Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Klamzi
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Pe apr 11, 2003 9:54 pm

Obrati na Xsari

Napisal/-a Klamzi To nov 24, 2009 11:45 am

Torej imam problem z nihanjem obratov v prostem teku, pri Citroen Xsari 1.4, letnik 2000. Obrati nihajno pri mrzli in topli mašini oz. ob vžigu se držijo nekje na 1100RPM kakšnih 10s, nato pa spet nihajo... Mehanik mi je svetoval naj menjam regulator prostega teka, pa sem ga zamenjal ampak nič ne pomaga.
Kakšna ideja kaj bi blo narobe?
 
Uporabniški avatar
a4
Uporabnik
 
Prispevkov: 957
Pridružen: Po feb 16, 2009 8:39 pm

Napisal/-a a4 To nov 24, 2009 12:11 pm

Opomba: nisem mehanik

marsikaj je lahko narobe
od svečk pa kablov do umazanije v dotoku goriva, potem sesut izpuh


začni pri svečkah....

lahko je tud lambda...
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: Obrati na Xsari

Napisal/-a sašo5 To nov 24, 2009 12:17 pm

Klamzi je napisal/-a:
Kakšna ideja kaj bi blo narobe?

loputo spucat - 101% (pa "mehaniku" reci naj ti denar vrne za regulator)
 
Klamzi
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Pe apr 11, 2003 9:54 pm

Napisal/-a Klamzi To nov 24, 2009 12:40 pm

Hvala!
Svečke, kabli ipd. je blo menjano pred kratkim oz. veliki servis je bil 20kkm nazaj.
No bom spucal loputo, pa poročam če je pomagalo
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom To nov 24, 2009 1:17 pm

Kaj pa naj bi spucal v loputi pri Xsari? Ali nekje foš luft vleče ali pa je okvarjeno stikalo prostega teka na loputi, ki vklaplja bypass. Kje je bil pa ta mehanik, ko ste menjali regulator prostega teka (bypass), če nekaj ni popravljeno ne računaš in demontiraš v prvotno stanje. Lahko je snet senzor temperature vode ali karkoli.
 
Klamzi
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Pe apr 11, 2003 9:54 pm

Napisal/-a Klamzi To nov 24, 2009 2:13 pm

joztom je napisal/-a:Kaj pa naj bi spucal v loputi pri Xsari? Ali nekje foš luft vleče ali pa je okvarjeno stikalo prostega teka na loputi, ki vklaplja bypass. Kje je bil pa ta mehanik, ko ste menjali regulator prostega teka (bypass), če nekaj ni popravljeno ne računaš in demontiraš v prvotno stanje. Lahko je snet senzor temperature vode ali karkoli.

Regulator sem menjal sam in ne mehanik, on mi je nekaj časa nazaj pač svetoval naj ga menjam, če me moti nihanje obratov... Očitno se je motil, se zgodi...
Spucal bom loputo kot mi je svetoval saso5, pogledal če je kaki senzor snet, vglavnem nekak bom probal zrihtat, zato pa tudi tukaj sprašujem po kakšnih idejah... :)
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 To nov 24, 2009 4:08 pm

joztom je napisal/-a:Kaj pa naj bi spucal v loputi pri Xsari?


kaj je "centrlc" :?: (enotočkovni vbrizgi) ....nekako sem že pozabil na te "polainšprice" pa na vsakem avtu mislim, da je MPI...

Klamzi: bo joztom imel prav, da ni "kaj za pucat" čeprav ?.....kaj pa tester pove?

TXsari 1.4, letnik 2000.


Joztom: to je motor isti/enak s kompletno elektroniko kot v P.306 )1993 letnik) :?:
 
Klamzi
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Pe apr 11, 2003 9:54 pm

Napisal/-a Klamzi To nov 24, 2009 4:52 pm

MPI je, večtočkovni vbrizg...
Sem klical mehanika in je rekel, da je treba vseskup resetirat zdaj ko je nov regulator, zato sn odklopo minus klemo na akumolatorju za čez noč, če pa nebo resetiralo oz. nebo bolje, pa mu peljem priklopit na tester jutri.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 To nov 24, 2009 7:35 pm

Klamzi je napisal/-a:MPI je, večtočkovni vbrizg...


se mi je zdelo.....(potem me je pa Joztom zmedel)....skratka, definitvno naj sname loputo in spuca; na nekaterih avtih jo je potrebno potem s testerjem skalibrirat in obratomer stoji mirno na štantgasu kot vojak v vrsti :lol:
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare To nov 24, 2009 7:58 pm

Če je MPI se očisti loputa in ventil prostega teka in je to to.Glede na to da si ventil prostega teka menjal ga ni treba pucat lahko pa te zajebava potenciometer položaja lopute ali pa kje vleče fovš zrak kot je bilo že rečeno.Če pa je SPI pa nimaš kaj pucat ker loputo "puca" že bencin kateri brizga iz šobe nad loputo.
 
Uporabniški avatar
soso
Uporabnik
 
Prispevkov: 1477
Pridružen: Če sep 18, 2003 9:37 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a soso To nov 24, 2009 8:08 pm

Mel pred kratkim enak problem, sicer na scenicu, ampak mgoče ti bo kaj pomagalo.
Po čiščenju vsega in menjavi obvezno odklopit aku., mogoče za pol urce al pa še to ne. Priklopit in more delat. Če še to ne bo pomagalo, tako kot pri meni ni, mrzel laufal na 1100, kasneje, ko se je segrel obrati nihali in ugašal hladen. Šel do mehanika in mi je ročno nastavil pozicijo lopute in zdaj morem potrkat, da avto že 1 teden super laufa tako kot more. Baje, da ko je svinjarija noter, se loputa prestavi, da noter pride zrak, zato je potrebno kasneje nastavit.
Lp
AH NI NAM LAHKO!
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom To nov 24, 2009 9:16 pm

MPI od PSA nima na bencinarjih LMM ampak MAP senzor (podtlačni regulator na sesalnem kolektorju), tako Marelli kot Sagem ali Bosch. Značilno je, da se samo v varnostnem modu pojavi 1100 obratov. Pri klimi jih je standard (750) +150, servo volan jih je tudi ene +100, prenizka napetost ga zbeza višje nad 1000. Odklop akumulatorja je potreben le za 5 minut. Če se pojavlja težava nazaj v kratkem po resetu je problem v varovalki za ECU. To so prvi znaki odpovedovanja bencinske črpalke.
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 To nov 24, 2009 9:23 pm

s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Klamzi
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Pe apr 11, 2003 9:54 pm

Napisal/-a Klamzi To nov 24, 2009 10:02 pm

Nejko87 je napisal/-a:a tkole skače :?
http://www.youtube.com/watch?v=vs1_ZqJ5jbU

Ne niti približno tak fejst :) +-50RPM skače.
No jutri poročam če bom zrihtal zadevo...
 
Uporabniški avatar
mire
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2110
Pridružen: Če jan 11, 2007 7:44 pm
Kraj: koper

Napisal/-a mire To nov 24, 2009 10:39 pm

Nejko87 to ni nic meni je na xsari skakalo do 4500rpm.
Klamzi bla pa je lamba sonda.
Lp
rocna - bok - streha
Pravopis spreglej
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr nov 25, 2009 7:50 am

Nič ne poveš o porabi, lahko je res lambda prepočasna. Pojdi na meritev na Proxio zaradi odzivnosti lambde.
 
Klamzi
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Pe apr 11, 2003 9:54 pm

Napisal/-a Klamzi Sr nov 25, 2009 12:15 pm

No mehaniki grem ju3... danes ni časa...
Poraba je dobrih 7L pri kolko tolko umirjeni vožnji :) No zjutraj sem nazaj priklopo akumolator, zaštartal in obrati so skočli na 2200rpm in po 10s gredo nazaj na nekje 950 ter tam nihajo nekje +-50. In to se sedaj dogaja vedno ko zaštartam avto odkar sem menjal regulator, prej so samo nihali na 950rpm.
Tak da kot zgleda je treba resetirat nov regulator oz. lahko vgradim kr starega ker sploh ni bil hin... Napaka je nekje drugje.. Loputo sem pa tudi spucal in ni razlike
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr nov 25, 2009 12:33 pm

Še slika
Priponke
Xsara_Sesalni_Kolektor_TU3JP.pdf
(81.87 KiB) Prenešeno 114 krat
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Napisal/-a Renault_user Sr nov 25, 2009 3:22 pm

No, to je zdej men začel enako delat, potem, ko je "mehankar" nastavil ventile... Samo meni niha za ene 10-20obr in mašino prekinja oz. avto kašlja... + to, da še zdej niso pogruntal kaj je vzrok za cukanje, slabo moč in neodzivnost avta...

baje, da je treba software novnaložit oz. je vsa fora v elektroniki..SPET!!!
pri men gre pa avto res iz dneva v dan vidno slabše... prej mi je samo cukal, zdej sem ga moral pri semaforjih še buditi....pa tk orekoč nov Clio... :?

srečno reši zadevo!
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr nov 25, 2009 3:42 pm

Sposodite si element št.8 iz slike in ga za hec vgradite, ta je odgovoren za pravilno izgorevanje. Obenem Lambda poroča koliko je neizgorenega v izpuhu in korigira razmerja. Če ni odzivna v realnem času seveda dela štalo in dobimo pumpanje raznih sort. Npr Bosch servis v Količevem vam te elemente ceneno premeri.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov