Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
dms
Novinec
 
Prispevkov: 433
Pridružen: So apr 21, 2007 5:59 pm

Laguna po treh cilindrih.

Napisal/-a dms So avg 22, 2009 8:04 am

Avto laufa po treh cilindrih. Sicer ne opazim v sami odzivnosti motorja skoraj nič,niti pri končni(cca. 180km/h). Kabli so novi,kapa in rotorček nov.Se mi pa zdi da ob umirjeni vožnji skos malo cuka,ampak čisto na izi.Kaksna ideja?
Avto:Renault laguna 1.8,tip motorja f3p.
 
Uporabniški avatar
TriCikl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 726
Pridružen: So okt 21, 2006 10:20 am
Kraj: Štajerska

Napisal/-a TriCikl So avg 22, 2009 8:19 am

Si prepričan, da delajo samo trije? Mislim, da bi se to moralo v odzivnosti zelo poznati.
Prelude To Disaster
 
dms
Novinec
 
Prispevkov: 433
Pridružen: So apr 21, 2007 5:59 pm

Napisal/-a dms So avg 22, 2009 8:51 am

100%. Še k sm šel klimo polnit,mi je na reno servisu rekel,da avto po treh dela,sam je mel gužvo,pa ni mogel pogledat.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So avg 22, 2009 9:13 am

Snami en kabel za svečke pa se pojdi peljat....če boš zmogel naterat na 120 si as. Po vsej verjetnosti pa ti ena svečka "spušča" vžige. Če se sveč nisi menjal jih le.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
dms
Novinec
 
Prispevkov: 433
Pridružen: So apr 21, 2007 5:59 pm

Napisal/-a dms So avg 22, 2009 9:19 am

Svečke so menjane.Ni razlike niti če iz tretjega cilindra svečko v četrtega. Isti šmorn. Če dam kabl dol,se zvok ne spremeni nič.Svečka ni zalita,ko jo dam vn.Lepo obgorela.Zdravo bi rekel. :?
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So avg 22, 2009 9:29 am

Jah pol očitno ta sveča nima pravih vžigov....moti me edino to da praviš da ni mokra....saj če ne bi imela iskre bi jo zalivalo. Če ima MPI vbrizg si siguren da dobi tist valj sploh bencin?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
dms
Novinec
 
Prispevkov: 433
Pridružen: So apr 21, 2007 5:59 pm

Napisal/-a dms So avg 22, 2009 9:34 am

Mpi pri f3p motorju?Ne,je kar klasika monotronic. Ja,sej mene tud to moti,da ni zalita.Sm mislil,da je počen ventil,pa zmermo kompresijo.In kompresija je. Vsi smo samo pobulil. :shock:
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline Ne avg 23, 2009 9:24 am

Verjetno tesnilo med sesalnim komektorjem in glavo motorja predrto in spušča preveč zraka v nekaterem cilindru. Smo se jebal 3 dni z eno astro dokler smo tega ugotovil.
Poskus mal vode polit tam kjer je tesnilo med glavo in kolektorjem,če je kaj narobe boš takoj slišu k bo vodo vsesalo notr.
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Ne avg 23, 2009 9:32 am

moje mnenje je tudi, da je šlo tesnilo po gobe...
 
Uporabniški avatar
splash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2352
Pridružen: To nov 16, 2004 9:27 pm

Napisal/-a splash Ne avg 23, 2009 9:45 am

Vžgeš avto, odpreš haubo in stakneš kabel iz cilindra št. dol 1. Če vidiš da je mašina začela trokirat in se trest, potem je cilinder in svečka št.1 ok. Če se stanje vibracij ne spremeni, potem je problem pri tem cilindru oz. svečki. In tako naprej gre vse do zadnjega cilindra.

Aja, stikaš lahko po želji cilindre, ni treba po vrsti. Tko za iinformacijo: Pri renaultih se šteje prvi cilinder od menjalnika in ne od zobatega jermena. Obratno kot pri večini ostalih.
 
dms
Novinec
 
Prispevkov: 433
Pridružen: So apr 21, 2007 5:59 pm

Napisal/-a dms Ne avg 23, 2009 1:10 pm

Se pravi možno da je tesnilo sesalnega kolektorja?
@splash,sej pravim,da ga 4.cilinder nekaj s...
 
Uporabniški avatar
splash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2352
Pridružen: To nov 16, 2004 9:27 pm

Napisal/-a splash Ne avg 23, 2009 1:31 pm

če še vedno serje če zamenjaš svečko,pa če serje, če daš drugi kabel, pa če je cinšpula ok, bi jaz najprej kompresijo izmeril, če je normalna. a ti kaj vode v ekspanzijski posodi zmanjkuje. kaj pa olje. je ok? nalij olje do max. in se vozi recimo 2 dni in poglej, če je isto. če ga je več kot prej zna bit problem da šobe ščijejo. se včasih tudi mašina zaradi tega trese...
 
dms
Novinec
 
Prispevkov: 433
Pridružen: So apr 21, 2007 5:59 pm

Napisal/-a dms Ne avg 23, 2009 1:39 pm

Smo kable zamenjal,svečke,kapo,rotorček. Zmerli kompresijo. Olje žre,sej ma čez 300000 prevoženih,ampak jaz bi jo kar še mel.
Aja,nima šob za vbrizgavanje,Je tudi že @lisko to predložil za pogledat.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne avg 23, 2009 4:28 pm

Tesnilo na kolektorju ste sprobal? Za vbrizg nisem bil siguren. Za tesnilo pa lahko probaš , ko avto deluje pošpricaj po tesnilo ( stik med kolektorjem in glavo) z WD40....takoj boš vedel če je to ali ne.

NAred še en bolj "butast" test. Vse 4 sveče vzam ven in jih daj v kable ter nekam na maso motorja....nekdo naj ti proba zaverglat....iskre morjo lepo sledit vrstnemu redu 1342...pazi sam da ne bodo preblizu odprtinam za svečke. Če imajo vse lepo iskro potem ti ostane samo še sesalni del od injektorja do ses. ventila.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov