Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
mitsutishi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: Ne jan 18, 2009 6:42 pm
Kraj: zg.kungota

vžig

Napisal/-a mitsutishi To okt 13, 2009 5:55 pm

mene zanima kaj naret na opel vektri 2.0 DTI motor ima slabšo kompresijo pa mi ne vžge ko je motor hladen oz vže ko se vklopi predgretje to pa se naj bi vkloplo ko je 5 stopinj tak je reko mehanik in mi reko da bi naj elektroniko prevezo da bo predgretje vedno delalo. je že kdo imel izkušnje z tem ali bi se dalo kak drugače rešit
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline To okt 13, 2009 7:06 pm

Zamenjat batne obročke pa bo. Al pa obnovit štarter če bo kej boljš.
Sicer oplovi dizli težko vžigajo pozimi tut k je motor dober.
 
mitsutishi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: Ne jan 18, 2009 6:42 pm
Kraj: zg.kungota

vžig

Napisal/-a mitsutishi Sr okt 14, 2009 4:40 pm

men avto dobro vžiga ko je mrzlo ko je toplo je problem
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 Sr okt 14, 2009 5:26 pm

Sicer ne vem kako ima opel..
Na caddyu sdi je bil problem ker motor ni bil v fazi.
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
SIMY001
Novinec
 
Prispevkov: 315
Pridružen: Po jan 30, 2006 9:55 pm
Kraj: Stajerska

Napisal/-a SIMY001 Sr okt 14, 2009 5:54 pm

Zaporedno k senzorju temperature veži Upor.
Zaj kakšne vrednosti naj bi ta upor bil ne vem,bi se bilo treba malo pošpilati.
TDi power by VW Golf V sportline
Slika
 
Uporabniški avatar
Mgajvr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1359
Pridružen: Ne feb 18, 2007 7:12 pm
Kraj: okolica litije

Napisal/-a Mgajvr Sr okt 14, 2009 8:01 pm

baje imajo večina vsi Dti opli to težavo. parim kolegom je to uspešno popravil MAX-Diesel servis iz litije.
xXx

Skoda driver

tolk časa sm jo porivou, da je mi je vžgala in ušla...
 
mitsutishi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: Ne jan 18, 2009 6:42 pm
Kraj: zg.kungota

Napisal/-a mitsutishi So okt 17, 2009 6:55 pm

KAKO PA JE S PREVEZAVO DA SVEČKE VEDNO DELAJO KO DAŠ KONTAKT
 
robert11
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: To mar 22, 2005 6:45 am

Napisal/-a robert11 So okt 17, 2009 7:34 pm

Mislim, da take svečke ne bi dolgo zdržale, pa še veliko toka požrejo.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6588
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan So okt 17, 2009 8:28 pm

robert11 je napisal/-a:Mislim, da take svečke ne bi dolgo zdržale, pa še veliko toka požrejo.


Pozdravljeni

x2

Potem je bolj smiselno preprogramirati EDC ( Electronic Diesel Control ), to vam lahko uredi vaš mehanik ali RSR . Tako bo motor vžigal zmeraj enako in ne bo odvisen od temperatur in drugih dejavnikov/senzorjev. Vag grupa ima kar nekaj težav okoli tega.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
mitsutishi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: Ne jan 18, 2009 6:42 pm
Kraj: zg.kungota

Re: vžig

Napisal/-a mitsutishi Po mar 14, 2011 5:27 pm

Kako je pa z vezanjem upora k senzorju temparature da bi avto od 0 pa do 13 stopinj temperature hladilne tekočine avto vžigal z gretjem svečk. Gre namreč za opel vektro 2.0 dti. Že ima kdo izkušnje s tem.
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Re: vžig

Napisal/-a im nobody Po mar 14, 2011 5:35 pm

sej to se ne gre za temp hladlne tekočine ampak temperatura ozračja...jaz mam upor na vw in stvar funkcionira
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov