Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
lambgaj
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Ne nov 08, 2009 5:42 pm

nivo olja v Audi A6 2.5 TDI multitronic

Napisal/-a lambgaj Po nov 09, 2009 4:52 pm

Živjo. zanima me, kako preveriti nivo olja v omenjenem menjalniku (multitronic ). je to vijak na levi strani menjalnika al je kje kaksna druga caka in kakšno olje gre notr.. je to ATF al je kakšno drugo olje. hvala za pomoč
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Po nov 09, 2009 5:05 pm

To je najbrž tiptronic in ne navaden avtomatik a ne ? Za passata vem da ga gre not 9 litrov (če je čist prazen) in gre not originalno VW olje (če je tiptronic) bog ne daj notri nalivat navadnega ATF-a!!pred 3 leti je to olje koštalo 4500 sit/liter,menjat moraš pa še filter in tesnilo karterja seveda,ker ga boš snel zarad filtra.Postopek menjave je malo za jeban in sicer z črpalko naliješ not olja kot ga lahko spraviš,ko začne tečt ven čep zapreš in avto z dvignjenimi kolesi zalavfaš in ga šaltaš v vse prestave da se nafila.Potem ga ugasneš in spet naliješ olje kolikor ga spraviš not in ponoviš postopek z prestavlanjem,to ponavljaš tolikokrat dokler lahko nalivaš olje.Interval menjave je 90000 km.
 
Uporabniški avatar
lambgaj
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Ne nov 08, 2009 5:42 pm

Napisal/-a lambgaj Po nov 09, 2009 6:23 pm

hvala za odgovor, vendar mislim da govorima v čist različnih menjalnikih, ker tle ni nobenga karterja. kakor zgleda ma menjalnik dva prekata. enega za difrencjal in enega za menjalnik tko d se kr nimam pojma kako nalit olje v sam menjalnik. tud glede filtra kako pridit do njegaa ( kje bi sploh hudič bil) če kdo ve kej več o teh menjalnikih se priporočam. aja še problem zaradi katerega me zanima nivo olja v menjalniku ....avto noče takoj speljati ko prestaviš v D vendar samo ko je zunaj mrzlo ko je čez noc v garaži dela vse normalno ma kdo mogoce podoben problem??? tnx
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Po nov 09, 2009 7:40 pm

Ammm karter je visok ene 4 cm in prišravfan z ene 30-imi vijaki,filter je pod karterjem oz. moraš le tega snet.
 
Uporabniški avatar
Gorch
Novinec
 
Prispevkov: 338
Pridružen: Pe mar 24, 2006 4:08 pm

Napisal/-a Gorch Po nov 09, 2009 7:50 pm

Cena menjave olja v menjalniku za Audija a3 na uradnem servisu je bila 190eur...osebno se mi zdi kar "poštena" cena.
Glede tvojega problema je možno,da je krivo olje...in je že čas,da ga zamenjaš,ter očistiš filter.
 
Uporabniški avatar
lambgaj
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Ne nov 08, 2009 5:42 pm

Napisal/-a lambgaj Po nov 09, 2009 8:20 pm

se popolnoma strinjam da je potrebna menjava. malo prej sem zvedu, da je možno, da so krive polomljene lamele ( baje se je dogajalo pri teh letnikih 01- 02) upam pa da niso. glede na to da se sam lotim marsikatere zadeve bi se rad tudi te, vendar pa ga res nebi rad kje polomil in si napravil se kakšen dodaten strošek.

problem pri menjalniku je da nima nikakršnega karterja. (mogoče je tako pri tiptroniku) dol lahko vzamem samo pokrov ki je zadaj na menjalniku. baje se v menjalnik olje naliva s pomočjo cevke " in sicer od spodaj" če je pa to pravi postopek pa nimam pojma...

:?
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov