Pisem v imenu prijatelja, ki si lasti zgoraj omenjen avto in upa da bi mu kdo znal pomagati, podati kak nasvet.
Ob nakupu se mu ni zdelo nic kaj sumljivo, potem pa je scasoma ugtovil da "to ni to" za teh 120KM kar jih premore motor. Ker prej ni imel nobenih izkusenj z drugimi avtomobili, pac tega na zacetku ni opazil, slepo je zaupal znancu ki mu je "priporocal" avto.
Problem pa je sledec: Ze v prvi prestavi ko bi obrati morali poskakovati od veselja ob polnem plinu, se le ti zelo zelo pocasi zvrtijo do zgornje meje, v drugi in ostalih prestavah je isto. Zapeljala sva se z drugo AR 145 1.4TS in je obcutno bolj poskocna ter odzivna. Cuti se "cukanje" motorja, ob vzigu ko je mrzel ima skorajda dizelski zvok, avto se dere vendar ga nekaj "bremza", pospesuje porazno, ter poraba je prevelika za tak motor ob normalni voznji. Sklopka pa tudi prime na koncu, pravi da ima obcutek ko spusti pedalo, da se ne umakne dovolj stran, kot da bi se malo drsela.
Opravil je veliki servis, pa ni bilo nobene razlike. Drugi mehanik je opazil da je prejsnji postavil zobati jermen v napacno fazo, je zgresil 1 zob...to mu je popravil, ter zaradi navedenih problemov zamenjal se senzor za pretok zraka, na sklopki pa zamenjal potisni cilinder.
Nekdo je navedel moznost da naj svecke ne bi bile prave oz. originalne in da ze pri vzigu zafrkne vso situacijo, se nekdo pa je podal moznost da je VARIO zanic <--- to sem ze pozabil kaj mu je razlozil, kaksno funkcijo opravlja. Ko bo utegnil bo se skocil pomeriti kompresijo, ce je sploh v redu.
Vsak odgovor in nasvet bi bil dobrodosel, saj je zaljubljen v svojo prvo, saj veste, prve ne pozabis nikoli in jo zeli porihtat da bo predla kot ji on veleva :P
LP
