Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Renault 1.2 TCe - Katero gorivo?

Napisal/-a Renault_user Pe sep 11, 2009 6:41 pm

Imam Renault Clio, letnik 2008 z mašino omenjeno v naslovu, torej turbo bencinar 1.2. Ker nikjer še nisem o tem nič zasledil, bi Vas vprašal, ali naj notri zlivam 95 ali 98 oktanca (ostalo ne pride v poštev). Prevoženih mam 15.000 in imam občutek, da avto nima primerne moči, sploh pa ko je hladen je odzivnost na psu, gas, kot da ne bi kuj zgrabil, prime šele ko zagrabi turbina in to cukanje je moteče. Ko je noga na gasu, je prisoten tudi tisti nelagoden občutek, kot neki mini tresljaji (zahodiš do konca, pa zlo počas grabi)... Od nakupa zlivam notri 95 oktansko gorivo, kot je rekel prodajalec v salonu. Na avtu sicer piše 95 oz. 98, da se lahko da notri. Ene par tisoč km sem tankal na omw, pa je avto sicer tekel rahlo lepše, a je bila eksplozivnost slabša kot pri eurosuper 95 od petrola. Zadnjič ko sem natankal poln tank ULTIMAXA pa je blo sploh za en drek - > še slabša odzivnost, večja poraba.

Zdaj pa me zanimajo resna mnenja, sploh me zanima, kaj tankate drugi uporabniki turbo bencinarjev, sploh če je kak, ki ima točno od renaultov izkušnje? Namreč, mika me, da poskusim z 98 oktancem... Saj, če piše na vratcih, zajebat nič ne morem.

Ima kdo s tem kaj izkušenj?



Najlepša hvala za odgovore!
 
Uporabniški avatar
bk206
Novinec
 
Prispevkov: 419
Pridružen: So mar 29, 2008 7:26 pm
Kraj: koroška

Napisal/-a bk206 Pe sep 11, 2009 6:48 pm

nič nebo narobe ti kar 98 tanki !! po prej bolje kot pa slabo :D
pač takšno je moje mnenje 8)
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Napisal/-a Renault_user Pe sep 11, 2009 6:55 pm

Prej sem pozabil napisati:
- avto vedno zavestno ogrejem in nikoli ni bila mrzla mašina terana
- sprašujem zato, ker je v prvih 5000 km, pa tudi še več (pomojem kar do pred kratkim), avto brez debate vlekel tudi v 5. tja do 160,170 zelo dobro oz. z dobrim navorom, zdaj pa se pri 150 začne tisto počasno lezenje do višje hitrosti (voznik pozna občutek)

je pa res, da je zdaj na strehi thule pritljažnik z dvema nosilcema za kolesa... Samo to po mojem ne bi mogla bit takšna razlika... :shock:


PREDVSEM bi rad mnenja o voznikih enakih mašin, ter mnenja o oktanih za turbo mašine. najraši pa bi videl, če se oglasi kak reanult strokovnjak. če je kdo tukej gor?


lp!
Zadnjič spremenil Renault_user, dne Pe sep 11, 2009 6:56 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Pe sep 11, 2009 6:56 pm

A "eksplozivnost" čutiš? :shock:
To je turbak z zelo malo kubaturo, računat moraš:
- dokler ne "povleče turbo", BO len. Temu se reče turbo luknja, turbo lag.
- mrzlega turbača se NE pritiska

Če piše 95 ali 98, je vseeno ali točiš enega ali drugega. Drugo je pri mašinah ki imajo tako visoko kompresijo da ne smejo tankati 95.

Če avto ne dela "enakomerno", "lepo", "kašlja",..., ga pelji na _SERVIS_, tudi 300 oktanski bencin ga ne bo "popravil".
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Napisal/-a Renault_user Pe sep 11, 2009 7:00 pm

Ja, že že, samo ni fajn občutek, da takoj po vžigu ko avto počasi ogrevaš čutiš neenakomernost na gasu... pa te rahle tresljaje, pa nič odzivnosti na stopalki... to me moti. In to traja vse ogrevanje. Pa tudi potem sem zdej opazil, da se mu je kot nalaš rahlo spremenil zvok potem ko sem tankal ultimax. Zdaj je zvok bolj izrazit, ropotajoč, ko ga npr, z 2. ali 3. mal pritisneš...

kaj pa vem... je pa res, da avto še ni imel servisa, tko da bogve kaj je blo od začetka notri... servis prvije na 20000. lahko je pač to to, ker je blizu 1. servisa...

ne vem, zato pa bi rad nekoga z enako mašino ali avtom, da po možnosti pove svoje občutke... oz. če je kdo pri enaki mašini zamenjal 95 z 98?
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Pe sep 11, 2009 7:36 pm

v ta motor samo omw-jeva 100 (seveda, če je "štela" pri roki, 50km se ne boš daleč vozil, da bi tankal)
 
Uporabniški avatar
rok46
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2861
Pridružen: Ne avg 01, 2004 6:32 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a rok46 Pe sep 11, 2009 7:39 pm

sašo5 je napisal/-a:v ta motor samo omw-jeva 100 (seveda, če je "štela" pri roki, 50km se ne boš daleč vozil, da bi tankal)


točno tako. nevem kaj tko komplicirate s tem bencinom :? če pa gledaš tist euro k je razlika med 95 pa 100 pol pa tud k***!
Slika
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Pe sep 11, 2009 7:40 pm

Navadte se da novi motorji rabjo že skor vsi 100tko, sploh turbači.
 
Uporabniški avatar
KiNOS
Novinec
 
Prispevkov: 402
Pridružen: Po mar 23, 2009 1:13 pm

Napisal/-a KiNOS Pe sep 11, 2009 7:41 pm

omw 100,agip :)
When bravery turns into insanity!
- MKV GTI DSG-F1 2005 sold
- MKV 1.9tdi 2005 sold
- MKV 1.4fsi 2005 sold
- MKV 1.6fsi 2008 sold
- MKV 1.9tdi GT-sport 2008 sold
- BMW M3 2003 SMG
 
Uporabniški avatar
bk206
Novinec
 
Prispevkov: 419
Pridružen: So mar 29, 2008 7:26 pm
Kraj: koroška

Napisal/-a bk206 Pe sep 11, 2009 7:41 pm

rok46 je napisal/-a:
sašo5 je napisal/-a:v ta motor samo omw-jeva 100 (seveda, če je "štela" pri roki, 50km se ne boš daleč vozil, da bi tankal)


točno tako. nevem kaj tko komplicirate s tem bencinom :? če pa gledaš tist euro k je razlika med 95 pa 100 pol pa tud k***!

x2
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Napisal/-a Renault_user Pe sep 11, 2009 7:45 pm

hehe, če bi blo 5 evrov na tank razlike ni problem...

jah, "štela" ni blizu, tko da kaj pol, 98? boljš bo že pomoje:) vsaj zgleda drgač:) Bom probal, če bo pa enako grem pa nazaj na 95.... Verjetno pa za motor ni dobro, da vsakih 5000 greš na drug benz... hehe... ja, kompliciramo, kaj morš... če je pa v sloveniji res treba gledat na to župo k norc, če se hočeš kolkr tolk dobr vozt... :-P

pa žal mi je motorja, k je res biser za tako kubaturo, pa da ne zaživi 100%... trpim:)
sej veste kako je na servisih, tm te samo debelo gledajo, noben nima posluha za malenkosti, vsak reče: "a je vozen?" in ti odgovoriš: "ja je"... in pol te odpikajo... če pa že kej pogleda in ugotovi, pa je rajši tiho, da ugotovijo to pol ko ni več v garanciji... Noben se danes ne ukvarja s finesami, ki pa so dolgoročno zelo pomembne...
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN Pe sep 11, 2009 7:55 pm

KiNOS je napisal/-a:omw 100,agip :)


podpis

x2
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Pe sep 11, 2009 8:06 pm

Mozno, da tisti nosilec gor uzame 10-20 kmh
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
Gorch
Novinec
 
Prispevkov: 338
Pridružen: Pe mar 24, 2006 4:08 pm

Napisal/-a Gorch Pe sep 11, 2009 11:23 pm

Da si še jaz malo izposodim temo.....ali je za 1.8tsi motor že obvezno,da se tanka 98 oktanski bencin,ker na uradnem servisu so me samo debelo gledali ko sem jih spraševal(aja pa ne gre se zaradi cene goriva,ampak kaj je bolje za motor)!!?
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass So sep 12, 2009 12:01 am

Čipaj avto, pa bo šlo malo bolje, poraba ostane enaka, pa poskusi s 100 oktancem, se bo najbolj opazila razlika (čeprav ne verjamem, da bo kaj dosti razlike, motor mora delat tudi na 95).
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Napisal/-a Renault_user So sep 12, 2009 7:40 am

Čudno mi je samo to, da noben tuki gor, tega še ni poskusil, pa sej te mašine so že 2 leti zunaj... pa noben nobenih izkušenj.... nobenih tem odprtih...
 
zoddimmortal
Novinec
 
Prispevkov: 140
Pridružen: Pe feb 29, 2008 8:08 am

Napisal/-a zoddimmortal So sep 12, 2009 10:42 am

očitno toliko šparaš mašino da je zamorjena :) gas do daske
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder So sep 12, 2009 11:30 am

Chiptuning, zračni filter, dol nosilec al krsto z strehe pa bo šibal.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
GiGi1985
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: Ne feb 27, 2005 9:54 pm
Kraj: EU

Napisal/-a GiGi1985 So sep 12, 2009 11:42 am

tankaj na agipu ali molu v strajni sili na omw. Samo beži od ultimaxa.
drugače pa pojdina servis, pa naj zrihtajo, če praviš da ni miren tek. pa pri servisu menjal še vse filtre, lahko da maš peskovnik v bencin filtru od petrolovega ultimaxa . :twisted:


lp
Freude am Fahren
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra So sep 12, 2009 11:59 am

V dneh, ko je vroce, sploh ce si motor en cas pred tem "moril" s kaksno voznjo po mestu, ni nic nenavadnega, ce se ti zdi, da nikamor ne gre. ECU se "uci" in prilagodi rezim delovanja glede na povprecno potrebo tako, da ni to nic cudnega.

Glede tankanja - tankaj tisto, kar je priporoceno. Pri motorjih, ki niso hudo zmogljivi nekih vecjih razlik ne bo...

LpF
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov