Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
TDIBORIS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Če sep 03, 2009 9:26 pm

senzor podtlaka golf tdi

Napisal/-a TDIBORIS Pe sep 25, 2009 10:25 pm

zanima me kakšno funkcijo ima senzor podtlaka na golfu 1.9 tdi
to je tisti senzor ki ima neke vakume napeljane na turbino

kaj se zgodi če ne dela

ali je možno da avto cuka zaradi tega, pod nizkimi obrati
 
TDIBORIS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Če sep 03, 2009 9:26 pm

Napisal/-a TDIBORIS Ne sep 27, 2009 7:06 pm

kaj nihče nima pojma čemu služi ta ventil
ima tri cevke napeljane nanj, ena je iz cevi iz zračnega filtra, dve črna in rdeča pa gresta na turbo[/code][/url][/list]
 
zundapp
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 605
Pridružen: Ne mar 16, 2003 10:55 am

Napisal/-a zundapp Ne sep 27, 2009 8:40 pm

Moj passat tdi l. 95 je vlekel samo do 3.000 obratov, potem pa v zasilni program, dokler nisem tega menjal, ni pa cukal.

lahko sem toresetiral med vožnjo tako, da sem vzel kontakt pa ponovno do 3.000 obratov....
 
TDIBORIS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Če sep 03, 2009 9:26 pm

Napisal/-a TDIBORIS Ne sep 27, 2009 8:49 pm

jaz ga lahko odklopim pa neopazim razlike
me pa zanima, še ta ventil odaja kakšen zvok
ker lani se spomnim je tako čudno klackal., sedaj je pa tiho.


aja kolk pride ta ventil
 
zundapp
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 605
Pridružen: Ne mar 16, 2003 10:55 am

Napisal/-a zundapp Ne sep 27, 2009 8:53 pm

Mislim, da ne škloca vedno in to ni merilo
 
TDIBORIS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Če sep 03, 2009 9:26 pm

Napisal/-a TDIBORIS Ne sep 27, 2009 9:11 pm

jaz sem odkloupu vse tri cevke, šel na furo, avto naormalono potegne od 2000 oberatov naprej
do 2000 pa cuku, pa je čist vseeno ali imam vse prikloplejno skup ali pa razstavljeno, tako da se čudim, kakšen vpliv ima ta ventil na mašino,
kako bi bilo če bi dve cevki ki prideta iz turb, kar skupaj spojil,
kakšen bi bil učinek
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Ne sep 27, 2009 9:22 pm

to je zloglasni n75 ventil

čemu služi ta ventil? evo razlaga:

Wastegate je pa popolnima druga zadeva. Krmiljen je iz strani N75 ventila, ki je povezan na kompresorsko stran turbine ter na ECU, ki mu posilja signale, kdaj naj odpre in kdaj naj zapre wastegate. Ko je pritisk na kompresorski strani previsok, ECU preko N75 ventila odpre wastegate in spusti del izpusnih plinov mimo turbine ter tako regulira pritisk na kompresorskem delu (vzdrzuje hitrost vrtenja). NA 1.8T masini se lahko zelo hitro poigras tudi brez remapa ECU-ja in pretisnes pnevmatsko cev iz N75 ventila na wastegate... potem turbina ni vec regulirana (wastegate je zaprt) in turbina se bo zvrtela dokler bo mogla :) (v taksnih primerih je fino imeti merilec pritiska v turbini).

vir: zup racing
 
TDIBORIS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Če sep 03, 2009 9:26 pm

Napisal/-a TDIBORIS Ne sep 27, 2009 9:28 pm

ok hvala za razlago
me pa zanima ali je lahko pokvarjen ventil vpliva da avto do 2000 obratov cuka, se zaganja.

če obe cevki ki prideta iz turba združim sepravi da ju nenapeljem na ta ventil, kaj se bo zgodilo
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Ne sep 27, 2009 9:31 pm

TDIBORIS je napisal/-a:ok hvala za razlago
me pa zanima ali je lahko pokvarjen ventil vpliva da avto do 2000 obratov cuka, se zaganja.

če obe cevki ki prideta iz turba združim sepravi da ju nenapeljem na ta ventil, kaj se bo zgodilo


ne igraj se preveč z tem ventilom! seveda vpliva če ventil ne dela prav, v najhujšem primeru ti bo turbino vrglo ven ( beri: jo sesulo) zato je treba te stvari menjati takoj ko se pojavijo težave!!!!
 
TDIBORIS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Če sep 03, 2009 9:26 pm

Napisal/-a TDIBORIS Ne sep 27, 2009 9:33 pm

ko imam avto pod obrarti sepravi da ga mal poteram, zavoham dim v kabino
ali je mogoče da turbina kje spušča, ker pri kolektorji nevidim da bi kje puščalo
vse cevi do turbine in od intercolerja so cele
kaj je to wastegate
 
Uporabniški avatar
mITJA122
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: Po mar 30, 2009 4:22 pm

Napisal/-a mITJA122 Ne sep 27, 2009 9:45 pm

TDIBORIS je napisal/-a:kaj nihče nima pojma čemu služi ta ventil
ima tri cevke napeljane nanj, ena je iz cevi iz zračnega filtra, dve črna in rdeča pa gresta na turbo[/code][/url][/list]



Če se ne motim, mislim da gre za IZRAVNALNI VENTIL ZA KRMILJENJE TLAČNE POLNITVE MOTORJA..

Lp
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ Ne sep 27, 2009 10:06 pm

TDIBORIS.. na tvojem mestu se nebi hecal. če z avtom ni vse v redu se ne sme vozit.

moji simptomi na passatu TDI s 162KM so bili oz. so še (čakam na servis) taki:
zadnjič sem se vozil domov in kar naenkrat turbina ni preijela pod 2000 obrati, potem hočem prehiteti traktor in avto ne gre nikamor niti do 3000 obratov. ker vidim da je nekaj narobe, začnem voziti zelo umirjeno. cukanja ni, vse deluje ok. le turbina se ne odpira in pač avto ne gre nikamor.
potem pridem domov in rečem sosedu, ki ima tester kaj je bilo in avto po parih urah prižgem in ga peljem do njega. zdi se mi, kot da spet malo boljše dela :lol:

tester pokaže previsok tlak polnjenega zraka (ker ga pač ta senzor in ventil zgelda da ne odvzameta dovolj... in pač sosed reče naj se ne vozim razen če nujno rabim avto, ker nima časa mi samo zbriše napako. zmeniva se za servis in avto roma v garažo z delujočo turbino.

včeraj moram nujno letet na brnik (30km) in stalno pazim da ne pohodim več kot 50% gasa. turbina se vedno kasneje vkljapla in nazaj grede vozim max 100 in ko pridem domov se turbina ne vklaplja sploh.. sedaj čaka na servis

na armaturi ni nikoli zasvetila nobena lučka. da je ta senzor kriv za to še ni potrjeno 100%. upam pa da se potrdi ju3. me pa zanima koliko stane če kdo ve? pa če ga je res tako lahko zamenjati..
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Ne sep 27, 2009 10:23 pm

en nj da katalosko stevilko dol z n 75 pa bom pogledal kok stane
Ni vse res kar napišem
 
TDIBORIS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Če sep 03, 2009 9:26 pm

Napisal/-a TDIBORIS Ne sep 27, 2009 11:18 pm

poslušajte
jaz sem naredil že ca 20000 km s tem cukanjem, pa računaj da sploh nevozim pod 2000 obrati, ker čene bi se mi zmešalo od cukanja, pa mi turbo še normalno dela,
tk da ni panike, da bi kaj odpovedal, razen nosilcov na mašini, ko nebojo več prenesli teh tresljajev.
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ Po sep 28, 2009 1:30 am

ja kaj naj ti rečem.. poslušam in ti čestitam.
sprašujem te pa; misliš, da je na avtu kakšen del (predvsem v ali na motorju) brez razloga??
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Po sep 28, 2009 6:57 am

Jerch_ je napisal/-a:ja kaj naj ti rečem.. poslušam in ti čestitam.
sprašujem te pa; misliš, da je na avtu kakšen del (predvsem v ali na motorju) brez razloga??


potem bo jokal po forumu, ko mu bo vrglo turbino ven, olje v motor ter uničilo intercooler ... pa še predtem bo zamenjal 100 senzorjev in si bo naredil strošek preden bo dejansko ugotovil, kaj je narobe z avtom, ker mu nobena diagnostika nebo pokazala, da je n75 ventil fuč
 
TDIBORIS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Če sep 03, 2009 9:26 pm

Napisal/-a TDIBORIS Po sep 28, 2009 7:42 pm

hvala za nasvete, rad bi bil samo 100% da je ta n75 ventil, da nebom brezveze kupval, me pa zanima, kol približno pride ta ventil
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 Po sep 28, 2009 7:43 pm

Dej na odpad zapel :D pa a ti sploh veš,da maš VW ja je pol zastonj kar ni predrago :roll:
Zadnjič spremenil Ivan36, dne Po sep 28, 2009 7:45 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
TDIBORIS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Če sep 03, 2009 9:26 pm

Napisal/-a TDIBORIS Po sep 28, 2009 7:44 pm

sprašuješ me za del ki je na avtu brez razloga
brez razloga za šoferja je egr ventil, ki dela motorju samo škodo
dober je samo za okolje
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ Po sep 28, 2009 7:49 pm

ja jst nevem, ampak glede na to, da mora vsak motor izpolniti danes določene norme lahko logično sklepaš, da noben del ni brezveze.
kaj na tester si že zapeljal? mogoče ti še kakšno napako odkrije..
meni je vozit neizpraven avto kot hodit po ozkem tunelu s tračnicami in upati, da ne pride vlak nasproti...
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov