Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
futaba 7
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: Pe okt 30, 2009 8:18 am

TDI težava

Napisal/-a futaba 7 Pe okt 30, 2009 8:49 am

Lep pozdrav!
Mam audija 1,9 tdi 115ps 2006 letnik.Avto je bil čipan na 150ps,narjen velik servis,zamenjano je še bilo,merilec pretoka zraka,senzor temperature,kabli za duze,čiščenje egr ventila.

Težava je v tem ,da mi pri 1500rpm v peti prestavi avto cuka, nad 2000rpm se vse skupaj umiri.Prosim vas da mi čim prej natančno odgovorite.
 
Uporabniški avatar
ronnie
Novinec
 
Prispevkov: 260
Pridružen: Ne feb 11, 2007 1:18 pm

Napisal/-a ronnie Pe okt 30, 2009 9:29 pm

pa verjetno v hud klanec tudi z trejo na polno, pocuka > kaka lučka ?

gelede na to, da so ti menjal kabelj so iskali prav to težavo.
na tester ; engine > meas blocks-08 > grupo 013 pregledati vrednosti ( za 2006 letnik nisem ziher) - v to smer
kšn dan ga tri dni serjemo , kšn dan pa cel teden
 
futaba 7
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: Pe okt 30, 2009 8:18 am

Napisal/-a futaba 7 Po nov 02, 2009 8:28 am

Ja v četrti prestavi v klanec tut cuka.Avto je bil na testerju,nobene napake ne pokaže,vrednosti so tudi ok.Al je naftni filter,cevi zamašene,ali pa zobati jermen ni dobro nastavljen,duza???? :cry:
 
minik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Po nov 02, 2009 12:43 pm

Napisal/-a minik Pe nov 06, 2009 3:09 pm

meni isto dela na 1.9 tdi golf...nimam pojma kaj bi lahko bilo...če kdo ve naj pomaga
 
futaba 7
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: Pe okt 30, 2009 8:18 am

Napisal/-a futaba 7 So nov 14, 2009 10:24 am

Mislim da smo našli napako in sicer 3-tja pumpa duza ima slabo vrednost.V ponedeljek peljem avto k mehaniku da mi menja duso.Mehanik mi je povedal da mi da njegovo rabljeno duzo dokler si jaz ne najdem nadomestne.Prosil bi vas da mi probate poiskati novo ali obnovljeno duzo.Oznaka motorja je BRB 1,9 tdi 116PS.

V naprej se vam zahvlaljujem za odgovore!
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe So nov 14, 2009 10:30 am

ni duza ampak je diza.al pa šoba.
drgac mislm da ves da gre za zlo drao zadevo.stane okol 600 eur.
lahko dobis navo na servisu ce das staro v racun za neke 400 eur.
dvomim da bo kdo hotu prodat sam eno.
Ni vse res kar napišem
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare So nov 14, 2009 10:35 am

Bosch servisi morajo to popravit oz. zamenjat za obnovljeno.
 
audias
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Ne okt 11, 2009 4:48 pm

Napisal/-a audias So nov 14, 2009 6:38 pm

abbe je napisal/-a:ni duza ampak je diza.al pa šoba.
drgac mislm da ves da gre za zlo drao zadevo.stane okol 600 eur.
lahko dobis navo na servisu ce das staro v racun za neke 400 eur.
dvomim da bo kdo hotu prodat sam eno.


Ni navo, ampak novo
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Re: TDI težava

Napisal/-a adis So nov 14, 2009 6:43 pm

futaba 7 je napisal/-a:Težava je v tem ,da mi pri 1500rpm v peti prestavi avto cuka, nad 2000rpm se vse skupaj umiri.Prosim vas da mi čim prej natančno odgovorite.


v 5 prestavi ti cuka in to pri 1500 rpm hm.... le zakaj? si pomislil, da bi mogoče prešaltal v 2 prestavo ? ? ?
 
Uporabniški avatar
/miha\
Novinec
 
Prispevkov: 450
Pridružen: Sr okt 24, 2007 7:39 pm
Kraj: Ljubljana

Re: TDI težava

Napisal/-a /miha\ So nov 14, 2009 6:47 pm

adis je napisal/-a:
futaba 7 je napisal/-a:Težava je v tem ,da mi pri 1500rpm v peti prestavi avto cuka, nad 2000rpm se vse skupaj umiri.Prosim vas da mi čim prej natančno odgovorite.


v 5 prestavi ti cuka in to pri 1500 rpm hm.... le zakaj? si pomislil, da bi mogoče prešaltal v 2 prestavo ? ? ?


Tud pri 1500 ne bi smelo cukati.
Sam ne se kregat :P
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: TDI težava

Napisal/-a lisko So nov 14, 2009 10:43 pm

adis je napisal/-a:
futaba 7 je napisal/-a:Težava je v tem ,da mi pri 1500rpm v peti prestavi avto cuka, nad 2000rpm se vse skupaj umiri.Prosim vas da mi čim prej natančno odgovorite.


v 5 prestavi ti cuka in to pri 1500 rpm hm.... le zakaj? si pomislil, da bi mogoče prešaltal v 2 prestavo ? ? ?


Ok s tem pa ne vem kaj si mislu povedat....Sam se z bencinarjen čist kamot pelem tud s peto pri 1500 obratih. Jeep, ki je dizel, recimo šele pri 95km/h v peti doseže 2000 obratov....a se 70 da čist kamot peljat s peto.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Mgajvr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1359
Pridružen: Ne feb 18, 2007 7:12 pm
Kraj: okolica litije

Napisal/-a Mgajvr Ne nov 15, 2009 10:13 am

futaba 7, v litiji je specialist za poravila teh zadev. Max- diesel servis. tko da ti predlagam da poskusiš še pri njem vprašat glede teh diz.
xXx

Skoda driver

tolk časa sm jo porivou, da je mi je vžgala in ušla...
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: TDI težava

Napisal/-a sašo5 Ne nov 15, 2009 10:41 am

lisko je napisal/-a:
adis je napisal/-a:
futaba 7 je napisal/-a:Težava je v tem ,da mi pri 1500rpm v peti prestavi avto cuka, nad 2000rpm se vse skupaj umiri.Prosim vas da mi čim prej natančno odgovorite.


v 5 prestavi ti cuka in to pri 1500 rpm hm.... le zakaj? si pomislil, da bi mogoče prešaltal v 2 prestavo ? ? ?


Ok s tem pa ne vem kaj si mislu povedat....Sam se z bencinarjen čist kamot pelem tud s peto pri 1500 obratih. Jeep, ki je dizel, recimo šele pri 95km/h v peti doseže 2000 obratov....a se 70 da čist kamot peljat s peto.

pri čipanih dizli zna bit problem, da se ne da vozit pri nizkih obratih v visoki prestavi -(sploh peti, sem že nekaj takih avtov vozil (na sistemu P.D.)) se mi zdi, da je še bolj opazno..........zdaj; kaj,zakaj, kako ne vem, je pa en občutek, kot da bi ga nafta "zalivala" (nalašč v narekovajih) ker logike ni, kot pravim je pa občutek_ in potem pohodiš, za hip zastane, naredi dimno zaveso in dobesedno te "izstreli".........tester, seveda vse o.k.
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Re: TDI težava

Napisal/-a adis Ne nov 15, 2009 10:45 am

lisko je napisal/-a:
adis je napisal/-a:
futaba 7 je napisal/-a:Težava je v tem ,da mi pri 1500rpm v peti prestavi avto cuka, nad 2000rpm se vse skupaj umiri.Prosim vas da mi čim prej natančno odgovorite.


v 5 prestavi ti cuka in to pri 1500 rpm hm.... le zakaj? si pomislil, da bi mogoče prešaltal v 2 prestavo ? ? ?


Ok s tem pa ne vem kaj si mislu povedat....Sam se z bencinarjen čist kamot pelem tud s peto pri 1500 obratih. Jeep, ki je dizel, recimo šele pri 95km/h v peti doseže 2000 obratov....a se 70 da čist kamot peljat s peto.


tako kot je @sašo5 povedal en post pred mano... avto je cukal kljub navoru
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: TDI težava

Napisal/-a lisko Ne nov 15, 2009 11:14 am

sašo5 je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:
adis je napisal/-a:
futaba 7 je napisal/-a:Težava je v tem ,da mi pri 1500rpm v peti prestavi avto cuka, nad 2000rpm se vse skupaj umiri.Prosim vas da mi čim prej natančno odgovorite.


v 5 prestavi ti cuka in to pri 1500 rpm hm.... le zakaj? si pomislil, da bi mogoče prešaltal v 2 prestavo ? ? ?


Ok s tem pa ne vem kaj si mislu povedat....Sam se z bencinarjen čist kamot pelem tud s peto pri 1500 obratih. Jeep, ki je dizel, recimo šele pri 95km/h v peti doseže 2000 obratov....a se 70 da čist kamot peljat s peto.

pri čipanih dizli zna bit problem, da se ne da vozit pri nizkih obratih v visoki prestavi -(sploh peti, sem že nekaj takih avtov vozil (na sistemu P.D.)) se mi zdi, da je še bolj opazno..........zdaj; kaj,zakaj, kako ne vem, je pa en občutek, kot da bi ga nafta "zalivala" (nalašč v narekovajih) ker logike ni, kot pravim je pa občutek_ in potem pohodiš, za hip zastane, naredi dimno zaveso in dobesedno te "izstreli".........tester, seveda vse o.k.


Ja sam še vseen ni to občutek cukanja....to je čist osnovni občutek da imaš premalo obratov za pospešek. Sam nisem mislil da lahko iz takih obratov pospešuješ ampak za normalno konstantno vožnjo. Občutek pa poznam....prvo se ne zgodi nič...potem začne motor rjovet...trese se cel avto in misliš da se pelješ v 300 konjskem zetorju....slišiš kako turbino požene v višave.....potem šele sledi pospešek.
Logično pa je da taki obrati niso namenjeni za pospeševanje ampak za ohranjanje hitrosti.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Ne nov 15, 2009 4:01 pm

Meni zvezno vleče od 900 obratov, nad 2000 je treba samo v peti. Pri 3-5000 je škoda gum. Če kaj cuka, gre za neusklajenost motorja in je potrebno preveriti.
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Ne nov 15, 2009 4:05 pm

blindiraj egr
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
cd_rw
Novinec
 
Prispevkov: 138
Pridružen: Po nov 16, 2009 9:42 pm

Napisal/-a cd_rw Po nov 16, 2009 10:09 pm

LP!
Men je golf tut včas mal pocukou, ponavad tk pr konstantnih vrtljajih, pol sm ga pa pelu mehaniku, pa mi je najdu lukno na intercoolerju, kjer je vleklo fauš luft. Ko je turbina zalaufala pa se je čulo tut čudno pihanje v prednjem desnem delu avta.
Mogoč tut teb kje vleče fauš luft (lahk je kaka zračna cev počena...)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov