Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
wildjoc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Po jun 08, 2009 2:52 pm

Golf 3 1.9D slabo vžiga.

Napisal/-a wildjoc So nov 07, 2009 6:13 pm

Zdajle ko se je malce ohladilo mi ne vžiga vačasih ga moram par minut verglat da mi vžge, ko pa enkrat vžge , vžge potem v prvem če bi ga ugasnil. Predvidevam da so svečke, a se da kako svečke izmerit, al kako bi ugotovil če so svečke vredu? al ima kdo kakšno drugo mnenje? Hvala za pomoč in lep dan.


Jože mulej
 
Uporabniški avatar
lumpii
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne mar 04, 2007 9:21 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Golf 3 1.9D slabo vžiga.

Napisal/-a lumpii So nov 07, 2009 9:31 pm

wildjoc je napisal/-a:Zdajle ko se je malce ohladilo mi ne vžiga vačasih ga moram par minut verglat da mi vžge, ko pa enkrat vžge , vžge potem v prvem če bi ga ugasnil. Predvidevam da so svečke, a se da kako svečke izmerit, al kako bi ugotovil če so svečke vredu? al ima kdo kakšno drugo mnenje? Hvala za pomoč in lep dan.


Jože mulej


Svečko so verjetno hin.
Če pa so uredu, menjaj motor ker ni kompresije. Je pa 99% prva varianta z svečkami.
Svečko preveriš tako, da jo priklopiš direkt na akumulator in gledaš če zažari in v kolikšnem času zažari....
E60 525dA M-Optic, 2005
 
t1l3n
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 67
Pridružen: Ne jun 14, 2009 8:53 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a t1l3n So nov 07, 2009 10:21 pm

svečke v dizlu??? drugače pa to je nam na našem dti tud delalo pol pa je čez nekaj časa štarter crkno.
 
Uporabniški avatar
lumpii
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne mar 04, 2007 9:21 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lumpii So nov 07, 2009 10:42 pm

t1l3n je napisal/-a:svečke v dizlu??? drugače pa to je nam na našem dti tud delalo pol pa je čez nekaj časa štarter crkno.


Govorimo seveda v grelnih svečkah.....da ne bo pomote, in vemo vsi da niso iste kot pri bencinarjih.
E60 525dA M-Optic, 2005
 
Uporabniški avatar
odprema
Novinec
 
Prispevkov: 102
Pridružen: Pe jul 10, 2009 6:04 pm
Kraj: Zbilje

Napisal/-a odprema Ne nov 08, 2009 10:27 am

1.) Prvo preglej, če ti pride tok na grelne svečke. S kontrolno lučko, takoj ko daš kontakt mora imeti tok nekaj sekund, če ga ni preglej varovalke. Ena je prav za grelne svečke taka malo večja, zasleduj žico grelnih svečk do majhne črne škatlice - notri je glavna varovalka, pa preglej, da ni prekinjena. Lahko je zanič tudi rele.

2.) Vsako svečko probaš tako, da odklopiš vse žice katere jih povezujejo, na akumulator( plus tok) priklopiš navadeno malo debelejšo žico pa se vsake svečke posebej dotakneš kjer imajo kontakte za plus tok. Če ob dotiku kabla in kontakt grelne svečke ne iskri, je svečka sigurno zanič, če pa iskri (šmelca) je pa OK. Svečke se dotakneš samo za kratek čas.

Če tega nisi vajen, ja boljše, da to delo prepustiš nekomu, ki se na to spozna!!!!
rock and TDI
 
MatrixMPI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 67
Pridružen: To mar 12, 2002 9:49 pm

Napisal/-a MatrixMPI Ne nov 08, 2009 12:25 pm

Imam enak problem na Audij A3 dizlu 98 letnik.

Svečke so OK in edino kar mi pade an pamet, glede na mraz in obnašanje avtomobila ob zagonu je akumulator. S tem, da je mehanik, ko ga je na servisu priklopil na računalnik omenjal eno napake zaradi nizke napetosti (na klimi se mi zdi).

Glede na to, da je v avtu še prvi aku, me ne bi čudilo če bi pač počasi spustil dušo.

In če smo že pri tem, me zanima katere akumulatorje priporočate. Ni treba da je klasika, lahko je kaj bolj eksotičnega, tudi zaradi kupa dodatne elektronike, ki je v avtu.
 
wildjoc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Po jun 08, 2009 2:52 pm

Napisal/-a wildjoc Ne nov 08, 2009 2:17 pm

odprema je napisal/-a:1.) Prvo preglej, če ti pride tok na grelne svečke. S kontrolno lučko, takoj ko daš kontakt mora imeti tok nekaj sekund, če ga ni preglej varovalke. Ena je prav za grelne svečke taka malo večja, zasleduj žico grelnih svečk do majhne črne škatlice - notri je glavna varovalka, pa preglej, da ni prekinjena. Lahko je zanič tudi rele.

2.) Vsako svečko probaš tako, da odklopiš vse žice katere jih povezujejo, na akumulator( plus tok) priklopiš navadeno malo debelejšo žico pa se vsake svečke posebej dotakneš kjer imajo kontakte za plus tok. Če ob dotiku kabla in kontakt grelne svečke ne iskri, je svečka sigurno zanič, če pa iskri (šmelca) je pa OK. Svečke se dotakneš samo za kratek čas.

Če tega nisi vajen, ja boljše, da to delo prepustiš nekomu, ki se na to spozna!!!!

Se pravi ce te prav razumem, svečke nič ven ne šraufam, odklopim iz njih pluse, ker minusi so tako prek navoja, potem pa z eno plus žico, lahko tudi direktno iz akumulatorja se samo vsake svečke malo dotaknem, sem prav razumel? In če šmelca je svečka vredu, če ne šmelca je hin?
 
wildjoc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Po jun 08, 2009 2:52 pm

Napisal/-a wildjoc Ne nov 08, 2009 2:23 pm

MatrixMPI je napisal/-a:Imam enak problem na Audij A3 dizlu 98 letnik.

Svečke so OK in edino kar mi pade an pamet, glede na mraz in obnašanje avtomobila ob zagonu je akumulator. S tem, da je mehanik, ko ga je na servisu priklopil na računalnik omenjal eno napake zaradi nizke napetosti (na klimi se mi zdi).

Glede na to, da je v avtu še prvi aku, me ne bi čudilo če bi pač počasi spustil dušo.

In če smo že pri tem, me zanima katere akumulatorje priporočate. Ni treba da je klasika, lahko je kaj bolj eksotičnega, tudi zaradi kupa dodatne elektronike, ki je v avtu.


Ja pri meni akumulator ziher ni, ker je star kakšno leto in še to obrača normalno, saj ga moram včasih ker ene parkrat zaverglat in einlaser skos obrača ampak mašina noče zalaufat, tudi takoj ko zalaufa še nekaj časa mal trese avto, kot da še nebi vsi cilindri delal. Mal mi je vse skupaj čudno napetost na svečkah sem že meril in jo imam, čeprav mi je čudno zakaj je napetost tudi potem ko že avto laufa, je to normalno? Moram ga pa res dolgo verglat ker enih parkrat po 20 sekund da vžge,prej ko je bilo toplo pa nobenih problemov in tudi potem ko enkrat vžge drugič ni problemov, upam res da ni kakšna kompresija? No če je kateremu še kaj druga pride na pamet glede na to da sem malo bolj opisal naj napiše.

LP
 
Uporabniški avatar
sacrifice
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Sr sep 10, 2008 9:19 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a sacrifice Ne nov 08, 2009 2:45 pm

po usej verjetnosti so res grelne svečke, ker če ti topel ne bi užigal bi bila lahko kompresija kot je bila meni na 1.6td. Zdaj ko smo zamenal glavo pa tudi topel užiga. Preglej svečke pa ti bo potem use bolj jasno.
Power is nothing without control!!!!!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne nov 08, 2009 5:13 pm

Nafta pade....zato tud trokiranje ob vžigu.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
MatrixMPI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 67
Pridružen: To mar 12, 2002 9:49 pm

Napisal/-a MatrixMPI Ne nov 08, 2009 5:15 pm

Hm, pri mojem isto potresava, ampak samo prvih par sekund.

Je možno, da se zaradi švoh akumulatorja (nizka napetost) svečke ne ogrejejo dovolj in se te segrejejo šele po dveh treh poizkusih vžiganja. Jaz namreč nikoli ne vreglam avta dalj časa. Dam kontakt, počakam da se segrejejo svečke, probam prižgat in če se ne vžge v tisti sekundi, dveh, pač dam nazaj ključ na nulo in ponovi vajo.

Se pravi mi avto zalaufa po kakšnih dveh, treh gretjih svečk (svečke so OK).

Enkrat sem avto sicer verglal kakšnih 5+ sekund, pa ni in ni hotel vžgat. Ne vem sicer na kakšen sistem avto regulira predgretje svečk, ampak imam občutek, da verglanje ne pomaga. Samo večkratna ponovite pregretja.

Bom pa poročal, ko najdem primeren akumulator in ga zamenjam.

A je kdo kje videl kakšnega Boscha Silver S6? Sem namreč posurfal malo po naših online štacunah pa folk sploh ne loči posameznih tipov Silver serije med sabo.
 
Uporabniški avatar
odprema
Novinec
 
Prispevkov: 102
Pridružen: Pe jul 10, 2009 6:04 pm
Kraj: Zbilje

Napisal/-a odprema Ne nov 08, 2009 6:22 pm

wildjoc je napisal/-a:
odprema je napisal/-a:1.) Prvo preglej, če ti pride tok na grelne svečke. S kontrolno lučko, takoj ko daš kontakt mora imeti tok nekaj sekund, če ga ni preglej varovalke. Ena je prav za grelne svečke taka malo večja, zasleduj žico grelnih svečk do majhne črne škatlice - notri je glavna varovalka, pa preglej, da ni prekinjena. Lahko je zanič tudi rele.

2.) Vsako svečko probaš tako, da odklopiš vse žice katere jih povezujejo, na akumulator( plus tok) priklopiš navadeno malo debelejšo žico pa se vsake svečke posebej dotakneš kjer imajo kontakte za plus tok. Če ob dotiku kabla in kontakt grelne svečke ne iskri, je svečka sigurno zanič, če pa iskri (šmelca) je pa OK. Svečke se dotakneš samo za kratek čas.

Če tega nisi vajen, ja boljše, da to delo prepustiš nekomu, ki se na to spozna!!!!

Se pravi ce te prav razumem, svečke nič ven ne šraufam, odklopim iz njih pluse, ker minusi so tako prek navoja, potem pa z eno plus žico, lahko tudi direktno iz akumulatorja se samo vsake svečke malo dotaknem, sem prav razumel? In če šmelca je svečka vredu, če ne šmelca je hin?


Točno tako. Svečke ni potrebno dajat ven.
rock and TDI
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline Po nov 09, 2009 8:44 am

odprema je napisal/-a:
wildjoc je napisal/-a:
odprema je napisal/-a:1.) Prvo preglej, če ti pride tok na grelne svečke. S kontrolno lučko, takoj ko daš kontakt mora imeti tok nekaj sekund, če ga ni preglej varovalke. Ena je prav za grelne svečke taka malo večja, zasleduj žico grelnih svečk do majhne črne škatlice - notri je glavna varovalka, pa preglej, da ni prekinjena. Lahko je zanič tudi rele.

2.) Vsako svečko probaš tako, da odklopiš vse žice katere jih povezujejo, na akumulator( plus tok) priklopiš navadeno malo debelejšo žico pa se vsake svečke posebej dotakneš kjer imajo kontakte za plus tok. Če ob dotiku kabla in kontakt grelne svečke ne iskri, je svečka sigurno zanič, če pa iskri (šmelca) je pa OK. Svečke se dotakneš samo za kratek čas.

Če tega nisi vajen, ja boljše, da to delo prepustiš nekomu, ki se na to spozna!!!!

Se pravi ce te prav razumem, svečke nič ven ne šraufam, odklopim iz njih pluse, ker minusi so tako prek navoja, potem pa z eno plus žico, lahko tudi direktno iz akumulatorja se samo vsake svečke malo dotaknem, sem prav razumel? In če šmelca je svečka vredu, če ne šmelca je hin?


Točno tako. Svečke ni potrebno dajat ven.

Svečke morš vse 4 vn poobrat. Lahko elektriko potegne tut k je svečka hin zarad kratkega stika notr v samo svečko.
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline Po nov 09, 2009 8:49 am

MatrixMPI je napisal/-a:Hm, pri mojem isto potresava, ampak samo prvih par sekund.

Je možno, da se zaradi švoh akumulatorja (nizka napetost) svečke ne ogrejejo dovolj in se te segrejejo šele po dveh treh poizkusih vžiganja. Jaz namreč nikoli ne vreglam avta dalj časa. Dam kontakt, počakam da se segrejejo svečke, probam prižgat in če se ne vžge v tisti sekundi, dveh, pač dam nazaj ključ na nulo in ponovi vajo.

Se pravi mi avto zalaufa po kakšnih dveh, treh gretjih svečk (svečke so OK).

Enkrat sem avto sicer verglal kakšnih 5+ sekund, pa ni in ni hotel vžgat. Ne vem sicer na kakšen sistem avto regulira predgretje svečk, ampak imam občutek, da verglanje ne pomaga. Samo večkratna ponovite pregretja.

Bom pa poročal, ko najdem primeren akumulator in ga zamenjam.

A je kdo kje videl kakšnega Boscha Silver S6? Sem namreč posurfal malo po naših online štacunah pa folk sploh ne loči posameznih tipov Silver serije med sabo.

Če se štarter suče v redu potem je akumulator dober.Najprej preveri če svečke sploh dobijo štroma. Voltmeter ali fazomer za 12v. K gori lučka za gretje na svečkah mora pokazat 12v.K se lučka ugasne tut štroma tam ni več.
 
wildjoc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Po jun 08, 2009 2:52 pm

Napisal/-a wildjoc To nov 10, 2009 6:38 pm

valvoline je napisal/-a:
odprema je napisal/-a:
wildjoc je napisal/-a:
odprema je napisal/-a:1.) Prvo preglej, če ti pride tok na grelne svečke. S kontrolno lučko, takoj ko daš kontakt mora imeti tok nekaj sekund, če ga ni preglej varovalke. Ena je prav za grelne svečke taka malo večja, zasleduj žico grelnih svečk do majhne črne škatlice - notri je glavna varovalka, pa preglej, da ni prekinjena. Lahko je zanič tudi rele.

2.) Vsako svečko probaš tako, da odklopiš vse žice katere jih povezujejo, na akumulator( plus tok) priklopiš navadeno malo debelejšo žico pa se vsake svečke posebej dotakneš kjer imajo kontakte za plus tok. Če ob dotiku kabla in kontakt grelne svečke ne iskri, je svečka sigurno zanič, če pa iskri (šmelca) je pa OK. Svečke se dotakneš samo za kratek čas.

Če tega nisi vajen, ja boljše, da to delo prepustiš nekomu, ki se na to spozna!!!!

Se pravi ce te prav razumem, svečke nič ven ne šraufam, odklopim iz njih pluse, ker minusi so tako prek navoja, potem pa z eno plus žico, lahko tudi direktno iz akumulatorja se samo vsake svečke malo dotaknem, sem prav razumel? In če šmelca je svečka vredu, če ne šmelca je hin?


Točno tako. Svečke ni potrebno dajat ven.

Svečke morš vse 4 vn poobrat. Lahko elektriko potegne tut k je svečka hin zarad kratkega stika notr v samo svečko.


Ja kak jih pa lahko preiskusim če so vredu,al so hin, jih lahko kako zmerim, napajanje imajo sem zmeru?


lp
 
Uporabniški avatar
Motul
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: To nov 10, 2009 6:30 pm

Napisal/-a Motul To nov 10, 2009 6:50 pm

Če imaš Ohm-meter jim izmeri upornost cca. 0,4ohm upornosti ima dobra svečka.
Lahko vse 4 vzameš ven ter jih istočasno priklopiš na akumulator ter opazuješ koliko zažarijo, priporočam menjavo vseh 4ih.
 
wildjoc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Po jun 08, 2009 2:52 pm

Napisal/-a wildjoc Sr nov 11, 2009 3:15 pm

Mislim da smo vsi narone razmišljali, da ni problem v svečkah, svečke v glavnem normalno dobijo 12 v ,dal sem tudi eno svečko ven in je žarela isto kot nova, ampak zdaj sem se z enim pogovarjal pa mi je reku če se mi malo tak sivo pokadi potem ko zalaufa in res se mi in če moram kaj dolivat antifriza in res ga moram tu pa tam . Je reku pol imaš skor ziher glavo počeno tak da u naj gre vse skupaj nekam. Je kdo še podobnega mnenja kot mi je ta reku?
 
wildjoc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Po jun 08, 2009 2:52 pm

Napisal/-a wildjoc Če nov 12, 2009 7:02 pm

Ja zakaj pa zdaj taka tišina? A ni nobenemu nič jasno al kaj?
 
Uporabniški avatar
odprema
Novinec
 
Prispevkov: 102
Pridružen: Pe jul 10, 2009 6:04 pm
Kraj: Zbilje

Napisal/-a odprema Če nov 12, 2009 7:58 pm

OK. Konec tišine. Napajanje imaš in ena svečka ti sigurno dela. Kaj pa ostale tri? :roll:
rock and TDI
 
wildjoc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Po jun 08, 2009 2:52 pm

Napisal/-a wildjoc Ne dec 20, 2009 9:47 am

No mal z zamudo vendar prej nisem niti menjal svečk v glavnem res so bile svečke hin, fotr je šel enemu mehaniku in je menjal tri svečke,je dobro to al bi še menjal ono četrto,ker kao je še ona vredu. Zakaj ste pisali da je najboljše menjat vse štiri naenkrat? No vseeno mi ni jasno kam mi gre hladilna tekočina, ker moram dolivat antifriz,bo treba it še mal na pregled.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov