Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
deo
Novinec
 
Prispevkov: 294
Pridružen: To maj 20, 2003 6:30 pm

Opozorilna lučka po menjavi filtra

Napisal/-a deo Ne sep 27, 2009 12:15 pm

Zdravo!
Pred kratkim sem na Mercedesu CLK 270 cdi menjal navadni zračni filter z (notranjim) športnim(K&N). Po kakšnih 500 prevoženih kilometrih se mi je prižgala na števcu tista rumena opozorilna lučka (takšna pumpica) ki ponavadi opozarja na težave z mešalcem zraka ali podobno.
Pa me zanima kaj bi lahko bilo sedaj narobe oz. če je možno da je to povezano sedaj z menjavo filtra?

hvala,
deo
Slika Slika ... seems fetishe !?
 
north789
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 593
Pridružen: Pe okt 03, 2008 8:03 pm
Kraj: Domžale z okolico

Napisal/-a north789 Ne sep 27, 2009 3:15 pm

na tester bo treba.
 
Uporabniški avatar
mr.ramo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1774
Pridružen: Pe nov 16, 2007 2:12 pm
Kraj: WestCoast

Napisal/-a mr.ramo Ne sep 27, 2009 3:21 pm

north789 je napisal/-a:na tester bo treba.


2x 8)
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6590
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Ne sep 27, 2009 4:59 pm

Pozdravljeni

X3

Po potrebi preprogramirati ECU. K&N čistilci so znani po večjem pretoku zraka, vse lepo in prav, vendar sama elekrtonika v vozilu ni temu prilagojena in težave so tukaj.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Ne sep 27, 2009 5:16 pm

Najboljš da lepo namestiš originalni filter nazaj,pa bo mir. Že nekatere kopije zračnih filtrov delajo težave,kot pa sam praviš,si dal športnega oz. bolj prepustnega,in težava je tu...

... nikar ne misli,da boš s filtrom kaj dosegel,škoda vsega.
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
mITJA122
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: Po mar 30, 2009 4:22 pm

Re: Opozorilna lučka po menjavi filtra

Napisal/-a mITJA122 Ne sep 27, 2009 10:09 pm

deo je napisal/-a:Zdravo!
Pred kratkim sem na Mercedesu CLK 270 cdi menjal navadni zračni filter z (notranjim) športnim(K&N). Po kakšnih 500 prevoženih kilometrih se mi je prižgala na števcu tista rumena opozorilna lučka (takšna pumpica) ki ponavadi opozarja na težave z mešalcem zraka ali podobno.
Pa me zanima kaj bi lahko bilo sedaj narobe oz. če je možno da je to povezano sedaj z menjavo filtra?

hvala,
deo


Z filtri vsesanega zraka je takole...

Prah v zraku vsebuje tudi zelo majhna kremenčeva zrnca(0,005mm do 0,05mm)
Glede na pokrajino, sestavo tal, gostoto prometa in način uporabe motornega vozila(na avtocesti, na gradbišču)količina prahu v zraku niha od 0,001g do 1g na kubični meter zraka.
Če npr. motor v motornem vozilu porabi 10 litrov goriva na 100km vozne poti ter približno 100 kubičnih metrov zraka za zgorevanje, znaša pri vsebini 0,05g/m3 prahu v zraku vsesana količina prahu 5g.
Ta količina ustvari skupaj z mazalnim oljem brusilno mešanico, ki povzroča močno obrabo, še zlasti na drsnih površinah valja ter batov in vodil ventilov.
Temeljito čiščenje vsesanega zraka torej znatno podaljša življensko dobo motorja...

V kolikor ste odstranili original zračni filter in ga nadomestili z "športnim"ki ima večjo prepustnost zraka...se je lahko zgodilo slednje...
Motor je vsesaval več prahu..ker pa gre vsesani zrak skozi merilec pretoka zraka, so lahko ti večji delci prahu dobesedno "uničili" merilec pretoka zraka...

Sicer možnost je izredno majhna..pa vendar...

Zamenjajte filter z originalnim..vozilo priklopite na tester..

Lp
 
Uporabniški avatar
deo
Novinec
 
Prispevkov: 294
Pridružen: To maj 20, 2003 6:30 pm

Napisal/-a deo Ne sep 27, 2009 10:44 pm

hvala za odgovore in nasvete ;)

no, filter sem zamenjal zato, ker je bil (že pred nekaj meseci-prevozil okrog 10.000km) avto optimiziran (''čipan''), bil je opravljen t.i. eco tunning, zmogljivosti se niso bistveno zvišale, je pa se občutno zmanjšala poraba (za okrog 1 liter). Optimiziral ga je en znanec od prijaltla, ki se na veliko s tem ukvarja v Nemčiji. In zamenjava filtra se je pač zaradi tega potem priporočala. Ker bom tega človeka sedaj težko dobil, da mi sam pregleda stvar s testerom, bom res šel na original servis kar s tem filtrom, da priklopijo na tester pa bomo videli. Bom sporočil kaj bo s tega.

lp
Slika Slika ... seems fetishe !?
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Po sep 28, 2009 8:59 am

deo je napisal/-a:hvala za odgovore in nasvete ;)

no, filter sem zamenjal zato, ker je bil (že pred nekaj meseci-prevozil okrog 10.000km) avto optimiziran (''čipan''), bil je opravljen t.i. eco tunning, zmogljivosti se niso bistveno zvišale


.....in kako bi se zmogljivosti zvišale, če so pa avtu "vzeli konje" :?:

Kar se pa filtra tiče: pravilno da si dal vložek "športnega" ....buče, ki jih prodaja "miTJA122" držijo na papirju, v praksi pa ni bojazni (več kot pol milijona km sem uporabnik teh vložkov, tako na bencincih kot dizlih in nikoli nobenega problema, res pa da ne moreš sanjat o nekih pridobitvah, dejansko je le res, da je filter "večen".....)
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 Po sep 28, 2009 9:06 am

jaz imam tudi K&N športni zračni filter - vložek,na 1.9 tdi-ju in v zadnjih 9000km ni blo nobenega problema.
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
deo
Novinec
 
Prispevkov: 294
Pridružen: To maj 20, 2003 6:30 pm

Napisal/-a deo Po sep 28, 2009 11:22 am

sašo5 je napisal/-a:.....in kako bi se zmogljivosti zvišale, če so pa avtu "vzeli konje" :?:

...


koliko vem se ne vzame konjev pri taki vrsti tuninga, je pač minimalno povečanje moči. To je citirano iz SKN Tuning strani o tem: '' Z napredno optimizacijo motorne elektronike omogočimo, da pogonski motor Vašega vozila deluje bolj učinkovito, z večjim izkoristkom. Takoj boste občutili mirnejši tek motorja, več uporabnega navora pri nižjih vrtljajih motorja ter bolj elastično, gladko pospeševanje. Moč motorja se minimalno poveča (navadno okoli 5%). Sedaj boste lahko vozili pri isti hitrosti v višji prestavi in tudi za morebitna prehitevanja ne bo potrebno več tako pogosto posegti po prestavni ročici.''

lp
Slika Slika ... seems fetishe !?
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Po sep 28, 2009 12:47 pm

deo je napisal/-a:

Takoj boste občutili mirnejši tek motorja, več uporabnega navora pri nižjih vrtljajih motorja ter bolj elastično, gladko pospeševanje.


lej: ni filozofiranja(pa lahko "10 sknovcevin 10 rsrjevcev demantira)merodavna je itak samo ura)) ker če avto "naštimamo" da gre spodaj (iz kevdra) potem mu "na vrhu" zmanjka, sploh če je 8V glava...

Iz svojega primera ti povem, lani je bil vpoklic za optimiranje mot. elektronikepri audijih (novi cr motor)ker so se ljudje pritoževali, češ da se težko spelje z mesta, sploh če je malo v breg in seveda ni bilo drugega kot prilagodit zadevo, vendar zgodilo se je to, da je avto pred posegom dosegel v 6 prestavi 228 km pri 4300 rpm (po števcih) po posegu pa le 218 pri 4000 rpm (tovarniški podatek je 215 pri 4200)........dejansko so izboljšali štart z mesta(pred garažo imam malo brega zato se je kr čutilo, da je "bolje" tudi medpospeški so bili za spoznanje boljši, vendar od 3500rpm ga je bilo potrebno prosit, da je dal kaj od sebe, celo kak decikitrček je manj pokuril, vendar sem po 1000km naložil nazaj prvotni tovarniški program......(bilo je nekaj peripetij, vendar se je zadeva uredila.....) ..

P.S takšni, ki si želite t.i. eco tuninga je dobro avto na valje peljat, da se vidi prej in potem...in zopet lahko povem za "eco" a4/a6 motor, že v tovarni prirejen je iz 143ps znižan na 136
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 10 gostov