Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Fongy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: To nov 10, 2009 5:15 pm
Kraj: Hudo

Peuegot 106 s16

Napisal/-a Fongy To nov 10, 2009 5:31 pm

Živjo sem nov na forumu. imam pa en problem ,no uprašanje?
Pri mojem peugeotu 1.6 16v, mi pri dalši voznji in visoki temparaturi, meče z mašine olje. Nekateri pravijo da ni v motorju kompresije in da bi bilo potrebno zamenjati obročke na batih. Nekateri pa da s tem ne bom naredil nič in da bo ces cas stvar ista , da bodo obročki ratali ovalni in da bi bilo potrebno menjati cele ate obročke postružit,....itd
Prosim če mi svetujeti in mi date nasvet, radi bi popravil to stvar in tudi življensko dobo avto , ki je moj sanski. Hvala

http://www.shrani.si/f/2C/Mi/z49M113/27062009737.jpg
http://www.shrani.si/f/K/2T/2DsfkaNr/01072009756.jpg
Fongy
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare To nov 10, 2009 5:49 pm

A to ti čez šipko meče olje??Če ti čez šipko potem najprej preveri prehodnost odduška da ni zamašen in ti na podlagi tega porine ven šipko in pljuska olje ven.Če avto ne kadi plavo in ne rabi olja drugače kot da ga meče ven ni z motorjem najbrž nič narobe.Če ti gre šipka preveč na lhko not v tulec potem ga na vrhu malo stisni da jo boš moral malo na silo not porint.
 
Fongy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: To nov 10, 2009 5:15 pm
Kraj: Hudo

Napisal/-a Fongy To nov 10, 2009 6:08 pm

meče mi ga čez šipko ,kdaj čez pokrovček na vrhu kdaj pa tm na desni k nej bi se luftal. ja pa k je vroč ko odprem pokrovček al pa šipko se kadi olje vn
Fongy
 
Fongy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: To nov 10, 2009 5:15 pm
Kraj: Hudo

Napisal/-a Fongy Sr nov 11, 2009 9:38 am

prosim za pomoč?
Fongy
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline Sr nov 11, 2009 9:40 am

Fongy je napisal/-a:meče mi ga čez šipko ,kdaj čez pokrovček na vrhu kdaj pa tm na desni k nej bi se luftal. ja pa k je vroč ko odprem pokrovček al pa šipko se kadi olje vn

Odvisno kolk kadi,če je fejs motor je kaput. A si zmeru kompresije ?
Po trgovinah se prodajajo dodatki za motorno olje ki dvignejo kompresije in za boljše mazanje. Sam skozi uporabljam Cyclo engine treatment,stane 5e in ga nalivam pr vsaki menjavi olja,moj prejšni golf2 je naredo 450tkm in je motor še vedno lavfal k ura. tak da dodatek toplo priporočam.
 
Fongy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: To nov 10, 2009 5:15 pm
Kraj: Hudo

Napisal/-a Fongy Sr nov 11, 2009 10:23 am

ja kadi kr dost, sam motor pa mislem da ni kaput, no zamenjov sem tut na novo olje pa filtre naliv total 7000 k g priporočajo za peuegota, pa je se zmer isto. konpresije še nisem meru? samo baje so bati al kaj.
Fongy
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Sr nov 11, 2009 2:38 pm

Pa kaj si tako usran če je motor zanič??Zmeri se kompresija in če je slaba se vrže glava in karter dol potegnejo se ven bati in če cilinder nima roba ga samo premeriš če je še u tolerancah,zamenjaš obročke na glavi zamenjaš vodila ventilov in teflone ter glavo zbrusiš zadevo sestaviš in si miren za naslednjih 200000 km če nisi nek divjak pa da je avto stalno u blokadi.
 
Fongy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: To nov 10, 2009 5:15 pm
Kraj: Hudo

Napisal/-a Fongy Sr nov 11, 2009 6:11 pm

to mi je reku navaden mehanik in me bo stalo baje 350E z materjalom. Drug mehanik , k pa fura rally pa ma doma ze ene par takih mašin mi je pa reku da to nebo uredu in da morem menjat cele 4 bate , lezaje ,glavne gredi tesnila, brusenje, pol se kovinsko tesnilo da se una ne bo preparela, batni obrocki,.. nevem kolk bi pa to prslo full kesa. Nevem kaj nej nardim saj zato sem se pa na forum urnu pa da malo zvem kako see tem stvarem streze. Zelim pa, da avto dela tut do blokade ce je treba.
Fongy
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Sr nov 11, 2009 6:42 pm

Bati se menjajo če so cilindri znucani,česar pa ne boš videl dokler se motor ne podre in če je treba zadevo brusit in menjat bate je potem zadeva dražja.
 
north789
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 593
Pridružen: Pe okt 03, 2008 8:03 pm
Kraj: Domžale z okolico

Napisal/-a north789 Sr nov 11, 2009 6:51 pm

Bolje da kupiš eno malo bol ohranjeno mašino in jo zamenaš in pač tisto zgoneš do konca kokr ma še sspe.
 
Fongy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: To nov 10, 2009 5:15 pm
Kraj: Hudo

Napisal/-a Fongy Sr nov 11, 2009 6:58 pm

sepravi je stvar mozna, da pride do tega da, bo treba zamenjat te stvari.mogoče kdo ve ceno?
kaj je dobra stran?
in kaj slaba stran?
Fongy
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr nov 11, 2009 7:05 pm

Dobra da bo motor novi, slaba da motor nikoli več ne bo kot novi :D

Cena pa....slabega jurja z delom vred. Prej ko se bodo najdli pametni komentarji naj premislijo o tem da je potrebno motor podret in videt kako in kaj. Če se dela kot je treba bo mogoč to še premala cena....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline Sr nov 11, 2009 8:41 pm

Splača se poseg v motorju le če so sami cilindri ohranjeni in niso preveč znucani,torej če menjaš le obročke in letečih ležajev. V tem primeru prideš skoz kok-tok poceni. Če pa je treba vrtanje in brušenje cilindrov ter nove bate,vse skup pozabi in raje poišči rabljeno mašino v dobrem stanju.
 
Fongy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: To nov 10, 2009 5:15 pm
Kraj: Hudo

Napisal/-a Fongy Če nov 12, 2009 3:00 pm

kolk to finančno pride za moj avto?
Fongy
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Če nov 12, 2009 4:21 pm

Pozanimaj se kok je komplet tesnil,batni obročki,ležaji,vodila ventilov,brušenje glave in menjava vodil in teflonov in ostalo delo pa boš vedel kok te košta.
 
Fongy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: To nov 10, 2009 5:15 pm
Kraj: Hudo

Napisal/-a Fongy Če nov 12, 2009 4:31 pm

ja obročki za bate pa tesnila je 150E. a kdo ve kolk je brusenje, pa mogoce 4 novi bati
Fongy
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Če nov 12, 2009 4:54 pm

Brušenje mislim da je okol 100€ (za točen podatek bi moral na firmi vprašat),bat pa je cca.80€ z obročki in sornikom vred (ravnokar preverjeno pri MRAK-u)
 
Fongy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: To nov 10, 2009 5:15 pm
Kraj: Hudo

Napisal/-a Fongy Če nov 12, 2009 5:53 pm

ja pol pride 320E bati celi z obrocki ,brusenje cerka 150E, tesnila ene 80E. a je se kej ?
Fongy
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Če nov 12, 2009 6:08 pm

tesnila za komplet motor mislim da morajo biti malo več kot 80€.80€ so tesnila za zgornji konec motorja (glava in tesnilo le te-vsaj tok približno je blo za eno čisto navadno 206-ko 1.4).Teflone dobiš v garnituri tesnil,rabiš pa še vodila ventilov ki so poceni in pa če se bo motor brusil se bo itak razdrl do konca tako da boš dal zbrusit ali samo spolirat glavno gred in montiral boš nove ojnične in glavne ležaje ki so tudi poceni.V bistvu so pri generalnih popravilih najdražji bati in brušenje cilindrov.
 
Fongy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: To nov 10, 2009 5:15 pm
Kraj: Hudo

Napisal/-a Fongy Če nov 12, 2009 6:30 pm

600E, a bo dost brez dela?
Fongy
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov