Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
kofy
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Sr dec 14, 2005 7:20 pm

Temperatura vode Dci 80 km

Napisal/-a kofy Sr sep 23, 2009 9:29 am

Ali je normalno, da reno dizel rabi toliko časa (10km normalne vožnje pri zunanji temperaturi 15o), da doseže normalno temperaturo vode. Gre za motor dci 80km, 2009.
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Temperatura vode Dci 80 km

Napisal/-a adis Sr sep 23, 2009 9:54 am

kofy je napisal/-a:Ali je normalno, da reno dizel rabi toliko časa (10km normalne vožnje pri zunanji temperaturi 15o), da doseže normalno temperaturo vode. Gre za motor dci 80km, 2009.


zakaj pa ne? meni je na bivšem tdi-ju potrebovalo cca. 5-7km, da se je ta dvignila na nivo na katerem mora biti. vsekakor poglej če se ti termostat odpira pravilno
 
ggorenc
Novinec
 
Prispevkov: 429
Pridružen: So apr 23, 2005 7:41 pm

Napisal/-a ggorenc Sr sep 23, 2009 10:52 am

Imas tudi ti na dci probleme, da temperatura zacne malo padati, ko das gretje do konca? Sploh v nizjih hitrostih oz. voznji po mestu?
 
Uporabniški avatar
kofy
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Sr dec 14, 2005 7:20 pm

Napisal/-a kofy Sr sep 23, 2009 12:22 pm

Ja.

Zglega, da je pri teh šparovnih mlinčkih izkoristek velik, in da gre malo energije za ogrevanje vode.
 
ggorenc
Novinec
 
Prispevkov: 429
Pridružen: So apr 23, 2005 7:41 pm

Napisal/-a ggorenc Sr sep 23, 2009 2:25 pm

Ze cetrti dci potem.. jaz sem pa na servisu in renault slovenija ze cel halo naredil zaradi tega. :? vseeno mi ni vsec.

Hvala. :)
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 Sr sep 23, 2009 2:27 pm

meni je tudi malo dlje rabo,sploh pozimi. imel pa sem 1.5 dci 100 konjev.
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
lumpii
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne mar 04, 2007 9:21 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lumpii Sr sep 23, 2009 9:59 pm

Patrik_A3 je napisal/-a:meni je tudi malo dlje rabo,sploh pozimi. imel pa sem 1.5 dci 100 konjev.

Pri meni sta megan in laguna, oba 1.9 dci 120km, rabila pri - 10 stopinjah, dobrih 15-20 km da je bil motor na delovni temperaturi.

Treba upoštevat gretje kabine na full, pa nikoli ne stiskaš mrzlega, se pravi šaltaš v višjo prestavo že pri 1800 obratih.....zato pa se ne segreje.
E60 525dA M-Optic, 2005
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 Če sep 24, 2009 6:13 am

no ko sem primerjal od fotra laguno 1.9 dci in mojega megana 1.5 dci, se je laguna 1x hitreje segrela.
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Prokarjon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Pe avg 29, 2008 2:56 pm

Napisal/-a Prokarjon Če sep 24, 2009 10:18 am

Dizli so že tako ali tako zelo mrzli motorji v primerjavi z bencinarji tako da je to standard za popolnoma vse dizle.


Meni pri 1.9 ravno tako traja 10km. Pozimi tudi več.
 
[KEKEC]
Novinec
 
Prispevkov: 316
Pridružen: Sr mar 01, 2006 9:38 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

Napisal/-a [KEKEC] Če sep 24, 2009 11:14 am

To je čisto normalno za dci motor jaz sem že menjal termostat! Pa ni nič pomagalo!
 
ggorenc
Novinec
 
Prispevkov: 429
Pridružen: So apr 23, 2005 7:41 pm

Napisal/-a ggorenc Pe sep 25, 2009 5:06 pm

kot kaze res ja. ampak kaksni, oprostite izrazu, kreteni so potem na uradnem servisu. skupaj sem ga imel tam 4 dni pa se je vsem mehankarjem zdelo cudno. da ne recem, ko sem prisel tja ga en zalaufa in turira 2 min na 4000rpm... nakar mu recem kaj se gre??!?!

so rabili odgovor iz francije :roll:

kako zaposlenim na reno real servisu dati zamenjati olje in filtre, ce ne poznajo masin s katerimi imajo opravka?! kaj sele kaj hujsega, recimo zamenjati zarnico :roll:

nesposobnost na visku. moj zadnji reno ravno zaradi taksnih kretenov, pa imam sicer dobre izkusnje z njimi.
 
ggorenc
Novinec
 
Prispevkov: 429
Pridružen: So apr 23, 2005 7:41 pm

Napisal/-a ggorenc Pe sep 25, 2009 5:08 pm

kkk
 
Prokarjon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Pe avg 29, 2008 2:56 pm

Napisal/-a Prokarjon Pe sep 25, 2009 5:17 pm

Po pravici povedano je 90% serviserjev istih... in to mislim od uradnih servisov, pooblaščencev do fušarjev.

Vsak si samo masti roke kako te bo nategnu ker si pripeljal, kaj točno je narobe ali ni narobe pa je povsem druga stvar... najraje imajo menjat olje pa filtre ker ni več k pol ure dela s tem, upaljo te pa kot da si zlatnino kupval.



Skratka najbolje je da se čim več sam informiraš, ker če ne so samo sami nategi!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov