Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
audias
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Ne okt 11, 2009 4:48 pm

Klima?

Napisal/-a audias Pe okt 30, 2009 7:37 pm

Helo, rabil bi pomoč glede klime, imam vectro 2000 l. 1.6 16V z avtomatsko klimo in problem je da ventilatorja ne morem ugasniti, gre pa takole: od 0-9

napr:

9-zelo piha
8-se zamnjšuje
7-se zamnjšuje
6-se zamnjšuje
5-se zamnjšuje
4-se zamnjšuje
3-SE NE ZAMNJŠUJE
2-SE NE ZAMNJŠUJE
1-SE NE ZAMNJŠUJE
0-SE NE UGASNE


Hvala.
 
audias
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Ne okt 11, 2009 4:48 pm

Napisal/-a audias So okt 31, 2009 5:49 pm

Rešil problem

Hvala ker ste mi "POMAGALI" :shock:
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh So okt 31, 2009 5:51 pm

Še dobro da ne vemo kaj je bilo narobe... Fabriška tajna?
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
audias
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Ne okt 11, 2009 4:48 pm

Napisal/-a audias So okt 31, 2009 11:39 pm

sebaveh je napisal/-a:Še dobro da ne vemo kaj je bilo narobe... Fabriška tajna?


Bol da neveš ker tak nebi nardil.
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Ne nov 01, 2009 7:24 pm

Podobno sranje ima sestra na Xsari (let. 03), oz. še slabše. Ima avtomatsko klimo, samo je tista varijanta za katero bi rekel, da je bolj pol avtomatska - ni digitalna.
Problem je ta, da ves čas ventilator piha na maximum :oops: Delaš z vrtljivim gumbom za hitrost kar hočeš ves čas piha na ful, če tudi daš na položaj nič, kjer bi mogel čist ugasnit.
Je šla k avtoelektričarju pa je rekel, da to on ne more zrihtat, da naj gre na Citroen servis. Tam se je pozanimala, pa če grejo popravljat pride baje 80 eur, če pa menjajo pa 200 eur :roll:. No do zdaj še ni šla nikamor, samo sem se pa jaz danes z njim peljal na britof, pa to je za znoret, če bi to bil moj avto, da bi se vsak dan vozil z njim, madonca, da vržem rajši tisto varovalko ven pa se vozim v mrzlem avtu, kot pa poslušam tist tornado :roll:
Je mel kdo že kaj takega pa kaj to sploh odpove, da je tako drago?
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4487
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Napisal/-a Firediver Ne nov 01, 2009 7:40 pm

mišek je napisal/-a:Podobno sranje ima sestra na Xsari (let. 03), oz. še slabše. Ima avtomatsko klimo, samo je tista varijanta za katero bi rekel, da je bolj pol avtomatska - ni digitalna.
Problem je ta, da ves čas ventilator piha na maximum :oops: Delaš z vrtljivim gumbom za hitrost kar hočeš ves čas piha na ful, če tudi daš na položaj nič, kjer bi mogel čist ugasnit.
Je šla k avtoelektričarju pa je rekel, da to on ne more zrihtat, da naj gre na Citroen servis. Tam se je pozanimala, pa če grejo popravljat pride baje 80 eur, če pa menjajo pa 200 eur :roll:. No do zdaj še ni šla nikamor, samo sem se pa jaz danes z njim peljal na britof, pa to je za znoret, če bi to bil moj avto, da bi se vsak dan vozil z njim, madonca, da vržem rajši tisto varovalko ven pa se vozim v mrzlem avtu, kot pa poslušam tist tornado :roll:
Je mel kdo že kaj takega pa kaj to sploh odpove, da je tako drago?


Crknila sta dva močnostna tranzistorja, ki krmilita ventilator. Če si kolikor toliko samograditelja, jih lahko sam zamenjaš (cena nekaj € vsak), drgač pa še zdaleč ni vredno 80€.
Na ZS sem ti poslal link, kako se to naredi.
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Ne nov 01, 2009 8:33 pm

Firediver je napisal/-a:
mišek je napisal/-a:Podobno sranje ima sestra na Xsari (let. 03), oz. še slabše. Ima avtomatsko klimo, samo je tista varijanta za katero bi rekel, da je bolj pol avtomatska - ni digitalna.
Problem je ta, da ves čas ventilator piha na maximum :oops: Delaš z vrtljivim gumbom za hitrost kar hočeš ves čas piha na ful, če tudi daš na položaj nič, kjer bi mogel čist ugasnit.
Je šla k avtoelektričarju pa je rekel, da to on ne more zrihtat, da naj gre na Citroen servis. Tam se je pozanimala, pa če grejo popravljat pride baje 80 eur, če pa menjajo pa 200 eur :roll:. No do zdaj še ni šla nikamor, samo sem se pa jaz danes z njim peljal na britof, pa to je za znoret, če bi to bil moj avto, da bi se vsak dan vozil z njim, madonca, da vržem rajši tisto varovalko ven pa se vozim v mrzlem avtu, kot pa poslušam tist tornado :roll:
Je mel kdo že kaj takega pa kaj to sploh odpove, da je tako drago?


Crknila sta dva močnostna tranzistorja, ki krmilita ventilator. Če si kolikor toliko samograditelja, jih lahko sam zamenjaš (cena nekaj € vsak), drgač pa še zdaleč ni vredno 80€.
Na ZS sem ti poslal link, kako se to naredi.


Oj, hvala ti za te informacije. Sem gledal link, ki si mi ga poslal pa se bojim, da ne vem, če bi jaz to sam zrihtal :?
Razmišljam pa drugače, sestra je bila pri avtoelektriki Tojnko - Šentjur pri Celju, tam se tega opravila izogibajo. Je rekel ja, da je treba pri sovoznikovi strani razdret, pa ventilator ven dobit, samo da potem se pojavi problem, ker baje, da so podatki na teh tranzistorjih zabrisani in sploh ne vejo kake naročit.
Zdaj mi pa ni jasno kako lahko to reče en avtoelektričar, ki ima orenk delavnico in cele dneve to dela (ni neki šušmar :) ), če pa se na forumih pišejo številke, kateri tranzistorji so ekvivalentni orginalu?
Razmišljam, da bi nekje probal nabavit te tranzistorje, tam sem zasledil, da je cena obeh 12 eur in potem to probal dat zmontirat temu električarju. Če vsem dela potekm bi moralo v našem primeru tudi, ali ne? Ceneje bi prišlo.

Oz. drugače vprašam, ali kdo ve za kakega mojstra kje v okolici Šentjurja, Celja, ki bi to zrihtal za nek bolj "človeški" znesek?
 
audias
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Ne okt 11, 2009 4:48 pm

Napisal/-a audias Ne nov 01, 2009 9:38 pm

Firediver je napisal/-a:
mišek je napisal/-a:Podobno sranje ima sestra na Xsari (let. 03), oz. še slabše. Ima avtomatsko klimo, samo je tista varijanta za katero bi rekel, da je bolj pol avtomatska - ni digitalna.
Problem je ta, da ves čas ventilator piha na maximum :oops: Delaš z vrtljivim gumbom za hitrost kar hočeš ves čas piha na ful, če tudi daš na položaj nič, kjer bi mogel čist ugasnit.
Je šla k avtoelektričarju pa je rekel, da to on ne more zrihtat, da naj gre na Citroen servis. Tam se je pozanimala, pa če grejo popravljat pride baje 80 eur, če pa menjajo pa 200 eur :roll:. No do zdaj še ni šla nikamor, samo sem se pa jaz danes z njim peljal na britof, pa to je za znoret, če bi to bil moj avto, da bi se vsak dan vozil z njim, madonca, da vržem rajši tisto varovalko ven pa se vozim v mrzlem avtu, kot pa poslušam tist tornado :roll:
Je mel kdo že kaj takega pa kaj to sploh odpove, da je tako drago?


Crknila sta dva močnostna tranzistorja, ki krmilita ventilator. Če si kolikor toliko samograditelja, jih lahko sam zamenjaš (cena nekaj € vsak), drgač pa še zdaleč ni vredno 80€.
Na ZS sem ti poslal link, kako se to naredi.



RES JE
al zakaj pa mi nisi mogel prej napisat k da sm se j*** cel dan
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4487
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Napisal/-a Firediver Po nov 02, 2009 6:21 am

audias je napisal/-a:
Firediver je napisal/-a:
mišek je napisal/-a:Podobno sranje ima sestra na Xsari (let. 03), oz. še slabše. Ima avtomatsko klimo, samo je tista varijanta za katero bi rekel, da je bolj pol avtomatska - ni digitalna.
Problem je ta, da ves čas ventilator piha na maximum :oops: Delaš z vrtljivim gumbom za hitrost kar hočeš ves čas piha na ful, če tudi daš na položaj nič, kjer bi mogel čist ugasnit.
Je šla k avtoelektričarju pa je rekel, da to on ne more zrihtat, da naj gre na Citroen servis. Tam se je pozanimala, pa če grejo popravljat pride baje 80 eur, če pa menjajo pa 200 eur :roll:. No do zdaj še ni šla nikamor, samo sem se pa jaz danes z njim peljal na britof, pa to je za znoret, če bi to bil moj avto, da bi se vsak dan vozil z njim, madonca, da vržem rajši tisto varovalko ven pa se vozim v mrzlem avtu, kot pa poslušam tist tornado :roll:
Je mel kdo že kaj takega pa kaj to sploh odpove, da je tako drago?


Crknila sta dva močnostna tranzistorja, ki krmilita ventilator. Če si kolikor toliko samograditelja, jih lahko sam zamenjaš (cena nekaj € vsak), drgač pa še zdaleč ni vredno 80€.
Na ZS sem ti poslal link, kako se to naredi.



RES JE
al zakaj pa mi nisi mogel prej napisat k da sm se j*** cel dan


A se moram čutiti krivega, da te nisem prej opazil?
Sploh pa za Vectro niti vem ne, kako ima napravljeno (in se tudi nisem hotel delat pametnega), za Xsaro pa vem, ker si jo tudi lastim.
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Napisal/-a xsara Po nov 02, 2009 6:25 am

jap problem je verjetno v tranzistorjih na elektroniki ventilatorja, jest sm menjal z novo elektroniko in sedaj zadeva špilav nulo, avto citroen xsara......
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
Uporabniški avatar
Romzis
Novinec
 
Prispevkov: 206
Pridružen: Sr maj 06, 2009 8:35 am
Kraj: okolica LJ

Napisal/-a Romzis Po nov 02, 2009 8:09 am

mišek je napisal/-a:Zdaj mi pa ni jasno kako lahko to reče en avtoelektričar, ki ima orenk delavnico in cele dneve to dela (ni neki šušmar :) ), če pa se na forumih pišejo številke, kateri tranzistorji so ekvivalentni orginalu?
Razmišljam, da bi nekje probal nabavit te tranzistorje, tam sem zasledil, da je cena obeh 12 eur in potem to probal dat zmontirat temu električarju. Če vsem dela potekm bi moralo v našem primeru tudi, ali ne? Ceneje bi prišlo.


Lej, ni za pričakovat od avtoelektričarja, da bi delal/vedel take stvari (se najdejo sicer tudi izjeme). Ma ni on elektronik ampak avtoelektričar, praviloma ti znajo zmontirat radio, feršterker, avtoalarm in popravit štarter ali alternator, za take posege (čeprav tudi ni nek bavbav) se pa izbor močno skrči.
-----------------------
Romzis
 
zundapp
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 605
Pridružen: Ne mar 16, 2003 10:55 am

Napisal/-a zundapp Po nov 02, 2009 8:38 am

Jaz mam pa pri istem avtu drug problem.

Ko vklopim klimo in jo potem ugasnem, se zunanji ventilator (pri motorju) ne ugasne več, dokler ne vzamem kontakta.

prosim za pomoč.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Po nov 02, 2009 8:47 am

Vsak avtoelektričar zna odviti pet vijakov obloge, iztakniti veliki in mali konektor odviti vijake in sneti spodnji del ventilatorja z elektroniko. Na tej ploščici se menja tranzistorja MJ11015 ali BDX66, oboje sta isto 150W darlingtona. Povrtaš nete, odlotaš tranzistorje in namesto netov daš vijake z matico. Ta dva crkneta, ker ne manjate filtrov klime in ni pretoka za hlajenje. Nobenih stroškov, ne se pustit jebat s celimi moduli na servisu.
 
zundapp
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 605
Pridružen: Ne mar 16, 2003 10:55 am

Napisal/-a zundapp Po nov 02, 2009 8:58 am

A zame ne poznaš rešitve?
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Po nov 02, 2009 9:50 am

Verjetno je problem v centrali klime, lahko tudi v relejih, ki zapikajo pred ventilatorjema. Poglej na kakšen Citro forum (citroenbilten.com), kjer je dosti poročil lastnikov Xsar ravno o teh problemih. Najbolje bi bilo vprašati kakšnega mojstra za PSA elektriko kot je npr. Založnik na Tržaški.
 
audias
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: Ne okt 11, 2009 4:48 pm

Napisal/-a audias Po nov 02, 2009 12:03 pm

zundapp je napisal/-a:Jaz mam pa pri istem avtu drug problem.

Ko vklopim klimo in jo potem ugasnem, se zunanji ventilator (pri motorju) ne ugasne več, dokler ne vzamem kontakta.

prosim za pomoč.


Enako je bilo pri meni!

Sem menjal dva močnostna tranzistorja in stvar dela normalno.

To je pa pri pedalu za gas desno (pri vectri 2000l za druge nevem)
Priponke
_4aa5650665c26.jpg
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 10 gostov