Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Matejz90
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: Sr nov 11, 2009 8:09 am

Menjalnik...razpada?

Napisal/-a Matejz90 Sr nov 11, 2009 8:18 am

Evo imam problem z menjalnikov v Seat Cordobi letnik 94. Menjalnik je isti kot na Golf III mašina 1.4. Tip motorja ABD.

Najprej se je začelo da je ko sem šaltal v rikverc naredilo grrrršššš. No se nisem sekiral in sem se vozil dalje. Sedaj pa enkrat ko sem letel po avtocesti pa je v peti marči zaželo tuliti kot da bi mi turbina filala z 2 bara. Turbine ni :lol: No potem se peljem še dalje stisnem kuplongo pa neha. No nič gremo dalje. Peljem se v 5 marči dalje nato pa ko gas spustim zruži v menjalniku pa skoči iz brzine. Malo pretikam med prestavami pa potem nazaj zmenjam, da gre dalje v brzine. Letim na izvoz, hebl za menjavati pa je postal več čuden menjavalo se je kot da bi imel starega stayera. Hebl se ni zataknil v brzine, vendar je avto deloval dobro. Začelo je ružiti v menjalniku. Potem sem se pripeljal domov, avto prek noči stal, naslednje jutro je menjalnik deloval normalno vendar s to razliko da v 5 brzini tuli. V rikverc škrta. Ko se peljem po avtocesti nekaj časa konstantno s 5 brzino pa spustim gas vrže iz brzine.

Kaj je sedaj s tem menjalnikom? Bo treba po drugega? Ali kaj menjati ali? Tak na oko če je kdo imel podobne probleme, ker če je zružil kak lager, da ne bom šel kupovat drugega menjalnika.
 
Uporabniški avatar
Kritik
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 624
Pridružen: Po mar 13, 2006 10:43 am
Kraj: Laibach / Mengeš

Napisal/-a Kritik Sr nov 11, 2009 8:37 am

Hja, pri mojem menjalniku na Puntaku se pomojem tudi oglaša lager pri pretikanju iz 3 v 2 i samo takrat. Sicer pretakne se lepo, ko popuščam kuplungo se pa sliši tak zavijajoč zvok, ki potem, ko kuplungo spustim preneha. Če ti škrta pri šaltanju v rikverc bi rekel da ti gre sinhron počasi rakom žvižgat. Z rikvercom je treba bit previden in ne kar silit, če ne gre, se da v ler, spustiš sklopko za sekundo, dve in potem spet probaš... Ljudje se ne zavedajo da bilokakšno škrtanje menjalnika ni zdravo.
Tudi to da ti iz 5 ven meče mi ne deluje zdravo... jaz bi na tvojem mestu pričel razmišljati o servisu ali menjavi menjalnika.

Lp
Hyundai - drive your way
Avto z šibkim motorjem je kot sex z kondomom - sej je, ampak ni pa užitek!
 
Uporabniški avatar
frgo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 553
Pridružen: So sep 18, 2004 5:11 pm
Kraj: Trebnje

Napisal/-a frgo Sr nov 11, 2009 9:09 am

Menjalnik je samo še ena izmed rak ran teh čudežnih 1.4 strojev v ibizah/cordobah/fabiah/polotih. Pravi čudež je, da je zdržal toliko časa.
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline Sr nov 11, 2009 9:24 am

Zmanjkal olja v menjalniku skoraj 100%. lahka upaš da se kaj ni uničilo. Preveri olje in dolij če je treba.
Zadnjič spremenil valvoline, dne Sr nov 11, 2009 8:42 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Matejz90
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: Sr nov 11, 2009 8:09 am

Napisal/-a Matejz90 Sr nov 11, 2009 9:28 am

Avto ima 230 K km...Pa dobro no, avto je že škrtal ko sem ga privlekel. Koliko olja moram kupiti?
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline Sr nov 11, 2009 9:33 am

Matejz90 je napisal/-a:Avto ima 230 K km...Pa dobro no, avto je že škrtal ko sem ga privlekel. Koliko olja moram kupiti?

Kup 1l nalij notr pa poglej če bo kej boljš. Sestričin passat je metalo menjalnika vn iz 5to prestavo,vzrok-zmanjkal olja ker je en semering spuščal vn.
Pa poglej menjalnik če nekje spušča,ponavad se semeringi pr polosovinah obrabijo al pa kot posledica kšga udarca na robnik,in tam začne spuščat olja ven.
 
Uporabniški avatar
Jože20
Novinec
 
Prispevkov: 197
Pridružen: Če okt 01, 2009 7:09 pm

Napisal/-a Jože20 Sr nov 11, 2009 3:29 pm

frgo je napisal/-a:Menjalnik je samo še ena izmed rak ran teh čudežnih 1.4 strojev v ibizah/cordobah/fabiah/polotih. Pravi čudež je, da je zdržal toliko časa.


Se strinjam, predvsem povdarek nad čudežnim, saj se res dogajajo take čudežne stvari, ki se pri nobeni drugi znamki ne
:twisted:
 
Uporabniški avatar
Slicker
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4594
Pridružen: Pe jul 23, 2004 12:38 am
Kraj: okolica Trebnjega

Napisal/-a Slicker Sr nov 11, 2009 4:17 pm

Jože20 je napisal/-a:
frgo je napisal/-a:Menjalnik je samo še ena izmed rak ran teh čudežnih 1.4 strojev v ibizah/cordobah/fabiah/polotih. Pravi čudež je, da je zdržal toliko časa.


Se strinjam, predvsem povdarek nad čudežnim, saj se res dogajajo take čudežne stvari, ki se pri nobeni drugi znamki ne
:twisted:

spet si začel srat v vsaki temi kjer je VW omenjen.
 
Uporabniški avatar
Jože20
Novinec
 
Prispevkov: 197
Pridružen: Če okt 01, 2009 7:09 pm

Napisal/-a Jože20 Sr nov 11, 2009 4:20 pm

Slicker je napisal/-a:
Jože20 je napisal/-a:
frgo je napisal/-a:Menjalnik je samo še ena izmed rak ran teh čudežnih 1.4 strojev v ibizah/cordobah/fabiah/polotih. Pravi čudež je, da je zdržal toliko časa.


Se strinjam, predvsem povdarek nad čudežnim, saj se res dogajajo take čudežne stvari, ki se pri nobeni drugi znamki ne
:twisted:

spet si začel srat v vsaki temi kjer je VW omenjen.


Ti ki si pa serviser, bi lahko pomagau kaj.
 
Uporabniški avatar
Gyga
Uporabnik
 
Prispevkov: 1355
Pridružen: Pe maj 28, 2004 1:10 pm

Napisal/-a Gyga Sr nov 11, 2009 6:11 pm

touche :D

Srecno s popravilom!
Malo para malo muzike!
Najboljši avto je novi avto!
 
Uporabniški avatar
Matejz90
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: Sr nov 11, 2009 8:09 am

Napisal/-a Matejz90 Sr nov 11, 2009 7:20 pm

Sva s prijateljem danes pogledala malo okoli avta, pa nama je še glavni brembz cilinder dušo pustil. No sedaj je nov gor pravtako v zadnjih paknah novi cilindri pa novo olje, se je samo vsipalo belo olje iz posodice za olje ko smo jo dali dol da bi prišli do glavnega cilindra...Toliko o vzdrževanju te cordobe od prejšnjega lastnika. Dobro da se nismo še ubili s tem avtom...

No gremo na menjalnik. V menjalniku je dušo spustil semering pri palici katera gre od hebla dalje, tam je olje ven steklo ter zobčeniki brez mazanja na koncu rezultat zgornje dogajanje. Upam, da se bo menjalnik dalo še rešiti. Smo not nalili 1 liter INA olja 80-90 W za 3 EUR :D pa vseeno premalo. Občutek na šaltheblu je nekako oljnat :lol: pa lažje gre pretikati, vendar še vedno tuli v peti marči pa za rikverc zaškrta. Jutri pa letim po semering pa malo dražje olje, pa še karter, ker ga je pri karambolu (prejšnji lastnik) zabilo nazaj v kajlo pa ga predelalo v svojo obliko tako da, sedaj pri dihtungi pušča.

Se pravi še 40 EUR karter, dihtunga nevem...3 litre olja 30 EUR pa semering nek drobiž...

Bolj gledam ta avto, bolj je hudo, vendar kaj češ...to me veseli :lol:

P.S. Nekaj me še muči glede štarterja. Ko avto zaverglam potem se normalno zažene za 1 ali pa 2 sekundi pa štarter kot da bi ga pod prisilo nekaj zaustavilo. Naredi hhhhhggggggg, pa to kar glasno. Nekdo mi je govoril nekaj o brembzi na štarterju. Se da to kako razdreti pa popraviti ali pa na obnovo/novega?
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Sr nov 11, 2009 8:09 pm

Menjalnik kot so že napisali je najbrž šel k hudiču no pa vseeno probaj z oljem najprej.Not gre olje 75W90 sintetika,štarter pa podrite pa namažite reduktor pa osovino pa poglej če so puše dobre in po potrebi menjaj in bo zadeva utihnila.
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline Sr nov 11, 2009 8:35 pm

Matejz90 je napisal/-a:Sva s prijateljem danes pogledala malo okoli avta, pa nama je še glavni brembz cilinder dušo pustil. No sedaj je nov gor pravtako v zadnjih paknah novi cilindri pa novo olje, se je samo vsipalo belo olje iz posodice za olje ko smo jo dali dol da bi prišli do glavnega cilindra...Toliko o vzdrževanju te cordobe od prejšnjega lastnika. Dobro da se nismo še ubili s tem avtom...

No gremo na menjalnik. V menjalniku je dušo spustil semering pri palici katera gre od hebla dalje, tam je olje ven steklo ter zobčeniki brez mazanja na koncu rezultat zgornje dogajanje. Upam, da se bo menjalnik dalo še rešiti. Smo not nalili 1 liter INA olja 80-90 W za 3 EUR :D pa vseeno premalo. Občutek na šaltheblu je nekako oljnat :lol: pa lažje gre pretikati, vendar še vedno tuli v peti marči pa za rikverc zaškrta. Jutri pa letim po semering pa malo dražje olje, pa še karter, ker ga je pri karambolu (prejšnji lastnik) zabilo nazaj v kajlo pa ga predelalo v svojo obliko tako da, sedaj pri dihtungi pušča.

Se pravi še 40 EUR karter, dihtunga nevem...3 litre olja 30 EUR pa semering nek drobiž...

Bolj gledam ta avto, bolj je hudo, vendar kaj češ...to me veseli :lol:

P.S. Nekaj me še muči glede štarterja. Ko avto zaverglam potem se normalno zažene za 1 ali pa 2 sekundi pa štarter kot da bi ga pod prisilo nekaj zaustavilo. Naredi hhhhhggggggg, pa to kar glasno. Nekdo mi je govoril nekaj o brembzi na štarterju. Se da to kako razdreti pa popraviti ali pa na obnovo/novega?

Mah,karter daj dol,rukn parkrat z kladivom da ga kok to zravnaš in fertik. Ni panike tut če je mal zvit,le da se fajn pršravfa in tesnilo ter silikon da ne spušča. Menjalnik je pa zej 50-50 da se bo ulaufu ali zaribal,če se sčasoma prenehal tulit bo v redu(al pa vsaj da ne tuli fejst),če bo še naprej cvilu fejst je velika možnost da bo zaribal. Sm pa prav ugibal da je spodaj bil vdarjen in je vso sranje zarad tega. Štartek k tako grči je ponavad bendeks(zobčanik ki suče vztrajnik) ali avtomat hin. najboljše rabljenega dobit in zamenjat,popraulat se ne splača.
To da menjalnik škrta v rikverc je manj več prisotno pr vseh avtih starejšega letnika :) Pa ne kupovat nekih predragih sintetičnih olj,brezveze,kr tisto navadno ina za menjalnik,le nafilaj kok je treba. Da se kupiti specijalni dodatek za olje menjalnika ki se veže z kovino za boljše delovanje. Prodaja se v majhnih tubicah in stane cca 5e.
 
Uporabniški avatar
Matejz90
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: Sr nov 11, 2009 8:09 am

Napisal/-a Matejz90 Sr nov 11, 2009 9:11 pm

Pa ta dodatek sem imel že not. Mi ga je mehanik zlil not. No če je sploh. Ker ko je vlival not je gotovo videl da manjka olje ali kaj. A tega mi ni mogel povedati...Mah sem raje zamenjal mehanika. Za sebe, vsaj vem kaj menjam pa kaj ne. No pa ko je to vlil not je začel še menjalnik bolj hreščati ko sem ga vrgel v rikverc. Če se bo pa menjalnik vlegel pa mu bom še sinhron za rikverc nabavil pa bo veselo spet letati z njim okoli :D Že sedaj ko sem nabavil zavorni cilinder pa brembza kot da bi imel brembojeve brembze gor mi vse ušesa ploskajo, da bo mogoče še kaj s tega avta :P

Če že vzamem dol karter potem hočem še spucati celo olje iz mašine, ker je staro smrdelo po zažganem...Kakšen brembzreinigung? Sedaj sem mu privoščil novega Esso, pa je kot vidim mašina lažje zadihala, vendar še vseeno smrdi po zažganem, ko vržem na luft šipko. Oče ima isto cordobo, pa ni primerjave med njegovim pa mojim. Moj ima lepši štandgas, pa bolj cukne pa potegne, samo kaj ko pa ta menjalnik v prostem teku ruži kot da bi kakšen mož delal z macolo not.

P.S. Ne žalit menjalnika, ker kot vidim je brez olja/ali par kapljic naredil 7 K km :oops:

To se ti zgodi ko zaupaš mehaniku, kateri popravlja celo prekmurje pa avstrijo skupaj :shock:
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline Sr nov 11, 2009 9:22 pm

Dodatek nič ne pomaga če olja ni notr :)
Ta se sčasoma fajn zmiksa z oljem.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Sr nov 11, 2009 9:23 pm

Jaz bi tudi imel sinhron za rikverc.Kje se to kupi??
 
Uporabniški avatar
black
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1595
Pridružen: Ne jul 13, 2003 8:50 pm

Napisal/-a black Sr nov 11, 2009 9:43 pm

čare je napisal/-a:Jaz bi tudi imel sinhron za rikverc.Kje se to kupi??


Pa to imajo vsaki malo bolje založeni trafiki. Na kile jih prodajajo. :D
 
Uporabniški avatar
Matejz90
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: Sr nov 11, 2009 8:09 am

Napisal/-a Matejz90 Ne nov 22, 2009 1:49 pm

Evo spet problemi...Semeringov na menjalniku še nisem menjal, ker me sedaj glava peče zaradi nekaj drugega. Sedaj je pa problem ta, da avto kadi ko pri norcih. Kadi belo, voda pa ne izginja. Ko ga mrzlega zakurblam kadi tako da je dimna zavesa za tabo, vendar se vsak dan vozim 30 km v eno smer in je mašina do dobra ogreta, pa ko pridem tja kadi še zmeraj, kadi vedno tako kot je spodaj na video...Ko ga tiskam rikverc ker na parkirišču ni mesta direkt vidiš kako se dim vali pred mano. Dim pa tudi ne smrdi. S sošolcem sva opazila tudi da včasih v kabini smrdi po benzinu...Na šipki je olja zadosti ter ne dela smetane na pokrovčku...Ko ga zakurblam mrzlega se tudi sliši kot da bi starega steyera zakurblal. Tr, tr, tr, tr kot bi letel samo po 3 cilindrih, ter obrati skačejo iz cca 1000 na 1200 pa nazaj. Po nekaj sekundah cca 15 se umiri.

Slika
Slika
..::Auto Emocion::..
 
Uporabniški avatar
GT_Turbo17
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1501
Pridružen: Če nov 17, 2005 10:09 am
Kraj: Zasavje

Napisal/-a GT_Turbo17 Ne nov 22, 2009 2:06 pm

punca ma grdobo 1.4, 97 letnik in je pri svojih 260 000 km še kompletno brezhibna.

Avto je podedovala po očetu. na 15 000km ne popije pikice olja. motor je nenormalno odziven..vleče kot mina...na njej so še prvi amortizerji in vse še dela lepo...avto je vsak dan naredu čez 200km... in ko ga kresneš tudi po tednu dni..mrzlo al toplo ozračje..kresne kot urca in gre brez problema. Razn rednih servisov in potrošnega materjala se je od leta 2001 zamenjal samo ŠTARTER in SKLOPKA... :)

s tem hočem povedati, da če z avtom ne ravnaš lepo z njim rata to kar je s tvojega. Bodisi ti ali prejšnji lastniki avta pač niso rihtali bohve kaj... Bodi pameten in daj avto naprej za dele al pa komu za nekaj €, če ti bo dal. Ne ulagaj v avto nič, ker boš samo na zgubi na koncu ti bo pa riknu. to je samo nasvet, ker vsi vemo da tale avto zajema zadnje dihe...

lepo ga pelji v reciklažni center al pa probaj prodat po delih. preveč stroškov boš mel z avtom, ki je popolnoma izpraven vreden realnih 500€.

LP Tilen
Fiat Uno 1.5 SX i.e. & Alfa Romeo 166 2.0 V6 Turbo & Alfa Romeo 145 Twin Spark

Slika
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Ne nov 22, 2009 2:08 pm

Pr nas v Ljubljani pravimo temu dimu para,pa če ti temu praviš kajenje ti bom pripeljal en dan mrzlega tipota pa se boš zgubil v megli.Če ne zmanjkuje vode oz ta dim ne smrdi in izpari je to kondenz in pšopolnoma normalen pojav pri nizkih temperaturah.To je najbrž tvoj prvi avto??
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov