Če je govora samo o bmw E46, potem je tako;
bencinar nima turbine. Razpon motorjev je; 316 in318 sta 4 valjna, medtem ko od 320 do 330 je 6 valjni. Dizla 318 in 320 z 4 valjna, 330d pa 6 valjni.
kar se tiče motorjev so najbolj cenjeni in vzdržljivi 6 valjni bencinarji, sploh 320 in 323 sta najbolj prodajana zaradi razmerja med močjo, porabo in stroški.
Okvare zadnje preme so samo pri najmočnejših serijah (328 in 330), pri drugih tega ni. Fabrička hiba, preprosto preveč moči in prešvoh karoserija.
Dizli imajo tipične okvare (turbina, lmm, senzorji) in pri 320 z 150 KM so lahko problematične lopute sesalnega kolektorja, zato jih ljudje odstranjujejo, ker če ti jo potegne not, si adijo ob nekaj k euro.

Pri 136 km tega ni.
Ostale okare so ekspanzijska posoda, mrežica airbaga v sedežu, drugega ni oz. se trenutno ne spomnem.
Če ne delaš veliko km priporočam bencinarja, ker so vrhunski, medtem ko dizli niso ravno cenjeni, nekaj zaradi uvoza zgonjenih, nekaj zaradi ne preveč briljantne zasnove.
Več si lahko prebereš na bmwslo.com kjer je ogromno napisanega.
LP