Tisti ventil ti regulira količino plinov, ki gredo v turbino in količino, ki gre mimo turbine naravnost v izpuh. Logično je, da več plinov pomeni večji pritisk, večji pritisk pomeni več zrak in s tem več bencina, kar pomeni več plinov in zato zopet še večji pritisk itd. prej ali slej bi nekaj odpovedalo, najbolj verjetno pa turbina

. Zato ta ventil. Napake, ki se pojavljajo so posledica slabega delovanja tega ventila, ki je verjetno zataknjen nekje v srednji legi in zato v nizkih obratih spusti del plinov v wastegate, kar ni zaželjeno in posledica tega je, da avto v nizkih obratih nima prave moči, zaradi resonanc izpušnih plinov pa gre ob istem položaju tega ventila enkrat več plinov v turbino, drugič pa v wastegate, kar enkrat bolj,drugič manj zavrti turbino, iz tega naslova cukanje...
Priporočal bi pregled tega ventila in eventuelno čiščenje/zamenjavo. Cene ti pa ne vem povedat, vendar ne bi smela bit astronomska, saj je ta ventil relativno lahko dosegljiv. Sporoči kaj si rešil.