Blink-182- je napisal/-a:tam do 3 litrov, priporočam da ugasneš vsakršno gretje. Če hočeš pa res nizko porabo, pa vključi hlajenje, ker se ti tako za kakšen liter zmanjša.![]()
Mr_Jingles je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Zakaj pozimi avto porabi več kot poleti???
Ni res!!!! Poleti vozim z 18 col ter klimo imam porabo približno 6.2l/100km, pozimi z 16 colskimi platišči ter klimo na ECON pade poraba za liter torej caa 5.2l/100km.. Tako mi vsaj kaže računalnik, če se pa on laže se jaz tudi!!!
Mr_Jingles je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Zakaj pozimi avto porabi več kot poleti???
Ni res!!!! Poleti vozim z 18 col ter klimo imam porabo približno 6.2l/100km, pozimi z 16 colskimi platišči ter klimo na ECON pade poraba za liter torej caa 5.2l/100km.. Tako mi vsaj kaže računalnik, če se pa on laže se jaz tudi!!!
nebivedu je napisal/-a:Zakaj pozimi avto porabi več kot poleti???
Mešanica bencina in zraka mora biti vedno v enakem razmerju (14 delov zraka in en del bencina). Ker je pozimi zrak bolj gost in hladen, je s tem bolj stisnjen. in ker zato pozimi v motor pride več zraka, mora računalnik dovajat tudi več bencina.
Zraven botrujejo pa še dodatne zadeve kot so drugačen gume z večjim trenjem, počasnejše ogrevanje motorja, kar pomeni dlje časa večji vbrizg goriva, pa najbrž več porabnikov - gretje zadnje šipe, ventilator bolj vrti, ker se hočemo rešit zarošenih šip in podobno.
nebivedu je napisal/-a:...
Mešanica bencina in zraka mora biti vedno v enakem razmerju (14 delov zraka in en del bencina). Ker je pozimi zrak bolj gost in hladen, je s tem bolj stisnjen. in ker zato pozimi v motor pride več zraka, mora računalnik dovajat tudi več bencina.
...
Firediver je napisal/-a:Še en dodatek manjka in sicer (to je bilo najbolj očitno pri vplinjačih):
- treba je dovajat več bencina, ker se je na mrzle stene dovodnih cevi iz mešanice goriva in zraka izločalo gorivo in je posledično v valj prispela prerevna mešanica.
Firediver je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Zakaj pozimi avto porabi več kot poleti???
Mešanica bencina in zraka mora biti vedno v enakem razmerju (14 delov zraka in en del bencina). Ker je pozimi zrak bolj gost in hladen, je s tem bolj stisnjen. in ker zato pozimi v motor pride več zraka, mora računalnik dovajat tudi več bencina.
Zraven botrujejo pa še dodatne zadeve kot so drugačen gume z večjim trenjem, počasnejše ogrevanje motorja, kar pomeni dlje časa večji vbrizg goriva, pa najbrž več porabnikov - gretje zadnje šipe, ventilator bolj vrti, ker se hočemo rešit zarošenih šip in podobno.
Še en dodatek manjka in sicer (to je bilo najbolj očitno pri vplinjačih):
- treba je dovajat več bencina, ker se je na mrzle stene dovodnih cevi iz mešanice goriva in zraka izločalo gorivo in je posledično v valj prispela prerevna mešanica.
Malo off:
Zadnje čase opažam, da na a.com ni več dobrih konstruktivnih vprašanj, ampak se vse tičejo minimalnih podrobnosti o vožnji, delovanju motorja itd. Kmalu se bo nekdo vprašal, koliko mu več pokuri, če ima umazan ali čist avto, potem bo vprašanje, koliko bo avto manj pokuril, če je spoliran ali ne..itd.
lisko je napisal/-a:Če mi bo bom za šalo nardil test in štopal koliko časa bo motor rabil da bo pognal ventilator na kilerju....enkrat z ugasjenim gretje enkrat pa na ful.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov