zogobrc je napisal/-a:hvala sem uredil te zadeve,
Danes sem pa preverju hladilno tekočino.Opazil sem ,da je olje na stenah raztezne posode.Avto drugače normalno deluje.A bi lahko bil vzrok še kje drugje razen tesnila glave?
zogobrc je napisal/-a:Lisko a ti si skoz gor? hehe
mal je blo smetane v raztezni,sam ne veliko.sem očistil raztezno.
zdj bom pa opazoval kako in kaj.
Lisko a veš mogoče približno koliko stanejo grelne svečke.
Model v trgovini mi reče 15eur komad.Kriza
lisko je napisal/-a:zogobrc je napisal/-a:hvala sem uredil te zadeve,
Danes sem pa preverju hladilno tekočino.Opazil sem ,da je olje na stenah raztezne posode.Avto drugače normalno deluje.A bi lahko bil vzrok še kje drugje razen tesnila glave?
Ja počena glava....in 1.6 in 1.9 motorji so imeli te probleme če ga nisi preveč pazil....
Sicer pa če ti ne meša (opazno) olje in vodo ter če se v raztezni ne dela smetana in če v hladilnem sistemu ne dela pritiska potem se nimaš kaj sekirat. Motor je drugače zelo trpežen in ne dela problemov.
im nobody je napisal/-a:lisko je napisal/-a:zogobrc je napisal/-a:hvala sem uredil te zadeve,
Danes sem pa preverju hladilno tekočino.Opazil sem ,da je olje na stenah raztezne posode.Avto drugače normalno deluje.A bi lahko bil vzrok še kje drugje razen tesnila glave?
Ja počena glava....in 1.6 in 1.9 motorji so imeli te probleme če ga nisi preveč pazil....
Sicer pa če ti ne meša (opazno) olje in vodo ter če se v raztezni ne dela smetana in če v hladilnem sistemu ne dela pritiska potem se nimaš kaj sekirat. Motor je drugače zelo trpežen in ne dela problemov.
kak to misliš da ne dela pritiska...če nebi bil sistem pod pritiskom bi avto zakuhal pri rečmo 98 stopinjah...če je pritisk kasneje zavre...logično
Pero je napisal/-a:Lisko, ja kje si pa to pobral.
Sistem je pod pritiskom da voda/antifriz kasneje zavre. Tvoje dejanje prej škodi kot koristi.
Sicer so pa ventili ponavadi dvosmerni, lahko spušča zrak v motor, pritiska ven pa ne
Pero je napisal/-a:če se prav spomnim je nekje 1-2 bara nadpritiska in to zviša vrelišče za 10-20 stopinj.
Za ekonom lonec si že slišal ane? Večji pritisk - višje vrelišče.
sicer pa zaradi mene lahko s svojim avtom ldelaš kar hočeš.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov