Napisal/-a Sasqa To dec 22, 2009 8:38 am
Pozdravljeni
Kolikor imam informacij od VAG-ovih mehanikov je pri teh motorjih (2.0TDI 140KM) največkrat izvor cviljenja jermenica na polnilniku. Na to je mene tudi opozoril VAG-ov mehanik za Audija, da se to cviljenje rado dogaja pri malo več prevoženih kilometrih, posebej pri zavijanju v eno in drugo smer in speljevanju, ker so takrat vibracije na motorju največje. Jermenica pa je bojda konstruirana tako, da te vibracije absorbira preko nekakšnega račnega mehanizma. Ko ta mehanizem odpove, se pojavi cviljenje. Upam, da je to vaš izvor cviljenja.
Strošek bojda ni velik, z menjavo pa je potem spet en čas mir.
Upam, da vam je kaj pomagalo.
Lp
Saša
Vaša teorija je nora, a vprašanje, ki nas razdvaja je le, ali je dovolj nora, da bi lahko bila pravilna (N. B.)