Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Accent 1.5 menjava zavornih ploščic

Napisal/-a Ivan36 Sr avg 26, 2009 1:21 pm

Evo prišel je čas, da zamenjam te ploščice , kako se tega lotim :?: Nisem glih stručko no, prosim za pomoč ;) in koliko je premer zavornh diskov zračno klajeni ?
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Sr avg 26, 2009 1:51 pm

Nič kaj drugače kot pri ostalih avtih. Snemeš čeljusti, zamenjaš ploščice in natakneš nazaj. Seveda je pametno tudi postružiti diske ali pa jih zamenjati. Drugače ne bo dobro.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 Sr avg 26, 2009 2:22 pm

Energetik81 je napisal/-a:Nič kaj drugače kot pri ostalih avtih. Snemeš čeljusti, zamenjaš ploščice in natakneš nazaj. Seveda je pametno tudi postružiti diske ali pa jih zamenjati. Drugače ne bo dobro.


To vem samo jih ne bom ! Samo ploščice in gotovo moraš pol še optiko delat na teh korejcih :twisted: Kar pa ni vredno .
 
Proton-Blaž
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 696
Pridružen: So dec 03, 2005 5:25 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a Proton-Blaž Sr avg 26, 2009 2:48 pm

Menjava ploščic in diskov nima veze z optiko :roll:


Ivan36 je napisal/-a:
Energetik81 je napisal/-a:Nič kaj drugače kot pri ostalih avtih. Snemeš čeljusti, zamenjaš ploščice in natakneš nazaj. Seveda je pametno tudi postružiti diske ali pa jih zamenjati. Drugače ne bo dobro.


To vem samo jih ne bom ! Samo ploščice in gotovo moraš pol še optiko delat na teh korejcih :twisted: Kar pa ni vredno .
 
Uporabniški avatar
obcasnigledalec
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Sr nov 26, 2008 12:53 pm

Napisal/-a obcasnigledalec Sr avg 26, 2009 2:49 pm

Energetik81 je napisal/-a: Seveda je pametno tudi postružiti diske


Raje kupi nove diske.
Zdaj že objavlam občasno
 
Uporabniški avatar
splash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2352
Pridružen: To nov 16, 2004 9:27 pm

Napisal/-a splash Sr avg 26, 2009 2:51 pm

kako struženje. vzami kladivo in vrtiš disk z roko in potolčeš rob stran in kolkr gre je to to.

ne delajte znanosti. dela je za 15 minut
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr avg 26, 2009 3:33 pm

splash je napisal/-a:kako struženje. vzami kladivo in vrtiš disk z roko in potolčeš rob stran in kolkr gre je to to.

ne delajte znanosti. dela je za 15 minut


Zaj me zanimajo komentarji...:D Tema pa je o menjavi ploščic na acentu in ne pametovanje kako in kaj je potrebno :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6590
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Sr avg 26, 2009 5:04 pm

Pozdaravljeni

Dvignete vozilo, snamete kolo, odvijete vijaka na zavornem cilindru - zadaj na vodilih ( ključ 12 ), snamete zavorni cilinder, potegnete ven stare zavorne ploščice, ščistite vodila zavornih ploščic ( ploščati izvijač, dratena krtača........... ), v koliko imate možnost na tanko namažite vodila ploščic z alu mastjo ali navadnim vazelinom - karkoli je bolje kot nič ( ne mazati zavornega diska / po potrebi ga obrišite z nitro razrečilom ), z dvema vzvodoma ( izvijači, pajser............... ) nalahko stisnete zavorni bat v cilinder, ( v koliko imate možnost namažite ATE mast pod gumico zavornega batka - druge masti ne uporabljati ), vstavite nove zavorne ploščice ( po potrebi jih po robovih malo pobrusite / zaradi roba na disku / da takoj dela na večji delovni površini ), preverite ali vodila cilindra ne blokirajo - morajo se lepo premikati - brez uporabe sile/dva prsata ( po potrebi namažite z ALU mastjo ), privijete nazaj zavorni cilinder in kolo. Na drugi strani je postopek enak.

Opozorilo:

Ko končate menjavo in nameravate premikati vozilo je potrebno napumpati zavorno stopalko, da se zavorni batki približajo zavornim ploščicam.
Drugače se lahko zgodi trk, ker zavorna stopalka ne bo takoj prijela.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 Sr avg 26, 2009 5:33 pm

Hvala Fan . Sem že porihtal, diski so pa še tisti na pestu ima varovalko na polosovini :twisted: in je potrebno vse demontirat tudi amortizer odviti in pol izprešati ,da gre disk dol :evil: , če se motim opišite kako ga dobim dol , ker jih pol takoj zamenjam vse pa ne bom delal se že pri Lantri zafrkavam :D

Za lažjo predstavo še slike od Lantre.
Slika
Slika
Slika
in tisti del v sredini mora iti ven , da se disk sname :D
Zadnjič spremenil Ivan36, dne Sr avg 26, 2009 6:08 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Uporabniški avatar
RpDany
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To avg 01, 2006 2:49 pm
Kraj: maribor-ruše

Napisal/-a RpDany Sr avg 26, 2009 5:59 pm

Fan je napisal/-a:Pozdaravljeni

Dvignete vozilo, snamete kolo, odvijete vijaka na zavornem cilindru - zadaj na vodilih ( ključ 12 ), snamete zavorni cilinder, potegnete ven stare zavorne ploščice, ščistite vodila zavornih ploščic ( ploščati izvijač, dratena krtača........... ), v koliko imate možnost na tanko namažite vodila ploščic z alu mastjo ali navadnim vazelinom - karkoli je bolje kot nič ( ne mazati zavornega diska / po potrebi ga obrišite z nitro razrečilom ), z dvema vzvodoma ( izvijači, pajser............... ) nalahko stisnete zavorni bat v cilinder, ( v koliko imate možnost namažite ATE mast pod gumico zavornega batka - druge masti ne uporabljati ), vstavite nove zavorne ploščice ( po potrebi jih po robovih malo pobrusite / zaradi roba na disku / da takoj dela na večji delovni površini ), preverite ali vodila cilindra ne blokirajo - morajo se lepo premikati - brez uporabe sile/dva prsata ( po potrebi namažite z ALU mastjo ), privijete nazaj zavorni cilinder in kolo. Na drugi strani je postopek enak.

Opozorilo:

Ko končate menjavo in nameravate premikati vozilo je potrebno napumpati zavorno stopalko, da se zavorni batki približajo zavornim ploščicam.
Drugače se lahko zgodi trk, ker zavorna stopalka ne bo takoj prijela.

Lep pozdrav


super si napiso!! bravo tocno tak je. lp
[img]http://www4.slikomat.com/08/0221/54u-78987.gif[/img][img]http://www4.slikomat.com/09/0423/25z-logo1.jpg[/img] [img]http://shrani.si/f/2B/9a/32Sf0luY/yfntfhucnr64vuit.gif[/img]
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6590
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Sr avg 26, 2009 7:22 pm

Pozdravljeni

"Ivan36"

Za snemanje tako vgrajenih zavornih diskov obstaja orodje - "potezni apciger", torej ni potrebno demontirati nič drugega kot odviti matico na osovini. Daljši proces je pa demontaža in prešanje - ponavadi se pri tem/takšnem daljšem delu zvije naba kolesa ( tisti del, ki na njem nalega zavorni disk ) in potem zavore tresejo in tresejo................

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
RpDany
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To avg 01, 2006 2:49 pm
Kraj: maribor-ruše

Napisal/-a RpDany Sr avg 26, 2009 7:35 pm

presanje narazen, pa potem spet skupaj a je riziko da ne poskodujes lezajov.
[img]http://www4.slikomat.com/08/0221/54u-78987.gif[/img][img]http://www4.slikomat.com/09/0423/25z-logo1.jpg[/img] [img]http://shrani.si/f/2B/9a/32Sf0luY/yfntfhucnr64vuit.gif[/img]
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6590
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Sr avg 26, 2009 7:39 pm

Pozdravljeni

NE. V koliko vam mojster preša ležaj s pripravljenim orodjem, ne sme biti problema. Problemi so ponavadi pri tistih, ki podlagajo vse mogoče stvari ali še huje - poje kladivo.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
RpDany
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To avg 01, 2006 2:49 pm
Kraj: maribor-ruše

Napisal/-a RpDany Sr avg 26, 2009 7:56 pm

Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

NE. V koliko vam mojster preša ležaj s pripravljenim orodjem, ne sme biti problema. Problemi so ponavadi pri tistih, ki podlagajo vse mogoče stvari ali še huje - poje kladivo.

Lep pozdrav


ja vem pravim zato ce se to dela doma. sam sem delo to doma oz. sma delala z enim na mojem in na maminem accentu pa je blo narejeno vredi kljub domacim pripomockov.

lp
[img]http://www4.slikomat.com/08/0221/54u-78987.gif[/img][img]http://www4.slikomat.com/09/0423/25z-logo1.jpg[/img] [img]http://shrani.si/f/2B/9a/32Sf0luY/yfntfhucnr64vuit.gif[/img]
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 Sr avg 26, 2009 8:08 pm

Fan je napisal/-a:Pozdravljeni

"Ivan36"

Za snemanje tako vgrajenih zavornih diskov obstaja orodje - "potezni apciger", torej ni potrebno demontirati nič drugega kot odviti matico na osovini. Daljši proces je pa demontaža in prešanje - ponavadi se pri tem/takšnem daljšem delu zvije naba kolesa ( tisti del, ki na njem nalega zavorni disk ) in potem zavore tresejo in tresejo................

Lep pozdrav


Vem Fan vse obstaja samo sem klical mojstre pa za 60€ še mignili ne bi :evil: torej bom sam nekaj postorli sicer sem pa dobil komplet zavore in nosilce za Lantro samo levi je spodaj odbit :D torej rabim samo enega sneti . Kje se dobi to orodje ? Mogoče samo za posodit in ste lahko zraven ob :pivo ;)
RpDany imaš kake slike pripomočkov ???
 
Uporabniški avatar
RpDany
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To avg 01, 2006 2:49 pm
Kraj: maribor-ruše

Napisal/-a RpDany Če avg 27, 2009 7:01 am

na zalost nimam. dobenih vec ker smo takrat naredli obema nove gor pa nisem mel casa slikat kaj. kolk se spomnim je pa bla v igri domaca presa,neki nastavki ko so pasali noter,..
[img]http://www4.slikomat.com/08/0221/54u-78987.gif[/img][img]http://www4.slikomat.com/09/0423/25z-logo1.jpg[/img] [img]http://shrani.si/f/2B/9a/32Sf0luY/yfntfhucnr64vuit.gif[/img]
 
Uporabniški avatar
abcabc
Uporabnik
 
Prispevkov: 800
Pridružen: So jan 17, 2009 1:00 am
Kraj: Zahodna Slovenija

Napisal/-a abcabc Če avg 27, 2009 10:38 am

Sicer si že dobil odgovor, ampak vseeno. Ploščice je menjat veliko bolj na izzi, kot pridrugih avtih medtem, ko diske pa najbolj zafu*an.
Diske sem pri accentu pobrsu, ker tisto s tolčenjem ne narediš nič kaj dost
Odviješ sam 1 šranf, dvigneš čeljust, vzameš ven ploščice, daš druge not....to sem bil mal presenečen, ko je bila menjava tako na izzi.
Sem pa nameril pri diskih 6 mm +6 mm na servisu mi je rekel min.18 mm tako tolerenco majo min.
Tokrat sem potem mrnjal samo ploščice pri naslednji mrnjavi pa bom mogu še diske.
1 disk pride cca 35 evrov v IST-u + menjava (sem vidu, da si napisal 60 evrov)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov