Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Pitu
Novinec
 
Prispevkov: 300
Pridružen: Po mar 03, 2008 3:32 pm

KAKŠEN ANTIFRIZ V ALLROADA?

Napisal/-a Pitu So nov 07, 2009 12:56 pm

...
Zadnjič spremenil Pitu, dne Pe feb 05, 2010 5:58 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 So nov 07, 2009 12:56 pm

G 12 (rdeče barve) in nobeno drugo
 
Uporabniški avatar
Pitu
Novinec
 
Prispevkov: 300
Pridružen: Po mar 03, 2008 3:32 pm

Napisal/-a Pitu So nov 07, 2009 1:18 pm

...
Zadnjič spremenil Pitu, dne Pe feb 05, 2010 5:58 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind So nov 07, 2009 1:24 pm

Predvidevam, da je to to:

Slika
 
Uporabniški avatar
Pitu
Novinec
 
Prispevkov: 300
Pridružen: Po mar 03, 2008 3:32 pm

Napisal/-a Pitu So nov 07, 2009 1:30 pm

...
Zadnjič spremenil Pitu, dne Pe feb 05, 2010 5:58 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
damjan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1630
Pridružen: So okt 19, 2002 10:46 am
Kraj: črnomelj

Napisal/-a damjan So nov 07, 2009 1:39 pm

velja ja....G12 varianta je kul
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare So nov 07, 2009 4:13 pm

Pitu ta ki si ga nalimal je OK nikakor pa ne dajate v avtomobile petrolovga antifriza,ker je preagresiven (za kakšen dcl dolit je ok ),pri nas (LPP )so do tega prišli po 20 letih ko je že vse scalo...
 
Uporabniški avatar
lumpii
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne mar 04, 2007 9:21 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lumpii So nov 07, 2009 5:55 pm

Mene bi bolj "sasekiralo" zakaj manjka voda!!!! Noter daš še vedno lahko kak antifriz, ki je pač po priporočilih ali predpisan. Da ni kako sranje z glavo motorja???
E60 525dA M-Optic, 2005
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Napisal/-a xsara So nov 07, 2009 6:16 pm

lumpii je napisal/-a:Mene bi bolj "sasekiralo" zakaj manjka voda!!!! Noter daš še vedno lahko kak antifriz, ki je pač po priporočilih ali predpisan. Da ni kako sranje z glavo motorja???


x2, dober zdaj veš kater antifriz gre notr, sam to je bolj drugotnega pomena, prvo raje ugotovi zakaj ti zmanjkuje antifriza, je zanič tesnilo glave, ti kje cevi puščajo, hladilnik preluknjan?............navsezadnje je trenutno najmanj pomembno kater antifriz gre notr, najpomembnejši je razlog izginjanja hladilne tekočine...........
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom So nov 07, 2009 9:49 pm

Večino škode delajo termostati, ki zatajijo in povzročijo najprej da vodo ven zabriše, nato pokanje pečic v kabini ali cevi ali kiler prebije. Seveda voda sama najde najšibkejši člen. Poškodbe glave slediji šele potem in so redke, vsekakor pa sledijo če vodo ven zmeče.
 
Uporabniški avatar
Pitu
Novinec
 
Prispevkov: 300
Pridružen: Po mar 03, 2008 3:32 pm

Napisal/-a Pitu So nov 07, 2009 9:53 pm

...
Zadnjič spremenil Pitu, dne Pe feb 05, 2010 5:58 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
lumpii
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne mar 04, 2007 9:21 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lumpii So nov 07, 2009 10:16 pm

Pitu je napisal/-a:Ubistvo ne verjamem,da bi kje spuščal antifriz,cevi so vse cele,hladilnik tudi,niti ni nikjer "mokro" oz. da bi bila kakršnakoli sled za njim...Zdaj neke krize ni bilo v zvezi z pomankanjem,ga pač je manjkalo prav toliko,da je posvetila lučka... Bom pa tudi malo bolj pozoren če kam izginja tekočina,oz. bom tako prej ko slej videl...Ampak ne verjamem...Ker odkar sem kupil avto niti nisem bil ekstra pozoren na antifriz....


Sej glih v tem je fora da ne pušča antifriz nikjer, kjer bi ti opazil.
Pušča v blok motorja in ga meša z oljem.....Lahko je samo tesnilo na glavi hin....če si ga tlje "grel" zvije glavo, ali pa poči blok motorja......to je pa itak največja tema k se lahko naredi na motorju.
E60 525dA M-Optic, 2005
 
Uporabniški avatar
Pitu
Novinec
 
Prispevkov: 300
Pridružen: Po mar 03, 2008 3:32 pm

Napisal/-a Pitu So nov 07, 2009 10:24 pm

...
Zadnjič spremenil Pitu, dne Pe feb 05, 2010 5:58 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
lumpii
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne mar 04, 2007 9:21 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lumpii So nov 07, 2009 10:37 pm

Pitu je napisal/-a:Na to nisem niti pomislil,...Uglavnem sem dolil do maximuma nazaj in bom počakal en čas,če se bo spet lučka prižgala potem vem,da je nekaj narobe.
Ker avta nimam dolgo in takrat tudi nisem gledal količine antifriza me sedaj še ne napada panika,če pa se bo ponovilo pa bo štala :)


Ti motorji so kar občutljivi na pregrevanje.....pa že po naravi pokvarljivi. Kar pri dostih je bil hin blok motorja. ( isto kot pri omegah 2.5d in bmw 2.5tds) .
Malo počekiraj, kaj se dogaja z izpuhom, če je bel.....sploh potem ko je avto segret na delovno temperaturo...če kadi belo je štala. Preveri tudi čep za dolivanje olja, če se slučajno kaj "zenfa" nabira, oziroma preveri v vodi, če je kak masten madež.
Audiji z 2.5 dizel motorjem so tudi veliko cenejši kot 1.9d...vasj po 2-3 letih
E60 525dA M-Optic, 2005
 
Uporabniški avatar
Pitu
Novinec
 
Prispevkov: 300
Pridružen: Po mar 03, 2008 3:32 pm

Napisal/-a Pitu Ne nov 08, 2009 8:57 am

...
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov