Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Svizec:)
Novinec
 
Prispevkov: 170
Pridružen: To jul 29, 2008 8:14 am

Prosti tek 1 9 jtd

Napisal/-a Svizec:) Ne avg 16, 2009 8:48 am

Pozdravljeni!

No torej avto Alfa romeo 156 85kw 116km in ima visok prosti tek cca1100 obr/min tudi ob prižgani klimi,avto se pelje normalno in ne kadi,malo sumim na senzor faze motorja ,mogoče bi lahko nagajalo pedalo za plin?
če se je že kdo soočal s podobnimi težavami bi prosil za nasvet-mnenje :D

LP
 
Uporabniški avatar
Svizec:)
Novinec
 
Prispevkov: 170
Pridružen: To jul 29, 2008 8:14 am

Napisal/-a Svizec:) Ne avg 16, 2009 8:10 pm

Pozdravljeni!

Vidim da ni ravno "zanimiva tema :D :D
Bom napisal še nekaj stvari, ki mislim ,da bi pomagale pri rešitvi težave.
Ko avto prižgem(hladen)je prosti tek pravilen cca 850obr/min,če znekaj sekund
pa obrati poskočijo na 1100 obr/min :?
Bi ga lahko moril kak tlačni regulator ali ali pa kakšne tlačne cevke mogoče?
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind Ne avg 16, 2009 8:31 pm

Svizec:) je napisal/-a:Ko avto prižgem(hladen)je prosti tek pravilen cca 850obr/min,če znekaj sekund
pa obrati poskočijo na 1100 obr/min :?


Isto je bilo pri meni. Računalnik je mislil, da je ''kao'' vklopljena klima (ampak ni bila) in so mi s tem skočili
obrati kot pri tebi in se je vklopil ventilator.
No krivec je bila varovalka (tista varovalka kjer je škatla z varovalkami v motornem prostoru).

Je pa najboljše, da priklopiš na tester (pri meni je izpisalo napako).
 
Uporabniški avatar
Svizec:)
Novinec
 
Prispevkov: 170
Pridružen: To jul 29, 2008 8:14 am

Napisal/-a Svizec:) Ne avg 16, 2009 9:04 pm

Najprej hvala za zanimiv odgovor,avto je bil priklopljen na tester vendar ne na tovarniškega-ni pokazal nobene napake
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Po avg 17, 2009 8:40 am

Ni rečeno, da je na testerju mojster vse pogledal. Važna je napetost na ECUju, če je okoli 12,4V računalnik dvigne štantgas, da se bolje fila. Preveri varovalko za ECU, če ima dobro podnožje. Ponavadi je tako, da ista varovalka poganja tudi bencinsko črplako in o ta ošvohi se varovalka pregreva. Voltaža v avtu je sicer 13,5V, ampak ECU dobi preko slabih zvez 12,4V. Sam sem to videl šele, ko sem vklopil Cobra detektor, ki kaže voltažo.
 
Uporabniški avatar
Svizec:)
Novinec
 
Prispevkov: 170
Pridružen: To jul 29, 2008 8:14 am

Napisal/-a Svizec:) Sr avg 19, 2009 9:21 pm

Pzdravljeni!

Mene pa zanima če vpliva blindiran EGR na delovanje MAF senzorja,oziroma prostega teka ,zato ker tester vneto izpisuje "napaka signala EGR :shock:

LP
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Sr avg 19, 2009 9:29 pm

JTD 105,110 in 115 KM motorji vsako rundo izpisujejo napako na EGR-u pa če je blindiran al pa ne,prav tako blindiran ne vpliva na obrate,lahko pa da ga mede,če je zapacan in zaštekan ter stalno v odprtem položaju in mede eletroniko.
 
Uporabniški avatar
Svizec:)
Novinec
 
Prispevkov: 170
Pridružen: To jul 29, 2008 8:14 am

Napisal/-a Svizec:) Sr avg 19, 2009 9:33 pm

Pozdravljeni!

Če prav razumem je najbolje ,da ga očistim in probam spraviti v zaprti položaj-če je v odprtem stanju
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6590
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Sr avg 19, 2009 10:30 pm

Pozdravljeni

Ventil za reciklažo izpušnih plinov oz. njihovo ponovno uporabo v delovnem taktu motorja sicer ne vpliva na regulacijo količine goriva in kot predvžiga motorja, ima pa zelo velik vpliv na regulacijo vrtljajev prostega teka in s tem posredno na delovanje vseh ostalih senzorjev. Če ne tesni dobro, potem so izmerjeni tlaki na sesalnem kolektorju vedno višji ( povečanje količine goriva ), sesana zmes je bogata, to pa pomeni pomanjkanje zraka, višje vrednosti CO in na koncu še zaganjanje motorja ali pa sploh nezmožnost motorja za delovanje v prostem teku pri večji okvari. Obstaja več vrst ventilov in motorčkov EGR, ki pa v osnovi vsi delujejo na enakem principu. Delovati začnejo šele, ko je motor segret na delovno temperaturo ( nad 80 stopinj C ) in ko se vrti vsaj nad 2000 vrt/min. To motorju zagotavlja, da vsi ostali senzorji delujejo nemoteno zaradi delnega ali celo popolnega odprtja EGR ventila.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Če avg 20, 2009 6:00 pm

lenivec je napisal/-a:115 ne javla nobene napake če je blindiran.
meni še 1x ni javlalo napake na EGR, pa se doka redno na računalnik priklapla. pa EGR je tut blindiran

Nisem mislil da bi javljal na displayu napako ampak velika večina teh motorjev javlja napako AGR ko se ga priklopi na tester pa čeprav normalno deluje.Svizec ti pa Agr-ja nič ne zaštekaj ampak ga samo očisti in zagotovi da bo pravilno deloval in ga nazaj blindiraj,ker če si odprtega (zaštekanega) blindiral nisi naredil ni8č razen tega da ne kadi.
 
Uporabniški avatar
Svizec:)
Novinec
 
Prispevkov: 170
Pridružen: To jul 29, 2008 8:14 am

Napisal/-a Svizec:) Pe avg 21, 2009 2:32 pm

Pozdravljeni!

Danes je bil avto na pooblaščenem servisu,kjer so mi avto priklopili na tester
Diagnoza je sledeča-prevelik tlak v sesalnem kolektorju(ne vejo pa zakaj)
Zdaj pa jaz vas vprašam :P je mogoče da turbina preveč polni -oz.nagaja regulator na turbini?

Skratka naročiti sem se moral za naslednji teden,ker za tak "projekt" rabijo cca 3 dni
 
Uporabniški avatar
Svizec:)
Novinec
 
Prispevkov: 170
Pridružen: To jul 29, 2008 8:14 am

Napisal/-a Svizec:) Pe sep 11, 2009 8:33 pm

Pozdravljeni!

No stvar je sledeča,avto je popravljen teče na 850 rpm.
Menjan je bil računalnik =I -pod garancijo :D
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov