Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
newc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: Če sep 08, 2005 8:00 pm

gretje

Napisal/-a newc So dec 19, 2009 12:27 pm

kaj je lahko vzrok za slabo getje motorja
 
JustMuC
Novinec
 
Prispevkov: 203
Pridružen: Pe jul 28, 2006 12:23 pm
Kraj: NM

Napisal/-a JustMuC So dec 19, 2009 12:34 pm

Začni pri termostatu...
 
north789
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 593
Pridružen: Pe okt 03, 2008 8:03 pm
Kraj: Domžale z okolico

Napisal/-a north789 So dec 19, 2009 12:36 pm

Lahko je pečka zamašena???'
 
Uporabniški avatar
bk206
Novinec
 
Prispevkov: 419
Pridružen: So mar 29, 2008 7:26 pm
Kraj: koroška

Napisal/-a bk206 So dec 19, 2009 1:23 pm

JustMuC je napisal/-a:Začni pri termostatu...

x2
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe So dec 19, 2009 2:08 pm

gretje motorja?
kle mores mal opisat,a se motor ne segreje al ne greje v notranjost avta?
ce se motor ne segreje poj je vrjetn res termostat skos odprt.
przgi avto pa se mal okol zapel glih tok da se kazalc za temperaturo mal premakne.po pa odpri haubo pa potipaj obe cevi k greta s hladilnika.ce sta obe tople je termostat zanc.
ce pa ti gretje v kabini ne dela pa lahko spet tko pogledas termostat.ce se pa avto normalno ogreje na delavno temperaturo pa notr bl mlacno piha,je pa res vrjetnost da je pecka zabasana,al pa loputa pr gretju se ne premika kokr se zagre.
peckolahko spucas z zato namenjenimi cistili.ni je pa treba vn uzet z avta k to zna trajat celo vecnost.
lah staknes cevi pr pozani steni dol s pecke pa z kompresorjem spihas skos,po pa se z wapm mal pod pritiskom da vids ce bo sla umazanija vn.
lah pa tut cistilo uporabis sj gor pise kako se uporablja...
Ni vse res kar napišem
 
newc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: Če sep 08, 2005 8:00 pm

Napisal/-a newc So dec 19, 2009 2:18 pm

Termostat je biu menjan (original) Gretje v kabini tud normalno dela. Med vožnjo pa mi mašina ful časa rabi 5-8km na 2500 obratih da se ogreje na delovno temperaturo in še pol mi niha ene 10 stopinj. Termostat sm gledau se čut da dokonca odpre pr 90 po števcu v avtu sm pol ko pride voda skoz kiler mi pade enih 10 stopinj. Zej pa res nevem a imam vodno pumpo zjebano (naj bi bla menjama 20000km nazaj) pa da mi gre voda skoz kiler tok počasnej al kva je.
Če je meu kdo podobne problemi bi prosu za pomoč

Avto je pa xsara 16 16v 2001
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe So dec 19, 2009 11:55 pm

pomoje je to kar se ti dogaja cist normalno v teh mrzlih dneh.
sj vsem avtom niha temperatura sam nimajo tok odzivnega stevca oz majo dusene stevce pa kazejo zmeraj magicnih 90 stopinj.v resnici je pa dejanska temperatura med 80 pa 100.pa ne govorim na pamet ampak je preverjeno tole na vag grupi z vag comom!!
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Ne dec 20, 2009 12:07 am

Pri men, ki imam digitalni števec za temperaturo mi niha max 3 mogoče 4 stopinje, čeprav je zunaj -10 ali še manj. Če temperatura vidno niha je sigurno nekaj narobe z avtmobilom, ponavadi se začne pri termostatu, senzorju, zapacani kanali, dihtenga,..
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Ne dec 20, 2009 12:40 am

kle je zj uprasanje tocnost tega tvojga stevca
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Ne dec 20, 2009 12:48 am

abbe je napisal/-a:kle je zj uprasanje tocnost tega tvojga stevca


Avto je star dobre pol leta, tako da zelo dvomim da števec laže in kolikor se spomnim mi kaže od novega pa do zdaj od 94 - 97 stopinj
Zadnjič spremenil pskoda, dne Ne dec 20, 2009 12:55 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Ne dec 20, 2009 12:57 am

jst mislm da je nemogoce met temperaturo hladilne tekocine v vseh rezimih delovanja med 94-97 stopinjami.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Ne dec 20, 2009 1:00 am

Če ga goniš ni problem, ker ima hlajenje, razen če so manjše brzine (ovinki, hrib), problem je ko poleti stojiš v koloni, klima dela pride tudi do 100 stopinj nato pa zače hladit ventilator in se shladi nazaj od 94-97 stopinj, se pravi da temperatura niha od 94 pa do max 100 stopinj ki pa je zelo redko
 
Uporabniški avatar
GiGi1985
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: Ne feb 27, 2005 9:54 pm
Kraj: EU

Napisal/-a GiGi1985 Ne dec 20, 2009 2:13 pm

to je normalno. meni tudi sedaj včasih malo zaniha temp. ko je avto že ogret na 90, pa se pelješ po ravnem ali celo navzdol z malimi obrati temp. pade, logično, saj hladen veter tako močno hladi. včeraj sem avto laufal na mestu dlje časa in nabijal gas pa ni bilo šans, da se mi temperature malo bolj dvigne, kaj šele da bi mi zalaufal ventilator, kako pogosto se recimo poleti vklaplja ventilator pa vsi vemo. Pa je na avtu vse tako kot mora biti, nov termostat, termostikao, hlad.tekočina.... pa ni šans da je temperatura konstantno ista.
Freude am Fahren
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov