Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
MATEJ KOSIC
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Pe nov 06, 2009 11:08 am

TDI-vrže mi ga v zasilni program

Napisal/-a MATEJ KOSIC Pe nov 06, 2009 11:28 am

zdravo,imam audija a4 letnik 97,tdi s 81kw,imam sledeči problem,v glavnem če mi gredo obrati preko 3000 mi ga vrže v zasilni program,drugače se s tem ne obremenjujem preveč ker sem miren voznik,in nimam velikokrat toliko obratov,je pa lahk včasih tut nevarno če prehitevaš ter ga poteraš 3000 in nikamor več ne gre,......z avtom sem drugače zelo zadovoljen,ima 320 tisoč km,....takoj vžge,ne pije olja,z enim tankom naredim 1200km,,,se pravi poraba je približno 5.2.,,,,se pa tako vozim že 30 tisoč km, kolikor dolgo imam avto,,,je to mogoče tisti agr ventil,,,se da to kej spucat al novo treba kupit,,,v glavnem kaj bi bila lahko težava in kako jo najceneje odpravit,hvala za odgovore
 
Scorp84
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 788
Pridružen: Ne nov 26, 2006 1:25 am

Napisal/-a Scorp84 Pe nov 06, 2009 11:32 am

Tukaj boš veliko različnih odgovorov dobil, kaj bi bilo. Vsi lahko ugibajo, avto pa zaradi več vzrokov gre v zasilni program. Najbolj zanesljivo je iti na tester, ki ti bo povedal kje je težava.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Pe nov 06, 2009 12:05 pm

 
MATEJ KOSIC
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Pe nov 06, 2009 11:08 am

Napisal/-a MATEJ KOSIC Pe nov 06, 2009 12:14 pm

zelo ugoden tale LMM ,...sam ni to k sm že z dveh drugih na mojga prestavu pa je isto delal,...
 
Uporabniški avatar
ronnie
Novinec
 
Prispevkov: 260
Pridružen: Ne feb 11, 2007 1:18 pm

Napisal/-a ronnie Pe nov 06, 2009 12:24 pm

Izmeriti tlak turbine > lopatice morebiti štekajo
kšn dan ga tri dni serjemo , kšn dan pa cel teden
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Pe nov 06, 2009 12:43 pm

ronnie je napisal/-a:Izmeriti tlak turbine > lopatice morebiti štekajo

nima lopatic ker nima variabilne turbine.
dj ga na tester bo najceneje pa najbltocn bo
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Pe nov 06, 2009 12:49 pm

Sicer nisem mehanik ampak po moje gre za zapacano turbino ali okvarjen senzor tlaka ali oboje. Če je zapacana turbina ti preveč nabije pritisk v določenih obratih in računalnik ugasne zadevo. Če pa je senzor pa gre za normalno delovanje turbine vendar pa od določene vrednosti naprej ne zaznava pravilno in sporoči da je prišlo do napake, ki je sicer ni ampak on tega ne ve in ugasne.
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Pe nov 06, 2009 12:56 pm

tu je lahko 1001 težava...pojdi na tester in boš hitro ugotovil kaj je in kaj ni....

ne poslušaj drugih češ "lahko je ta ali ta senzor" da ne boš tako kot jaz zamenjal po nepotrebnem en kup senzorjev in si ustvaril samo strošek
 
Uporabniški avatar
Mgajvr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1359
Pridružen: Ne feb 18, 2007 7:12 pm
Kraj: okolica litije

Napisal/-a Mgajvr Pe nov 06, 2009 2:53 pm

se strinjam . najprej priklop na tester. lahko pa še poveš s kje si, da ti lažje svetujemo kako pa kaj naprej, kam it da bo poceni. ker uradni servisi znajo to mastno zaračunat
xXx

Skoda driver

tolk časa sm jo porivou, da je mi je vžgala in ušla...
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Pe nov 06, 2009 3:54 pm

Glede na to da avto ni toliko nov se ga da priklopit tudi pri kakemu nepooblaščenemu mehaniku s primernim testerjem, nekateri to naredijo zastonj.
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
MATEJ KOSIC
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Pe nov 06, 2009 11:08 am

Napisal/-a MATEJ KOSIC Pe nov 06, 2009 4:14 pm

ja najbolš d ga pelem na računalnik,pa se bo točno vidl,....hvala
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Pe nov 06, 2009 4:22 pm

MATEJ KOSIC je napisal/-a:ja najbolš d ga pelem na računalnik,pa se bo točno vidl,....hvala

saj to je en "hec" ker vprašanje ČE bo kaj pokazalo; ali pa bo cel kup napak, ki so se posledično pojavile zaradi......rec. Boshcpumpe....
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Pe nov 06, 2009 6:07 pm

abbe je napisal/-a:
ronnie je napisal/-a:Izmeriti tlak turbine > lopatice morebiti štekajo

nima lopatic ker nima variabilne turbine.
dj ga na tester bo najceneje pa najbltocn bo


afn ima variabilno turbino ;)
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
MATEJ KOSIC
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Pe nov 06, 2009 11:08 am

Napisal/-a MATEJ KOSIC Po nov 09, 2009 9:30 pm

težavo smo odpravili,...gumijasta cevčica za podtlak je bila počena,tako da odlično d ni kakšen več problem,,do 600tisoč mora zj jt,....... : :)
 
Uporabniški avatar
drift.king
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 92
Pridružen: To apr 29, 2008 1:27 am

Napisal/-a drift.king Po nov 09, 2009 9:41 pm

MATEJ KOSIC je napisal/-a:težavo smo odpravili,...gumijasta cevčica za podtlak je bila počena,tako da odlično d ni kakšen več problem,,do 600tisoč mora zj jt,....... : :)
hehe dobri teli audijevi dizli
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov