Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
=swen=
Uporabnik
 
Prispevkov: 810
Pridružen: To okt 14, 2008 3:04 pm
Kraj: gorenjska

Poraba elektrike- avto ugasnjen

Napisal/-a =swen= To nov 17, 2009 7:28 pm

Pozdravljeni!

Akumulator se mi sprazni po treh dneh, če avta ne uporabljam.
Tok, ko je vse izključeno in avto zaklenjen je 0,27A, kakor vem pa bi moral biti okoli 0,05A.
Ugotavljal sem porabnika energije in prek varovalk ugotovil da gre za napeljavo: vžigalnik, hupa, ohišje temperature hladilnika (tekočine). Raziskoval sem naprej in odklopil celotni grelec za vžigalnike ter hupo, pa je prevelika poraba ostala enaka. :?

Kako lahko ugotovim če gre za napako na ohišju termostata oz. ohišje za temperaturo hladilne tekočine(kot piše v navodilih)? Kje se to v motornem prostoru sploh nahaja?

Avto: Citroen Saxo letnik 2001 motor:1.1i

Najlepša hvala za vsako pomoč, najmanjšo pripombo ali komentar!
Slika
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh To nov 17, 2009 7:53 pm

Si preveril vse luči v prtljažniku in kabini? Vključno s sovoznikovim predalom?
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Uporabniški avatar
subi92
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1622
Pridružen: Če dec 16, 2004 9:19 am

Napisal/-a subi92 To nov 17, 2009 7:55 pm

Snem radio za test, če to ne bo pa testno odklopi alternator :!: in še enkrat premeri vse.
Subaru Legacy 2.0 AWD 1998, Mazda Premacy 1.8 l.2000, Ford Fiesta MK1 1979
 
Uporabniški avatar
=swen=
Uporabnik
 
Prispevkov: 810
Pridružen: To okt 14, 2008 3:04 pm
Kraj: gorenjska

Napisal/-a =swen= To nov 17, 2009 8:00 pm

Preveril sem tudi to napeljavo.Tudi radio z vsemi lučkami v notranjosti, luči zunanje, centralno zaklepanje.... Ostali tokokrogi so popolnoma vredu, razen ko sem izključil varovalko ki pokriva:: vžigalnik, hupo in ohišje za temperaturo hladilne tekočine, je bila poraba energije taka kot mora biti. Torej je napaka nekje na tej napeljavi.

Hvala za nasvet!
Slika
 
knuspi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: Pe avg 25, 2006 11:20 pm

Napisal/-a knuspi To nov 17, 2009 10:00 pm

Skurjene diode na alternatorju.
 
Uporabniški avatar
=swen=
Uporabnik
 
Prispevkov: 810
Pridružen: To okt 14, 2008 3:04 pm
Kraj: gorenjska

Napisal/-a =swen= Sr nov 18, 2009 10:09 am

Hvala za nasvet tudi tebi.

Morda ve kdo kako bi lahko preveril te diode v alternatorju ali pa ohišje za temperaturo hladilne tekočine (ker je to še edina stvar iz tokokroga (pod tisto varovalko) kjer je problem)?
Slika
 
Uporabniški avatar
ronnie
Novinec
 
Prispevkov: 260
Pridružen: Ne feb 11, 2007 1:18 pm

Napisal/-a ronnie Sr nov 18, 2009 10:43 am

najprej nam povej starost akuja. Je še original?
Kot drugo: poraba 0.27A je cca 3,2W ali drugače v treh dneh porabi nekaj manj kot 10 A/h. Torej bi moral po treh dneh še vedno imeti toliko energije, da ustreže lastniku zagon motorja.

ohišje za temperaturo hladilne tekočine; tega ravno ne razumem, če pa logično sklepam so verjetno mislili na termo stikalo, ki vkljaplja vetilator. Če je temu tako potemtakem to ni problem pri tebi. Dopuščam pa možnot, da bi voda prišla v konektor in ravno toliko prebija da troši energijo.
kšn dan ga tri dni serjemo , kšn dan pa cel teden
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Sr nov 18, 2009 11:53 am

ronnie je napisal/-a:najprej nam povej starost akuja. Je še original?
Kot drugo: poraba 0.27A je cca 3,2W ali drugače v treh dneh porabi nekaj manj kot 10 A/h. Torej bi moral po treh dneh še vedno imeti toliko energije, da ustreže lastniku zagon motorja.

ohišje za temperaturo hladilne tekočine; tega ravno ne razumem, če pa logično sklepam so verjetno mislili na termo stikalo, ki vkljaplja vetilator. Če je temu tako potemtakem to ni problem pri tebi. Dopuščam pa možnot, da bi voda prišla v konektor in ravno toliko prebija da troši energijo.


Teoretična kapaciteta akumulatorja se meri pri 20 celzija. Ko tempaeratura pada, gre navzol tudi kapaciteta, če je aku star gre tudi kapaciteta dol. Verjetno ima star aku in mu je tudi par W prevelika obremenitev za par dni.

Po moje da ni stikalo ventilatorja, ker je tam samo on/off, prej bi lahko bil sezor temperature za števec, če ga Saxo ima. Kje je ne vem, ponavadi je nekje na glavi motorja.
 
Uporabniški avatar
=swen=
Uporabnik
 
Prispevkov: 810
Pridružen: To okt 14, 2008 3:04 pm
Kraj: gorenjska

Napisal/-a =swen= Sr nov 18, 2009 12:51 pm

Ronnie: Ne, problem ni v akumulatorju, saj je ta star manj kot leto in je izmerjeno skoraj kot nov! Je pa 45mA.

Pero: Saxo nima merilca temperature zraka zunaj. Tako da problem ni v tem.
Konektorje sem pa tudi že preveril, pregledal in je zaenkrat vse vredu.

Problem ostaja, hvala vama za vse predloge!!
Slika
 
sg
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Ne feb 15, 2009 6:48 pm

Napisal/-a sg Sr nov 18, 2009 12:56 pm

Ronnie daj nauči se osnovnošolske matematike predno daješ zavajajoče nasvete !
0,27 A pomeni v treh dneh natanko 19,44 Ah in ni čudno da pri nižji temeraturi ko tudi čisto dobremu akumulatorju kapaciteta kot pravilno ugotavlja Pero pade, avto po treh dneh ne vžge več !

Tam do 50 mA je res še skrajna sprejemljiva mirovna poraba, ko gre pa proti 0,1 A pa ima avto tipično že po 10 dneh težave z vžigom, če razmere niso ravno idealne.

Swen, ne bi škodilo, če preveriš, da ni na to varovalko zvezano še kaj poleg tega kar piše. Ker gre po vsej verjetnosti za stalni + bi res kdo znal nanjo vezat še kakšen avtoradio !
 
Uporabniški avatar
ronnie
Novinec
 
Prispevkov: 260
Pridružen: Ne feb 11, 2007 1:18 pm

Napisal/-a ronnie Sr nov 18, 2009 1:23 pm

Ja to popolnoma drži. kapaciteta z nižanjem temperature pada. Če je aku že star je njegova moč že tako in tako upešala. Se nizka temperatura pa smo tu.

Termo stikalo ima res funkcijo on/off. Hipotetično; če bi v konektorju ali celo v samem stikalu bila voda bi bilo možno, da steče tok vrednosti v mA tam do 100mA oziroma 0,1A.
Senzor temperature ko odvzameš kontakt pomojem mnenju ni pod napetostjo. Brez kontakta so porabniki, park luči, osvetlitv kabine, 4x žmigovci, radio- memori, in zgoraj naveden termo stikalo. Potem je pa modela avta odvisno. CZ z alarmom itd.. Saxo štoma nisen kaj dosti razkopaval. Verjetno pa ima veliko skupnega z berlingotom. Tega pa bolj poznam.
Vseeno pa menim, da akumolator odsluži svoje. Domač test: Ko se pripelješ domov, ugasni motor, daj kontakt, kratke luči za cca 10min. Če normalno zalavfa je aku dober.
kšn dan ga tri dni serjemo , kšn dan pa cel teden
 
Uporabniški avatar
ronnie
Novinec
 
Prispevkov: 260
Pridružen: Ne feb 11, 2007 1:18 pm

Napisal/-a ronnie Sr nov 18, 2009 1:35 pm

sg; JA MAŠ PRAV; 72ur je to in točno 19,44 A/h kot navajaš
to je pa že vrednost, da tudi dober 45Ah aku v hladnih dneh počepne

Se opravičujem :!:
kšn dan ga tri dni serjemo , kšn dan pa cel teden
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov