Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Rebulus
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: So nov 28, 2009 1:51 pm
Kraj: Loče

PASSAT 1999 1.9 TDI 66KW 90KM napaka motorja,gas ne prime

Napisal/-a Rebulus So nov 28, 2009 2:10 pm

Pozdravljeni!

Zadnje čase me pesti zahrbtni problem,ki ga v moji ekipi serviserjev nikakor ne zmoremo razvozlati.

Ko je motor hladen in se spravim na vožnjo, naredim nekje med 20 in 40km, mi računalnik avtomatsko izklopi gas pedal in preide v B program, kar pomeni da gas pedal ne prime, motor avtomatsko doda gas do 1200RPM in tako lahko dosežeš hitrost 60km/h v peti prestavi.To je sila nerodna reč, ki se pri meni zmeraj zgodi na avtocesti.Ponovni vžig ne pomaga, se pa to ponavadi zgodi v slabšem vremenu (dež megla).

Računalnik TEXA(točnega modela ne vem)pokaže 2 napaki in sicer "BUS PODATKI" in NAPAKA SENZOR 1 in 2, kar je začetni in končni položaj pedala za gas.Ti dve napaki se pojavita tudi po resetu in sicer tudi v teku na mestu in to v hladnem stanju po kakih 20 minutah, v toplem pa precej prej.Preden računalnik izvrže napake se zasliši tudi malce zadušen zvok motorja(preklopi neke zadeve in začne zvenet drugače - kot bi se vklopil kak termostat ali nekaj podobnega).

Do zdaj smo poskusili naslednje:

- Menjali smo že 4 rabljene pedale za ta tip avtomobila
- Zamenjal sem merilec pretoka zraka ker sem ga nehote uničil med testom
- V folijo sem zavil računalnik ker sem se bal da vanj teče voda
- Razdrta je bila armaturka in preverjeni ter izmerjeni kabli od pedala do računalnika in kamor še pač ta veja pelje

Ko sem avto peljal nekemu specialistu (in to po zaporednih problemih večkrat dnevno), je avto čudežno začel delovat.On se je vozil z njim 9 ur in ni bilo nikakršnih problemov, zato sem avto odpeljal domov in se z njim vozil 10 dni.Snoči je ravno padal dež in po 200km me je spet pustil na cedilu.Iz ljubljane sem avto sredi noči prvlekel do istega specialista in ga tam tudi pustil.On je z njim napravil 10km in je blo vse OK, ko sem ga prevzel mi je riknil po dveh kilometrih...Ne vem več kaj naj naredim oz kaj naj zamenjam.Ostal mi je še samo popolnoma nov pedal, ki sem ga že naročil in bo menjan v torek.

Ima kdo kakšno idejo,kaj bi to lahko bilo?Avto nujno potrebujem, ker se vozim 100km v službo, torej 200km dnevno.

Avto:

WV PASSAT KARAVAN
1.9 TDI 66KW
215000 km - menda realnih, motor kadar gre, poje odlično.

P.S. Zelo redko se peljem več kot 130km/h

Hvala!
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline So nov 28, 2009 2:28 pm

Mogoče elektronika notr v bosch črpalko ki regulira dotok goriva in gas,pogosta okvara pr 90ks mašincah. Ene bosch črpalke se dajo popravit,ene pa ne. Nisem ziher vendar sem skoraj prepričan da je tam težava.
 
Rebulus
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: So nov 28, 2009 1:51 pm
Kraj: Loče

Napisal/-a Rebulus So nov 28, 2009 2:47 pm

Hvala lepa za sporočilo!

Sem govoril z mehanikom in je tudi sam že razmišljal o tem, je pa 99% da je samo še to lahko :) Vsekakor so dobrodošli še nadaljni predlogi.Mi je pa povedal da lahko ta stvar kar precej stane...Ampak bom dal pregledat.

V glavnem, ko to rešimo, bom napisal kaj je bilo krivo, ker tega ne privoščim nikomur...

L.P.
 
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 705
Pridružen: Po maj 28, 2007 12:38 pm
Kraj: kamnik

Napisal/-a pocesnkII So nov 28, 2009 3:22 pm

lp
pasati in podobni avti so imeli tovarnisko napako in sicer so se cepki (edn je pod akumulatorjem) zamasili in voda in ostla nesnaga ni odtekala iz tega prostora, v katerem se nahaja tudi motorna elektronika.
svetujem da zadevo preverite in te gumijaste cepke odstranite (tako je dala tovarna navodilo), motorno elektroniko pa odklopit in naredit postopek kot ga so ze zgoraj navedli, tudi pogled na ostale konektorje nebo skodil in morebitno oksidacijo odstranit ter seveda nasprict z kontakt sperjem tek ene parkrat dati konektor skupaj in nazaj narazen da se zadeva mal ''preriba''
Diagnostika in servis osebnih ter tovornih vozil ->PM
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline So nov 28, 2009 3:40 pm

Pa prečekiraj vizualno bosch crpalko,in povratne cevi za nafto,da mogoče ne kaplja nafta nekje ven oz na elektroniko. Tiste povratne gumi cevi se rada strgajo zarad starosti.
 
Rebulus
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: So nov 28, 2009 1:51 pm
Kraj: Loče

Napisal/-a Rebulus So nov 28, 2009 3:45 pm

pocesnkII je napisal/-a:lp
pasati in podobni avti so imeli tovarnisko napako in sicer so se cepki (edn je pod akumulatorjem) zamasili in voda in ostla nesnaga ni odtekala iz tega prostora, v katerem se nahaja tudi motorna elektronika.
svetujem da zadevo preverite in te gumijaste cepke odstranite (tako je dala tovarna navodilo), motorno elektroniko pa odklopit in naredit postopek kot ga so ze zgoraj navedli, tudi pogled na ostale konektorje nebo skodil in morebitno oksidacijo odstranit ter seveda nasprict z kontakt sperjem tek ene parkrat dati konektor skupaj in nazaj narazen da se zadeva mal ''preriba''


A mi lahk prosim poveste kje so ti čepki (razen pod akomulatorjem - ali je to vse?) pa bom šel kar preverit.A je elektronika dobesedno pod akomulatorjem?Ker računalnik je pri meni pod vetrobranskim steklom in mislim da ni podvržen pretiranemu namakanju...

Madonca,ta pasat me zmeraj znova preseneča.Z Octavio sem bil veliko bolj zadovoljen.

Hvala za info.
 
Rebulus
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: So nov 28, 2009 1:51 pm
Kraj: Loče

Napisal/-a Rebulus So nov 28, 2009 4:15 pm

Evo, sem pregledal.Čep sem odstranil, čeprav ni bilo krize.Zdaj razumem, da bi se lahko v posodi pod vetrobranom nabrala voda, vendar še ni bilo tako daleč, čep sem pa vseeno izpulil.Avto še vedno ne dela kot bi moral.Zdaj gre takoj po prvem pritisku gasa v plan B.A je skoraj sigurno da je hin elektronika?Kako izgleda defekt na pumpi, če je krivo gorivo (npr. če je slaba nafta, biodiesel ali pa če je nekdo pred mano kuril gnojšnico - kurilca :)).Hvala za poste!

P.S. Pozabil sem napisati, da med vožnjo v planu B na armaturi utripa rumena spirala.
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline So nov 28, 2009 5:22 pm

Rebulus je napisal/-a:Evo, sem pregledal.Čep sem odstranil, čeprav ni bilo krize.Zdaj razumem, da bi se lahko v posodi pod vetrobranom nabrala voda, vendar še ni bilo tako daleč, čep sem pa vseeno izpulil.Avto še vedno ne dela kot bi moral.Zdaj gre takoj po prvem pritisku gasa v plan B.A je skoraj sigurno da je hin elektronika?Kako izgleda defekt na pumpi, če je krivo gorivo (npr. če je slaba nafta, biodiesel ali pa če je nekdo pred mano kuril gnojšnico - kurilca :)).Hvala za poste!

P.S. Pozabil sem napisati, da med vožnjo v planu B na armaturi utripa rumena spirala.

Mah,zarad nafte ziher ni,90ks tdi je glede tega zakon,še peska mu lahk daš notr pa bo veselo delal :D
Se pa spomnim da je en prjatu mel toledota 1.9tdi z podobno težavo,vzrok je bl elektronika na pumpi. Pač vroče-mrzlo 10 let in 200tkm+ naredi svoje.
Njegova pumpa je bila takšen model kjer se elektronika ni dala popravit,so pa pumpe kjer se da komplet elektronika zamenjat poceni,ali zamenjat pokvarjeno komponento,oz slabe lote popravit če je treba.
Če druga ne gre najboljše je pumpo dol vzet in dat enemu majstru za pumpe na test. Če si iz štajerskega konca poznam enega bošista,pravi dohtar za pumpe :lol: Pr Sp Polskavi je,če ti je znano,Repnik sp če se prav spomnim.
p.s. vseen prečekiraj še enkrat vse kontakte in našprejaj z kontakt sprejčkom.
Ostaja možnost da je kaj narobe z inštalacijo,presekana žička,mogoče se nekje dotika kaj in ustvarja kratki stik,kšna slaba masa nekje....
 
Rebulus
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: So nov 28, 2009 1:51 pm
Kraj: Loče

Napisal/-a Rebulus So nov 28, 2009 5:58 pm

Tako je :) S štajerskega sem...Sej zato me pa vse baše.Mislim da ma moj mehankar glih tega tipa da mu to rihta, bomo pa preverli.Itak bo pa treba motor narazn vzet in to pumpo ven zbezljat pol bom pa vidu če lahk kaj sam polotam al bo pa treba kakega stručkota ponucat.Še enkrat hvala za nasvete!
 
drotkar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 37
Pridružen: Ne nov 22, 2009 7:12 pm
Kraj: nekje ob savi

Napisal/-a drotkar Ne nov 29, 2009 4:41 pm

Ostaja možnost da je kaj narobe z inštalacijo,presekana žička,mogoče se nekje dotika kaj in ustvarja kratki stik,kšna slaba masa nekje....

X2

Kakšno je stanje pod preprogo, pod voznikovimi nogami, je mokro ??
Spodaj je en kup kablov, ki se zaradi vode ki priteče čez škatlo od računalnika, začnejo d.....
mislim, da imaš zamašeno žico !
 
Rebulus
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: So nov 28, 2009 1:51 pm
Kraj: Loče

Napisal/-a Rebulus Ne nov 29, 2009 9:48 pm

Pozdrav!

Tolk različnih varjant je da kr ne vem česa bi se lotil :) Jutri bom pregledal elektroniko kolkr jo pač lahk sam - torej računalnik in prag pri šoferju kot ste predlagali.

Zgodba od danes:

Avtu že zjutraj ni prijel gas pa je bil celo noč v garaži, nujno sem moral na špil, zato sem se odpeljal kar v planu B.Nekje po 50km sem začel razmišljati - kaj pa če je res kaka vlaga kje in se je na toplem vetru (pihal je jugo) posušila in bo zdaj vžgal.Kar med vožnjo sem ga ugasnil in ponovno vžgal in je šel!Jebelacesta da ma menda res vlaga nekaj tu zraven...Tut domov sem se pripeljal normalno (cca 60km) - ker je očitno suh.Sicer je malo pršelo in sem na tiho molil da pridem normalno domov :)

L.P. in hvala za pomoč.Ko najdem rešitev, sporočim.
 
Rebulus
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: So nov 28, 2009 1:51 pm
Kraj: Loče

Napisal/-a Rebulus To dec 01, 2009 7:03 pm

Pozdrav!

Včeraj sem razdrl računalnik in populil ven kontakte, jih malce posprejal s kontakt sprejem in WD-40, res je bil tisti bele barve nekoliko volkast, nato sem dal reč nazaj skup, še prej sem spulil ven vse releje in jih nasprejal, da ja ne bi pozabil kaj, kar lahko naredim sam.Avt je potem imel neke čudne motnje.Vžigal je v planu B, gas ni prijel, če pa sem ga stisnil do polovice in avto vžgal, pa je ponorel - torej gas do kraja in tam tudi ostal...Čudo božje.Ko sem se peljal na koncert sem ga moral med potjo vsakih 5 km ponovno vžgat in v 4 poskusu je začel delovati S TEM DA je ob spuščenem gasu pristal na različnih mestih od 800RPM do 1200RPM, kot da bi pozabil kje je štandt gas.Stanje se je počasi umirilo, pa je šel normalno še 40km.Danes je cel dan deževalo po njem, na poti domov mi je spet odpovedal gas (po cca 60km) in sem ga zadnjih 5min še nafehtal, da je začel delovat.S ponovnim vžigom seveda...Kaka ideja?Drugač bo res šel pod nož zaradi pumpe...
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh To dec 01, 2009 7:19 pm

Rebulus je napisal/-a:P.S. Pozabil sem napisati, da med vožnjo v planu B na armaturi utripa rumena spirala.


Ali se ni to dogajalo pri Golfu, ko je šlo za okvaro stop luči, oziroma defektno stikalo za stop luči?
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Rebulus
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: So nov 28, 2009 1:51 pm
Kraj: Loče

Napisal/-a Rebulus To dec 01, 2009 8:04 pm

sebaveh je napisal/-a:
Rebulus je napisal/-a:P.S. Pozabil sem napisati, da med vožnjo v planu B na armaturi utripa rumena spirala.


Ali se ni to dogajalo pri Golfu, ko je šlo za okvaro stop luči, oziroma defektno stikalo za stop luči?


A celo to je možno?Pa je bila luč crknjena?
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh To dec 01, 2009 8:32 pm

EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
dule17
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Sr okt 21, 2009 11:07 am

Napisal/-a dule17 Sr dec 02, 2009 1:05 pm

če utripa rumena spirala je na golfu 100% stikalo na zavori za zavorne luči. Lahko tko ugotivš da ti "štop" lampe ne delajo.

Stane enih 8€, zamenjaš ga pa v 5 minutah, če nimaš pojma.
 
Rebulus
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: So nov 28, 2009 1:51 pm
Kraj: Loče

Napisal/-a Rebulus Sr dec 02, 2009 7:40 pm

dule17 je napisal/-a:če utripa rumena spirala je na golfu 100% stikalo na zavori za zavorne luči. Lahko tko ugotivš da ti "štop" lampe ne delajo.

Stane enih 8€, zamenjaš ga pa v 5 minutah, če nimaš pojma.


Men štop luči delajo normalno.Včeraj mi ga je avto sral kot sem napisal, danes pa je 120 km delal normalno.Bomo videli, kaj bo dogajalo v prihodnjih del.Kot sem rekel, nazadnje sem sprejal kontakte od računalnika.

L.P.
 
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 705
Pridružen: Po maj 28, 2007 12:38 pm
Kraj: kamnik

Napisal/-a pocesnkII Sr dec 02, 2009 9:40 pm

edina varijanta je da se usedes v avto, priklopi racunalnik in se fura tolk casa dokler se nepojavi napaka, ob tem pa se spremlja parametre motorja. potem bi se pa moral vidt kaj se dogaja.
Diagnostika in servis osebnih ter tovornih vozil ->PM
 
Rebulus
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: So nov 28, 2009 1:51 pm
Kraj: Loče

Napisal/-a Rebulus Če dec 03, 2009 6:50 am

pocesnkII je napisal/-a:edina varijanta je da se usedes v avto, priklopi racunalnik in se fura tolk casa dokler se nepojavi napaka, ob tem pa se spremlja parametre motorja. potem bi se pa moral vidt kaj se dogaja.


Ko bo naslednjič podlegel, bom predlagal mehaniku, da to nardiva, čeprav se je un fural okol s priklopljenim računalom.Vrgel je pač iste napake kot vedno, parametrov pa ni spremljal.Drugače sem se pa ravnokar v totalnem mrazu pripeljal v Ljubljano in to brez problema.Kar pomeni nadaljnih 110km.No mogoče pa bo...
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov