Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
AM
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 748
Pridružen: Pe apr 07, 2006 10:32 am

Izpraznitev hladilne tekocine

Napisal/-a AM To avg 25, 2009 4:08 pm

Mene zanima ali je potrebno kaj ainliftat oz zrak ven spravljat v primeru da bom hladilno tekocino menjal zaradi menjave cevk ki so ze spokane? Gre pa za audi a4 letnik 98 bencinar. Ali mogoce se mogoce tekocina sama zapolni med prizgnim motorjem ? Kako je s tem. Thx
 
MORDOR
Novinec
 
Prispevkov: 254
Pridružen: To maj 19, 2009 10:19 am

Napisal/-a MORDOR To avg 25, 2009 6:35 pm

Obvezno!!! :o
Življenje ni praznik,ampak delovni dan!
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe To avg 25, 2009 6:37 pm

eni avti nimajo anlifterjev in se sami anliftajo.in mislim da je vag grupa med njimi.
Ni vse res kar napišem
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare To avg 25, 2009 6:42 pm

Audija ni treba nič zračit,ker se zrači sam čez čep,samo ene 2 dni še spremlji in po potrebi dolivaj tekočino.
 
Uporabniški avatar
AM
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 748
Pridružen: Pe apr 07, 2006 10:32 am

Napisal/-a AM Sr avg 26, 2009 8:53 am

Včeraj sem potegnil vem eno od cevi ki mi je rahlo spuščala . Gre pa za cev ki je napeljana iz zadnje strani motorja , ki se dvigne in gre v kabino. Še ena je napeljana poleg, samo tista je vredu.
Kar nekaj tekočine je steklo ven. Nekje liter in pol. Sedaj bom kupil novo in bom zadevo nazaj sestavil.
Ali ste prepričani, da ni potrebno nič ainliftat in bo sam vodo potegnil skozi ?

hvala.
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Napisal/-a xsara Sr avg 26, 2009 9:19 am

če si že tok hladilne vn stoču, jo pa raje vso zamenjaj, da boš mel potem mir in novo hladilno, sploh, ker se bliža zima in bo potrebna večja koncentracija antifriza, da ti kaj ne zmrzne, drgač pa se avto odzrači sam preko odprte raztezne posode, dotoči na maksimum antifriz v raztezno posodo, zalaufaj motor in opazuj če lepo kroži voda in vmes po potrebi dolivaj v raztezno posodo, opazuj, če se vse cevi segrejejo in če termostat odpre dotok vode, malo še stiskaj glavni dve cevi medtem ko motor laufa, da spraviš ven zračne mehurje, aja pa še to med tem postopkom zračenja še odpri gretje in ventilator kabine na maksimum, da se ti prezrači še pečka za gretje kebine...............pozoren bodi, na temperaturo na števcu v armaturki in jo večkrat preveri med zračenjem, pa tudi bobi pozoren, da ti bo ventilator na hladilniku zalaufal.............
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Sr avg 26, 2009 11:09 am

sam temperaturo nastimaj na mx ventilatorja ni potrebno dat na max,na najnizjo stopnjo ga daj..
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
AM
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 748
Pridružen: Pe apr 07, 2006 10:32 am

Napisal/-a AM Sr avg 26, 2009 11:20 am

Ok, hvala...
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov