

Energetik81 je napisal/-a:Nič kaj drugače kot pri ostalih avtih. Snemeš čeljusti, zamenjaš ploščice in natakneš nazaj. Seveda je pametno tudi postružiti diske ali pa jih zamenjati. Drugače ne bo dobro.
Ivan36 je napisal/-a:Energetik81 je napisal/-a:Nič kaj drugače kot pri ostalih avtih. Snemeš čeljusti, zamenjaš ploščice in natakneš nazaj. Seveda je pametno tudi postružiti diske ali pa jih zamenjati. Drugače ne bo dobro.
To vem samo jih ne bom ! Samo ploščice in gotovo moraš pol še optiko delat na teh korejcihKar pa ni vredno .
splash je napisal/-a:kako struženje. vzami kladivo in vrtiš disk z roko in potolčeš rob stran in kolkr gre je to to.
ne delajte znanosti. dela je za 15 minut
Fan je napisal/-a:Pozdaravljeni
Dvignete vozilo, snamete kolo, odvijete vijaka na zavornem cilindru - zadaj na vodilih ( ključ 12 ), snamete zavorni cilinder, potegnete ven stare zavorne ploščice, ščistite vodila zavornih ploščic ( ploščati izvijač, dratena krtača........... ), v koliko imate možnost na tanko namažite vodila ploščic z alu mastjo ali navadnim vazelinom - karkoli je bolje kot nič ( ne mazati zavornega diska / po potrebi ga obrišite z nitro razrečilom ), z dvema vzvodoma ( izvijači, pajser............... ) nalahko stisnete zavorni bat v cilinder, ( v koliko imate možnost namažite ATE mast pod gumico zavornega batka - druge masti ne uporabljati ), vstavite nove zavorne ploščice ( po potrebi jih po robovih malo pobrusite / zaradi roba na disku / da takoj dela na večji delovni površini ), preverite ali vodila cilindra ne blokirajo - morajo se lepo premikati - brez uporabe sile/dva prsata ( po potrebi namažite z ALU mastjo ), privijete nazaj zavorni cilinder in kolo. Na drugi strani je postopek enak.
Opozorilo:
Ko končate menjavo in nameravate premikati vozilo je potrebno napumpati zavorno stopalko, da se zavorni batki približajo zavornim ploščicam. Drugače se lahko zgodi trk, ker zavorna stopalka ne bo takoj prijela.
Lep pozdrav
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
NE. V koliko vam mojster preša ležaj s pripravljenim orodjem, ne sme biti problema. Problemi so ponavadi pri tistih, ki podlagajo vse mogoče stvari ali še huje - poje kladivo.
Lep pozdrav
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
"Ivan36"
Za snemanje tako vgrajenih zavornih diskov obstaja orodje - "potezni apciger", torej ni potrebno demontirati nič drugega kot odviti matico na osovini. Daljši proces je pa demontaža in prešanje - ponavadi se pri tem/takšnem daljšem delu zvije naba kolesa ( tisti del, ki na njem nalega zavorni disk ) in potem zavore tresejo in tresejo................
Lep pozdrav
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov