Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Cruisin
Novinec
 
Prispevkov: 145
Pridružen: Pe feb 20, 2009 11:03 am

Golf IV GTI - problemi

Napisal/-a Cruisin Pe avg 28, 2009 7:08 pm

Pozdravljeni.
No kak dober mesec po nakupu se pojavljajo manjše težave na mojem golfu. Motor je 180KM s čipom (serijsko 150).
Opazil sem, da po servisu avto slabo vleče. Na servisu je bilo menjano olje, filtri ter vzmeti.
Primer: ko sem avto testiral je do 200kmh prišel z lahkoto, torej avto se ni nekako mučil, da bi prišel do te hitrosti. Zdaj pa se že pri 160kmh ustavlja in nekako počasneje napreduje do višje hitrosti (pametnjakoviči, ki imajo namen težiti o moji hitrosti naj se prosim izogibajo te teme. Posledic, kazni, ipd. se zavedam. Sem sicer umirjen voznik ampak vsak od nas kdaj pa kdaj stisne oz. sproba nov avto). Tudi v drugi prestavi ne potegne tako kot je pred kratkim. Že, da dobi na hitrosti ampak to ni to kar je bilo.
Torej zdaj vas sprašujem, kje tiči težava oz. kaj bi lahko bilo narobe? Turbina mislim da ni izdihnila, saj avto še zmeraj vleče ampak kot sem omenil ni to to. Mogoče šobe?
Je možno, da so mi na servisu kaj okoli elektronike stikali in da so mi resetirali čip oz. ga odstranili?

Pa še ena mini težava, ki se je pojavila pred kratkim. Namreč imam težave z daljinskim zaklepanjem oz. odklepanjem avtomobila. Ko je avto čez noč v garaži in ko ga zjutraj odklenem se voznikova vrata ne odklenejo oz. zaklenejo takoj. Traja par sekund nato stvar deluje normalno. Ta težava se mi pojavlja samo zjutraj. Ko npr. končam s šihtom in odklenem avto se le ta odklene normalno. Kaj bi lahko tu bilo narobe?
 
Uporabniški avatar
tads
Novinec
 
Prispevkov: 266
Pridružen: To maj 13, 2008 3:12 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a tads Pe avg 28, 2009 7:18 pm

pri 1.8T je rad delal probleme merilec pretoka zraka. in je prihajalo do takšnih problemov kot jih imašti glede izgube moči
 
Uporabniški avatar
Cruisin
Novinec
 
Prispevkov: 145
Pridružen: Pe feb 20, 2009 11:03 am

Napisal/-a Cruisin Pe avg 28, 2009 7:23 pm

Huh hvala. Zdaj nam je na misel pršlo, da smo pri enem drugem avtomobilu imeli enako težavo. Se to splača popravljati oz. menjati ter koliko bi me to približno prišlo?
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Pe avg 28, 2009 7:41 pm

Lahko je to,kar ti je omenil uporabnik pred mano... lahko je pa tudi to,da so ti na servisu (če si bil na pooblaščenem) izvedli kako servisno akcijo (ki je brezplačna) in priporočena s strani tovarne. Ampak bi ti to tudi sporočili.

Tako da,jih je bolje opozoriti,da naj ti motorne elektronike ne preprogramirajo,ker s tem bo tvoje čipanje izbrisano.
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis So avg 29, 2009 8:13 am

če rabiš lmm ga imam jaz in to novega, ki mi stoji doma...kontaktiraj me na pm

jaz sem ga kupil ko sem imel še 1.9 tdi-ja ( nevem pa če paše gor na tvojega bencinarja)

če kupiš nov lmm stane ta nekje 100€
 
Uporabniški avatar
Cruisin
Novinec
 
Prispevkov: 145
Pridružen: Pe feb 20, 2009 11:03 am

Napisal/-a Cruisin Če sep 03, 2009 9:09 pm

Avto je prispel s servisa, zaenkrat vleče tako kot je na začetku, a se je pojavil drug problem - blow off ventil ne deluje. Notri sicer je a ni tistega blow-a nad 2500 obrati. Je mogoče potrebno kaj skonfigurirati?
 
Uporabniški avatar
Cruisin
Novinec
 
Prispevkov: 145
Pridružen: Pe feb 20, 2009 11:03 am

Napisal/-a Cruisin Pe sep 04, 2009 10:09 pm

Kaj noben ne ve? Sem skoraj prepričan, da mi lahko kdo kaj svetuje :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov