Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
TDIBORIS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Če sep 03, 2009 9:26 pm

tdi cuka - pumpa

Napisal/-a TDIBORIS Če okt 29, 2009 10:50 pm

zanima me, če kaj pridobim če spreminja predužig na pumpi
govorim o tdi motor 1 z 90
pumpa je elketronska

ali so kašne možnosti ,da povećam dotok nafte na tej pumpi

ker mi avto cuka pod nizkimi obrati, se zaganja
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Pe okt 30, 2009 7:06 am

hm, ne verjamem da je kriv predvžig...kolikor vem le-ta nima veze z količino goriva, temveč le s časom vžiga. Probaj najprej blokirat egr ventil, menjaj naftni filter...lahko je kriva tudi voda v rezervoarju, kot je bilo pri meni...
 
golfTDIGTI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Sr okt 07, 2009 11:22 am
Kraj: Grahovo

Re: tdi cuka - pumpa

Napisal/-a golfTDIGTI Pe okt 30, 2009 10:41 am

TDIBORIS je napisal/-a:zanima me, če kaj pridobim če spreminja predužig na pumpi
govorim o tdi motor 1 z 90
pumpa je elketronska

ali so kašne možnosti ,da povećam dotok nafte na tej pumpi

ker mi avto cuka pod nizkimi obrati, se zaganja


ta odgovor bi tudi mene zanimal, ker ima kolega enake probleme, vendar pri motorju 1.9 tdi 130KM --> pumpe-dise motor, letnik 2002.
med prostim tekom in 1200 obrati mu avtomobil cuka med vožnjo, kot tudi v prostem teku.
tako da hvala vnaprej
Volksagen forever...
 
TDIBORIS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Če sep 03, 2009 9:26 pm

Napisal/-a TDIBORIS Pe okt 30, 2009 11:48 am

NO TUDI PRI MENI CUKA NEKJE NA 1200 DO 1800 OBRATIH

PA SEM MENJAL TESTNO
LUFTMESER
MERILC PRITISKA OZIROMA PRETOKA ZRAKA
VSE FILTRE IN OLJE
BLENDIRAL AGR VENTIL
ZAMENJAL ELEKTRONSKO DIZO
MENJAL TA N75 VENTIL KI JE PRIKLOPLJEN NA TURBO

AVTO VŽIGA SUPER, NE PIJE OLJA, PORABA ZELO MALO( NEKADI)

POTEGNE NORMALNO OD 2000 OBRATOV NAPREJ

CUKA PA NENORMALNO, PA ŠE PO ŠTANGASOM SE VČASIH RAHLO ZAGANJA OB VKLOPU KLIME KO PRIDE DO OBREMENITVE
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6590
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: tdi cuka - pumpa

Napisal/-a Fan Pe okt 30, 2009 6:29 pm

TDIBORIS je napisal/-a:zanima me, če kaj pridobim če spreminja predužig na pumpi
govorim o tdi motor 1 z 90
pumpa je elketronska

ali so kašne možnosti ,da povećam dotok nafte na tej pumpi

ker mi avto cuka pod nizkimi obrati, se zaganja


Pozdravljeni

S spreminjanjem kota predvžiga se ne poveča dotok nafte, potrebno je preprogramirati EDC ( Electronic Diesel Control )

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Pe okt 30, 2009 6:33 pm

Pri TDI PD se da šobe štelaz,pri TDI se pa dize obnovi in je en čas mir z njimi.Se pravi @TDIBORIS če si menjal elektronsko dizo daj še ostale 3 zamenjat vložke.To je strošek cca 100-150€
 
minik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Po nov 02, 2009 12:43 pm

Napisal/-a minik Po nov 02, 2009 1:41 pm

TDIBORIS
Imam isti problem kot ti. Golf 3 tdi, letnik 1994, 90 KM. VSe kar si napisal je enako za mojega. Sem ti poslal privat sporočilo. Prosim kontaktiraj me
 
minik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Po nov 02, 2009 12:43 pm

Napisal/-a minik Sr nov 04, 2009 12:37 pm

Sem poklical mehanika za bosch pumpe in je rekel da se drugi teden čujema. Verjetno mu bom drugi teden tudi peljal avto k njemu da vidi kaj bi lahko blo.
 
TDIBORIS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Če sep 03, 2009 9:26 pm

Napisal/-a TDIBORIS Sr nov 04, 2009 7:49 pm

no, pa mi sporoči, kako bo
jaz bom poskuso zamenjat dize, pa da vidim kaj bo
pa ti javim
 
minik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Po nov 02, 2009 12:43 pm

Napisal/-a minik Pe nov 06, 2009 3:15 pm

Ve kdo kje naj blendiram egr? cevko ali kaj?
 
Volvo power
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Pe jul 18, 2008 1:05 pm
Kraj: kočevje

Napisal/-a Volvo power Pe nov 06, 2009 5:03 pm

minik je napisal/-a:Ve kdo kje naj blendiram egr?


prid k meni pa bova naredila :D
 
golfTDIGTI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Sr okt 07, 2009 11:22 am
Kraj: Grahovo

Napisal/-a golfTDIGTI So nov 07, 2009 12:17 pm

minik je napisal/-a:Ve kdo kje naj blendiram egr? cevko ali kaj?


v cevko ki gre na ta ventil notr zatlač en čep(kovinski al karkol) in natakn nazaj...
Volksagen forever...
 
minik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Po nov 02, 2009 12:43 pm

Napisal/-a minik Po nov 09, 2009 3:31 pm

TDIBORIS
SI zamenjal dize?
 
dule17
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Sr okt 21, 2009 11:07 am

Napisal/-a dule17 To nov 10, 2009 1:47 pm

men pa cuka na višjih obratih. Nad 3500 ga čist zabije, nekje med 2500 pa cuka, razen če ga počas silm v obrate pa manj ali nič.

Zraven sem opazil da je v nižjih obratih (preden se vklop turbina) zadeva negre nikamor, prav tako med prestavljanjem.

Vžge normalno, v nizkih obratih je b.p. edino kar sem še opazil je, da se ob vsakem vžigu resetira avtomatska klima( vse utripa enih 10 sekund), pa tut sicer so s štromom težave (kakšen teden nazaj je med vožnjo vse umrlo, vse luči in se kasnej čudežno prižgale).

A je možno da sta zadevi povezani in je težava z elektriko??

Res na pomoč, ne vem več kaj je narobe.
 
minik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Po nov 02, 2009 12:43 pm

Napisal/-a minik Sr nov 11, 2009 10:40 am

Meni je tudi ta elektronika sumljiva. Možno da gre za kako okvaro elektronike na bosch pumpi. Je možno to?
 
TDIBORIS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Če sep 03, 2009 9:26 pm

Napisal/-a TDIBORIS Sr nov 11, 2009 9:22 pm

žal se nisem poskusu menjat diz
nekot nimam časa, mogoče ta vikend
 
minik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Po nov 02, 2009 12:43 pm

Napisal/-a minik Sr nov 11, 2009 11:02 pm

ok...jaz bo verjetno peljal avto na pooblaščen servis za bosch pumpe, pa da vidim kaj bojo rekli
 
TDIBORIS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Če sep 03, 2009 9:26 pm

Napisal/-a TDIBORIS Sr nov 11, 2009 11:47 pm

kdaj ga pelješ
povej kaj vse je blo že menjano, da ti nebodo brezveze vsiljevali nekih delov.
preden, plačaš popravilo, se pelji testno da vidiš da je OK, če ni zavrni plačilo.
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Če nov 12, 2009 7:20 am

za bosch pumpe je majster vinder franc-pa še tako drag ni...vpisi ime v strica googl-a
 
Uporabniški avatar
ronnie
Novinec
 
Prispevkov: 260
Pridružen: Ne feb 11, 2007 1:18 pm

Napisal/-a ronnie Če nov 12, 2009 8:31 am

dule17 je napisal/-a:
Vžge normalno, v nizkih obratih je b.p. edino kar sem še opazil je, da se ob vsakem vžigu resetira avtomatska klima( vse utripa enih 10 sekund), pa tut sicer so s štromom težave (kakšen teden nazaj je med vožnjo vse umrlo, vse luči in se kasnej čudežno prižgale).

A je možno da sta zadevi povezani in je težava z elektriko??

Res na pomoč, ne vem več kaj je narobe.


Klima ti zaradi ( Osnovne nastavitev se ne izvajajo) napaka- feler 043F utripa
pritisni ecom in kroženje zraka hkrati za 3 sekunde in izpiše se ti napaka
Klima ti klub temu dala normalno- moteče je pa tisto utripanje
Pojdi do nekoga, ( popoldancu) ki ima vag-com in v nekaj sekundah ti bo porihtal
več kot za 1pir ti ne sme računat
kšn dan ga tri dni serjemo , kšn dan pa cel teden
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov