Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Skubic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 580
Pridružen: Po avg 23, 2004 1:00 pm

Golf III hladilni sistem

Napisal/-a Skubic Po nov 16, 2009 9:35 am

Pozdravljeni!
Spet imam eno težavo pri svoji trojki (VW golf III 2.0). Ker mi avto ni najbolje grel (sem moral dat temperaturo na max.) pa tudi malo iz preventive sem se odločil sčistiti in zamenjati hladilno tekočino. Sem najprej spraznil, nalil čistilo in vodo, spet spraznil in tako naprej dokler nisem vse skupaj sestavil nazaj, nalil vodo in antifriz in zalaufal. In sedaj je zgleda noter toliko zraka, da mi avta ne hladi tako kot bi moralo :? recimo na mestu, če imam vlkjučeno gretje, potem je uredu, če gretje ugasnem ali pa če pride zrak skozi pečko (ker piha mrzlo) pa se temperatura dvigne. Potem pa ko ugasnem avto mi pa vrže nekaj tekočine ven, in potem spet pade. Med vožnjo je zadeva kar uredu, še posebej če je prižgano gretje, na mestu pa se temperatura začne dvigovat.
Ne vem, ali je kriv zrak v sistemu, ali pa je možno da je crknilo termostikalo...? Ventilator na killerju mi je že zalaufalo, ampak za kratek čas, zgleda ko ni bilo zraka je bilo uredu, potem ko je prišel pa kakšen mehur zraka skozi cevi pa spet ne. Zgornja cev iz mašine v killer je vroča, spodnja malo manj.
Zrak sem poskušal spraviti ven samo zkozi ekspanzijsko posodo, se vsakič sliši brbotanje ker je zraka sigurno še nekaj notri, ampak sedaj me pa že malo skrbi, ker sem postopek (zalaufal, počakal do delovne T, ugasnil, se slišalo da šel zrak ven...) ponovil še velikokrat... Ali je kaj crknilo ali je samo zrak v sistemu kriv za vse to...?
Ali imajo golfi (1996) kakšen ventil za zračenje morda?

Prosim za pomoč, LP d
 
Uporabniški avatar
Kritik
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 624
Pridružen: Po mar 13, 2006 10:43 am
Kraj: Laibach / Mengeš

Napisal/-a Kritik Po nov 16, 2009 12:02 pm

Kaj nimajo vse mašine tega ventila? Kako sicer bi odzračil ta sistem? Poglej nekje zadaj za blokom motorja, ponavadi je tam najvišja točka hladilnega sistema in tam mora bit nek ventil... zgleda kot neka palčka z čepom na vrhu.

Lp
Hyundai - drive your way
Avto z šibkim motorjem je kot sex z kondomom - sej je, ampak ni pa užitek!
 
Uporabniški avatar
Skubic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 580
Pridružen: Po avg 23, 2004 1:00 pm

Napisal/-a Skubic Po nov 16, 2009 12:26 pm

Izgleda da ne... kar sem slišal je samo čez ekspanzijsko - ki je pravzaprav čisto na vrhu...
 
Uporabniški avatar
ronnie
Novinec
 
Prispevkov: 260
Pridružen: Ne feb 11, 2007 1:18 pm

Napisal/-a ronnie Po nov 16, 2009 1:00 pm

Na tvojem mestu bi najprej preveril. če ti skozi eksapnzisko posodo kroži hladilna ( pozoren bodi na malo cevko) nato pa še termostat in ga po potrebi zamenjal z originalom ( ponaredka ne kupovat)
kšn dan ga tri dni serjemo , kšn dan pa cel teden
 
Uporabniški avatar
Skubic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 580
Pridružen: Po avg 23, 2004 1:00 pm

Napisal/-a Skubic Po nov 16, 2009 1:39 pm

ronnie je napisal/-a:Na tvojem mestu bi najprej preveril. če ti skozi eksapnzisko posodo kroži hladilna ( pozoren bodi na malo cevko) nato pa še termostat in ga po potrebi zamenjal z originalom ( ponaredka ne kupovat)


Kaj je s tisto malo cevko?
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Po nov 16, 2009 1:57 pm

Pojdi h komu, ki ima vakum sistem za polnjenje avta. Najprej izsesa zrak iz sistema, nato iz ajmarja potegne ves antifriz v 10 sekundah in nikjer nobenga zraka. Kako pa misliš da v tocvarni, da to luftajo in grejejo in ne vem kaj še vse.
 
Uporabniški avatar
ronnie
Novinec
 
Prispevkov: 260
Pridružen: Ne feb 11, 2007 1:18 pm

Napisal/-a ronnie Po nov 16, 2009 2:18 pm

Skubic je napisal/-a:
ronnie je napisal/-a:Na tvojem mestu bi najprej preveril. če ti skozi eksapnzisko posodo kroži hladilna ( pozoren bodi na malo cevko) nato pa še termostat in ga po potrebi zamenjal z originalom ( ponaredka ne kupovat)


Kaj je s tisto malo cevko?


drobna cevka. predvidevam da si z šlavfom filal H2O. Mogoče kak delčk umazanije zabil cev. Posledično ne kroži . Zrak bi tako ostal v motorju. Zračni mehur pa ne odpre termostata.

Če pa nisi vešč pa poklič koga, ki to obvlada ( ne vozi se preveč, tisti megurčki mi delujejo na kuhanje motorja)
kšn dan ga tri dni serjemo , kšn dan pa cel teden
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov