dobesedno podivjal.....vožnja zelo podobna tvoji....čez dva mesca je počlo glavo....vzrok: okvarjen wast gate ventil , ki bi prepričeval over boost.....Turbina je tako polnila koliko se je le dalo....a to seveda ni bilo dobro....

Hvala, bomo jutri pogledali, kaj je s tem! Ker natančno to tudi mene skrbi.. da tega motor ne bo zdržal posebno dolgo (če stisnem drugo in pri nekje 3500rpm šaltam v tretjo po suhem asfaltu obrne zadnja kolesa... )
 
Uporabniški avatar
Matjazy
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: To maj 11, 2004 8:24 pm

Napisal/-a Matjazy Če avg 13, 2009 7:57 am

Avto je mehanik porihtal. Malo se je igral z elektroniko na bosch pumpi - problem je bil, da je elektronika že ob majhnem dotiku stopalke za plin preveč odprla zadevo... , zdej so zadeve takšne, kot so bile. Elektroniko bosch črpalke je že zadnjič dal od audija 2.5TDI.. zanimivo, kako te zadeve pašejo skupaj :)
 
Uporabniški avatar
MacAudio
Uporabnik
 
Prispevkov: 887
Pridružen: Če maj 06, 2004 6:49 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a MacAudio Če avg 13, 2009 8:52 am

Vse lepo in prav, sam tole se sliši na daleč, kot da ima avto 300hp+. Lp 8)
TSI+DSG = T.N.T.!! ;-))
 
Uporabniški avatar
Matjazy
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: To maj 11, 2004 8:24 pm

Napisal/-a Matjazy Če avg 13, 2009 8:58 am

MacAudio je napisal/-a:Vse lepo in prav, sam tole se sliši na daleč, kot da ima avto 300hp+. Lp 8)

Sploh ne, težava je bila v tem, da je avto na rahel dotik gasa cuknil tako, kot da bi pohodil poln gas (oz še malce bolj), kar je bilo v prvih treh prestavah precej sitno.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov