Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
MiCkEySLO
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: To dec 08, 2009 5:28 pm

Premalo ogret motor

Napisal/-a MiCkEySLO Sr dec 16, 2009 12:36 pm

Zdravo!

Zanima me, ali lahko nastopijo kakšne težave zaradi premalo ogretega motorja. Namreč kljub daljši vožnji ali celo če stojim na mestu, se avto ne segreje do sredine prikazovalnika temperature, ampak se ustavi nekje na polovici. Poleti pa se je segrel mal pod to mejo (sredinska točka)... Poleti sem bil tudi na servisu, pa so niso temu posvečal velike pozornosti.

Avto normalno deluje, tudi v kabini se segreje... Ob priložnosti moram poskusit, če se ventilator zalaufa, ko stojim na mestu.

Avto je 1.9 tdi. Je že kdo imel takšne probleme? Kako ste jih rešili (stroški)?

Lp Miha
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Sr dec 16, 2009 12:41 pm

senzor temparature motorja...menjaš u 15 minutah...če boš kupoval pazi da dobiš zraven dihtungo ker jaz jo nisem...cena je 10 evrov tam nekje.potrebuješ pa še antifriz ker ti steče vsa voda iz ekspanzijske.to je pa hiba teh avtomobilov,čeprav jz sm ga menjal pa je še slabše zdaj...nevem zakaj :lol: toplo začne pihat takoj po kaki min ko avto laufa...cager pa ni šans da je več kot na 60 stopinj...termostat že tudi menjan...je pa 100% original...bom še enkrat menjal pod garancijo čeprav mislim da ni ker zagreje tak kokr more
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
MiCkEySLO
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: To dec 08, 2009 5:28 pm

Napisal/-a MiCkEySLO Sr dec 16, 2009 9:30 pm

Dobro, ob naslednjem servisu ga bom dal menjat... Potemtakem bi lahko bil tudi ta senzor kriv za opozorilo, ki ga dobim ob kontaktu in mrzlem avtu, da je premalo hladilne tekočine (čeprav je do maksimuma).

Hvala za info.

Lp Miha
 
Uporabniški avatar
davorz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 604
Pridružen: Pe apr 20, 2007 10:43 am
Kraj: Velenje

Napisal/-a davorz Sr dec 16, 2009 9:34 pm

MiCkEySLO je napisal/-a:Dobro, ob naslednjem servisu ga bom dal menjat... Potemtakem bi lahko bil tudi ta senzor kriv za opozorilo, ki ga dobim ob kontaktu in mrzlem avtu, da je premalo hladilne tekočine (čeprav je do maksimuma).

Hvala za info.

Lp Miha


Če imaš še veliko km do naslednjega servisa je bolje razkirati 1 urco časa in se prej odpeljati do mehanika, saj se ni najboljše se vozit z manj ogreto mašino dlje časa. Moje mnenje.
zakaj imamo moški radi ženske v usnju?? ker dišijo po novem avtu :):)
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Pe dec 18, 2009 9:08 pm

sej če je tu kriv senzor je mašina segreta na delovno temperaturo samo števec narobe kaže ;) ;)
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Pe dec 18, 2009 9:22 pm

Možno tudi da je samo termostat za vodo vzel slovo. Na večini vozil danes je narejeno tako, da če gre po gobe potem ostane ventil odprt. Poleti se to ne opazi, pozimi pa je motor preveč hlajen.
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Pe dec 18, 2009 9:26 pm

očitno ni to ker se mu avto noter normalno segreje :)
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
hp6715s
Novinec
 
Prispevkov: 405
Pridružen: Pe jun 27, 2008 4:50 pm

Napisal/-a hp6715s Pe dec 18, 2009 11:03 pm

Ali v takšnem primeru kot ga ima avtor priklop na računalnik pokaže napako ali ne?
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ So dec 19, 2009 12:40 am

Odvisno, kaj je šlo pa pa. Če je termostat, potem ga ne pokaže.

Tud če je termostat šel, pa se ne zagreje na 90 stopinj voda, lihtak zagreje notranjost.
Vem, ker imam trenutno sam enak problem in se redkokdaj zagreje voda na 90 stopinj zdaj, ko je tak mrzlo zunaj.
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
GiGi1985
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: Ne feb 27, 2005 9:54 pm
Kraj: EU

Napisal/-a GiGi1985 So dec 19, 2009 1:40 am

menjal termostat, strošek ni niti 20 eur, pa nekaj minut dela.

LP
Freude am Fahren
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ So dec 19, 2009 1:42 am

Naslednji teden grem v akcijo za termostat, ker ni ravno zdravo za avto to. :D
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
rini
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: To jul 26, 2005 11:52 am

Napisal/-a rini So dec 19, 2009 3:35 am

Jaz sem pa ta teden menjal termostat, ker se mi je motor preveč počasi ogreval in nikoli ni dosegel 90 stopinj, ampak le med 80 in 85.

Po zamenjavi sem ugotovil, da novi ne deluje nič kaj boljše. A mislite da je krivo mrzlo vreme (ker imam letos prvič ta avto) ali je lahko kaj drugega?
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ So dec 19, 2009 3:47 am

Za kateri avto pa se gre? Možno, da imaš termostat, ki se prej odpira.
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
=ZiAn=
Uporabnik
 
Prispevkov: 1007
Pridružen: Pe okt 13, 2006 4:27 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a =ZiAn= So dec 19, 2009 3:48 am

Lumpy_ je napisal/-a:Naslednji teden grem v akcijo za termostat, ker ni ravno zdravo za avto to. :D


Sem na istem kot ti :)
...Prava nemška zverina bučno zahrumi v turobno jutro, ljudje prično padati na kolena, ko se mimo njih zapeljem v audi a šest petici. "Mati tudi jaz bom nekoč" zašepeta mladi fant svoji materi, ki ji spolzi solza po zgubanem licu...
 
Uporabniški avatar
Matejz90
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: Sr nov 11, 2009 8:09 am

Napisal/-a Matejz90 So dec 19, 2009 10:08 am

Meni se tudi ni segreval bil pa je kriv termostat. Sem vzel dol cev od kilerja ki gre do termostata izpustil vso vodo iz kilerja, potem pa opazoval mrzel termostat. Scal je na vse strani, poleg tega mu je pa razjedlo dihtungo na sredini. Sedaj ko je zamenjano pa avto deluje normalno, segreva pa tako, da notri ne moreš zdržati če imaš nekaj časa prižgano ventilacijo, prej pa nekaj malega.

Se mi je segrel samo tja do prve črtice, ko je na mestu laufal par 20 minut je prilezel do sredine, ko sem se pa peljal pa takoj temperatura spet padla.
..::Auto Emocion::..
 
Uporabniški avatar
AudiFreak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:53 pm
Kraj: Ried im Innkreis

Napisal/-a AudiFreak So dec 19, 2009 10:29 am

No, jaz sem menjal termostat in zadeve nisem rešil. Še vedno se mi zagreje le do 75 stopinj. Tudi pri 10 minutni vožnji pri 170 km/h ( to je nekje na 4100 rpm) se avto ne zagreje več kot 75, ob zunanji temperaturi 10 stopinj. Bom zdaj menjal še ta senzor temperature motorja. Bomo videli, če bo kaj boljše.

Recimo meni se notranjost začne greti tam po 4-5 kilometrih.
 
Uporabniški avatar
NejcZ
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1506
Pridružen: Po dec 24, 2007 7:35 pm
Kraj: Mozirje

Napisal/-a NejcZ So dec 19, 2009 11:25 am

Prekrij polovico kilerja pa bo 8)
 
Uporabniški avatar
AudiFreak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:53 pm
Kraj: Ried im Innkreis

Napisal/-a AudiFreak So dec 19, 2009 11:46 am

Sem že računal na to. :D

Še eno vprašanje: a se mora ventilator vrtet, če prižgem avto pri -10 stopinj? Meni se vrti.
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek So dec 19, 2009 12:19 pm

AudiFreak je napisal/-a:Sem že računal na to. :D

Še eno vprašanje: a se mora ventilator vrtet, če prižgem avto pri -10 stopinj? Meni se vrti.


Če termostat dela tako kot mora ne vem, če ima kak smisel prekrivat kiler. Termostat zapre kroženje čez kiler, nima veze če piha zrak čez njega. No mogoče se malo pozna, ker omejiš dotok zraka, ki drugače po prehodu čez kiler piha še na blok motorja in ga s tem hladi.

Kar se ventilatorja tiče, če ga zalaufaš pri -10 in, da imaš vklopljeno gretje kabine ti tisto toliko toplote pobere, da ni razloga, da bi se motor toliko segrel, da bi moral vetilator dodatno hladit. To velja, če avto dela na mestu.

A tebi se takojh po vžigu že kar ventilator vklopi?
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov