mišek je napisal/-a:Podobno sranje ima sestra na Xsari (let. 03), oz. še slabše. Ima avtomatsko klimo, samo je tista varijanta za katero bi rekel, da je bolj pol avtomatska - ni digitalna.
Problem je ta, da ves čas ventilator piha na maximumops: Delaš z vrtljivim gumbom za hitrost kar hočeš ves čas piha na ful, če tudi daš na položaj nič, kjer bi mogel čist ugasnit.
Je šla k avtoelektričarju pa je rekel, da to on ne more zrihtat, da naj gre na Citroen servis. Tam se je pozanimala, pa če grejo popravljat pride baje 80 eur, če pa menjajo pa 200 eur. No do zdaj še ni šla nikamor, samo sem se pa jaz danes z njim peljal na britof, pa to je za znoret, če bi to bil moj avto, da bi se vsak dan vozil z njim, madonca, da vržem rajši tisto varovalko ven pa se vozim v mrzlem avtu, kot pa poslušam tist tornado
![]()
Je mel kdo že kaj takega pa kaj to sploh odpove, da je tako drago?
Firediver je napisal/-a:mišek je napisal/-a:Podobno sranje ima sestra na Xsari (let. 03), oz. še slabše. Ima avtomatsko klimo, samo je tista varijanta za katero bi rekel, da je bolj pol avtomatska - ni digitalna.
Problem je ta, da ves čas ventilator piha na maximumops: Delaš z vrtljivim gumbom za hitrost kar hočeš ves čas piha na ful, če tudi daš na položaj nič, kjer bi mogel čist ugasnit.
Je šla k avtoelektričarju pa je rekel, da to on ne more zrihtat, da naj gre na Citroen servis. Tam se je pozanimala, pa če grejo popravljat pride baje 80 eur, če pa menjajo pa 200 eur. No do zdaj še ni šla nikamor, samo sem se pa jaz danes z njim peljal na britof, pa to je za znoret, če bi to bil moj avto, da bi se vsak dan vozil z njim, madonca, da vržem rajši tisto varovalko ven pa se vozim v mrzlem avtu, kot pa poslušam tist tornado
![]()
Je mel kdo že kaj takega pa kaj to sploh odpove, da je tako drago?
Crknila sta dva močnostna tranzistorja, ki krmilita ventilator. Če si kolikor toliko samograditelja, jih lahko sam zamenjaš (cena nekaj € vsak), drgač pa še zdaleč ni vredno 80€.
Na ZS sem ti poslal link, kako se to naredi.
Firediver je napisal/-a:mišek je napisal/-a:Podobno sranje ima sestra na Xsari (let. 03), oz. še slabše. Ima avtomatsko klimo, samo je tista varijanta za katero bi rekel, da je bolj pol avtomatska - ni digitalna.
Problem je ta, da ves čas ventilator piha na maximumops: Delaš z vrtljivim gumbom za hitrost kar hočeš ves čas piha na ful, če tudi daš na položaj nič, kjer bi mogel čist ugasnit.
Je šla k avtoelektričarju pa je rekel, da to on ne more zrihtat, da naj gre na Citroen servis. Tam se je pozanimala, pa če grejo popravljat pride baje 80 eur, če pa menjajo pa 200 eur. No do zdaj še ni šla nikamor, samo sem se pa jaz danes z njim peljal na britof, pa to je za znoret, če bi to bil moj avto, da bi se vsak dan vozil z njim, madonca, da vržem rajši tisto varovalko ven pa se vozim v mrzlem avtu, kot pa poslušam tist tornado
![]()
Je mel kdo že kaj takega pa kaj to sploh odpove, da je tako drago?
Crknila sta dva močnostna tranzistorja, ki krmilita ventilator. Če si kolikor toliko samograditelja, jih lahko sam zamenjaš (cena nekaj € vsak), drgač pa še zdaleč ni vredno 80€.
Na ZS sem ti poslal link, kako se to naredi.
audias je napisal/-a:Firediver je napisal/-a:mišek je napisal/-a:Podobno sranje ima sestra na Xsari (let. 03), oz. še slabše. Ima avtomatsko klimo, samo je tista varijanta za katero bi rekel, da je bolj pol avtomatska - ni digitalna.
Problem je ta, da ves čas ventilator piha na maximumops: Delaš z vrtljivim gumbom za hitrost kar hočeš ves čas piha na ful, če tudi daš na položaj nič, kjer bi mogel čist ugasnit.
Je šla k avtoelektričarju pa je rekel, da to on ne more zrihtat, da naj gre na Citroen servis. Tam se je pozanimala, pa če grejo popravljat pride baje 80 eur, če pa menjajo pa 200 eur. No do zdaj še ni šla nikamor, samo sem se pa jaz danes z njim peljal na britof, pa to je za znoret, če bi to bil moj avto, da bi se vsak dan vozil z njim, madonca, da vržem rajši tisto varovalko ven pa se vozim v mrzlem avtu, kot pa poslušam tist tornado
![]()
Je mel kdo že kaj takega pa kaj to sploh odpove, da je tako drago?
Crknila sta dva močnostna tranzistorja, ki krmilita ventilator. Če si kolikor toliko samograditelja, jih lahko sam zamenjaš (cena nekaj € vsak), drgač pa še zdaleč ni vredno 80€.
Na ZS sem ti poslal link, kako se to naredi.
RES JE
al zakaj pa mi nisi mogel prej napisat k da sm se j*** cel dan
mišek je napisal/-a:Zdaj mi pa ni jasno kako lahko to reče en avtoelektričar, ki ima orenk delavnico in cele dneve to dela (ni neki šušmar), če pa se na forumih pišejo številke, kateri tranzistorji so ekvivalentni orginalu?
Razmišljam, da bi nekje probal nabavit te tranzistorje, tam sem zasledil, da je cena obeh 12 eur in potem to probal dat zmontirat temu električarju. Če vsem dela potekm bi moralo v našem primeru tudi, ali ne? Ceneje bi prišlo.
zundapp je napisal/-a:Jaz mam pa pri istem avtu drug problem.
Ko vklopim klimo in jo potem ugasnem, se zunanji ventilator (pri motorju) ne ugasne več, dokler ne vzamem kontakta.
prosim za pomoč.
Po forumu brska: Google [Bot] in 10 gostov