Avto laufa po treh cilindrih. Sicer ne opazim v sami odzivnosti motorja skoraj nič,niti pri končni(cca. 180km/h). Kabli so novi,kapa in rotorček nov.Se mi pa zdi da ob umirjeni vožnji skos malo cuka,ampak čisto na izi.Kaksna ideja?
Avto:Renault laguna 1.8,tip motorja f3p.
Snami en kabel za svečke pa se pojdi peljat....če boš zmogel naterat na 120 si as. Po vsej verjetnosti pa ti ena svečka "spušča" vžige. Če se sveč nisi menjal jih le.
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P )
Svečke so menjane.Ni razlike niti če iz tretjega cilindra svečko v četrtega. Isti šmorn. Če dam kabl dol,se zvok ne spremeni nič.Svečka ni zalita,ko jo dam vn.Lepo obgorela.Zdravo bi rekel.
Jah pol očitno ta sveča nima pravih vžigov....moti me edino to da praviš da ni mokra....saj če ne bi imela iskre bi jo zalivalo. Če ima MPI vbrizg si siguren da dobi tist valj sploh bencin?
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P )
Mpi pri f3p motorju?Ne,je kar klasika monotronic. Ja,sej mene tud to moti,da ni zalita.Sm mislil,da je počen ventil,pa zmermo kompresijo.In kompresija je. Vsi smo samo pobulil.
Verjetno tesnilo med sesalnim komektorjem in glavo motorja predrto in spušča preveč zraka v nekaterem cilindru. Smo se jebal 3 dni z eno astro dokler smo tega ugotovil.
Poskus mal vode polit tam kjer je tesnilo med glavo in kolektorjem,če je kaj narobe boš takoj slišu k bo vodo vsesalo notr.
Vžgeš avto, odpreš haubo in stakneš kabel iz cilindra št. dol 1. Če vidiš da je mašina začela trokirat in se trest, potem je cilinder in svečka št.1 ok. Če se stanje vibracij ne spremeni, potem je problem pri tem cilindru oz. svečki. In tako naprej gre vse do zadnjega cilindra.
Aja, stikaš lahko po želji cilindre, ni treba po vrsti. Tko za iinformacijo: Pri renaultih se šteje prvi cilinder od menjalnika in ne od zobatega jermena. Obratno kot pri večini ostalih.
če še vedno serje če zamenjaš svečko,pa če serje, če daš drugi kabel, pa če je cinšpula ok, bi jaz najprej kompresijo izmeril, če je normalna. a ti kaj vode v ekspanzijski posodi zmanjkuje. kaj pa olje. je ok? nalij olje do max. in se vozi recimo 2 dni in poglej, če je isto. če ga je več kot prej zna bit problem da šobe ščijejo. se včasih tudi mašina zaradi tega trese...
Smo kable zamenjal,svečke,kapo,rotorček. Zmerli kompresijo. Olje žre,sej ma čez 300000 prevoženih,ampak jaz bi jo kar še mel.
Aja,nima šob za vbrizgavanje,Je tudi že @lisko to predložil za pogledat.
Tesnilo na kolektorju ste sprobal? Za vbrizg nisem bil siguren. Za tesnilo pa lahko probaš , ko avto deluje pošpricaj po tesnilo ( stik med kolektorjem in glavo) z WD40....takoj boš vedel če je to ali ne.
NAred še en bolj "butast" test. Vse 4 sveče vzam ven in jih daj v kable ter nekam na maso motorja....nekdo naj ti proba zaverglat....iskre morjo lepo sledit vrstnemu redu 1342...pazi sam da ne bodo preblizu odprtinam za svečke. Če imajo vse lepo iskro potem ti ostane samo še sesalni del od injektorja do ses. ventila.
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P )