Napisal/-a Fan To dec 15, 2009 10:24 pm
Pozdravljeni
- 1 Kisikova sonda ( lambda ) je med ispuhom glave motorja do katalizatorja
- 2 Kisikova sonda ( lambda ) je na katalizatorju ali takoj za njim
- novejša vozila imajo do 8 lambd - katera ne deluje pravilno se ugotavlja s testerjem
Kisikova sondo najlažje prepoznamo: na ispušni cevi je vgrajeno nekaj podobnega vžigalni svečki, iz nje gre od ene do pet žic ( različno od tipa ).
Čiščenje: ( običajno je ključ 22 ali 24 )
Odklopimo konektor, odvijemo lambdo, najprej sledi fizični pregled ( pregledamo njeno onesnaženost senzorskega dela, stanje električnih povezav in njeno telo ) v koliko ni nič poškodovano jo ščistimo s mehko ( medeninasta ali bakrena ) žično ščetko ter nalahko ( brez pritiska ) spihamo. Namažemo navoj s temperaturno odporno mastjo ( Alumunijasto ali Bakreno ) ter jo privijemo nazaj, priključimo konektor, prižgemo vozilo ter s testerjem preverimo njeno delovanje ( po potrebi preprogramiramo v ECUju da se mešanica približa stohimetričnemu razmerju gorivo/zrak )
Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.