Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
luke18
Novinec
 
Prispevkov: 196
Pridružen: Sr dec 24, 2008 2:05 pm

problemi z akumulatorjem

Napisal/-a luke18 Ne jan 03, 2010 1:28 pm

Imam Golf IV 1.4, pa imam probleme z akumulatorjem. Nekako se mi zdi da ga na nizkih obratih ne polni dovolj. Zdaj v zimskem času ga zalufam pa dam gretje na ful, pa ponavadi še gretje zadnje šipe in po nekem času crkne radio, prižge se lučka za abs, potem pa moram dodati gas da zadeve spet začnejo delovati. Pa ponavadi ko speljem mi luči šele v 2gi ko je malo več gasa normalno zasvetijo. Včeraj se mi je to zgodilo med vožnjo, sem moral prestaviti v nižjo da je obrate navilo.
Drugače sem preveril napetost, če avto ne laufa je okrog 12V, če pa laufa pa 14,5V... tudi na akumulatorju ko imam tisti okenček (prikazuje stanje akumulatorja) je notri zelena kroglica tako da je vredu.
Je mogoče kaj za altenatorjem narobe? Sicer včasih ko je vlažno vreme mi med vožjo jermen malo zapoje, to bo šlo kmalu na servis.
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Ne jan 03, 2010 1:33 pm

Če lučka za alternator ne sveti je vse OK. Zna pa biti problem v sami napeljavi, da dobi premalo elektrike.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Ne jan 03, 2010 1:35 pm

Če imaš doma kak akumulator viška, oziroma če si ga lahko sposodiš iz drugega avta, potem ga menjaj in opazuj če bo kaj bolje. Drugače pa ti naj pogledajo alternator, oziroma v kakšnem stanju so krtačke.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne jan 03, 2010 2:27 pm

lancia hf je napisal/-a:Če lučka za alternator ne sveti je vse OK. Zna pa biti problem v sami napeljavi, da dobi premalo elektrike.


Ni čist res....sem pisal že tudi da lahko se lučka sploh ne prižge a alternator ne polni....

Najbolje bo da daš preverit alternator.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Ne jan 03, 2010 2:32 pm

Pa saj ima 14,5 V pri prižganem avtomobilu, seprav alternator deluje.Ker bi bilo že zelo čudno, da bi dobil tako napetost, če nebi alternator polnil.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
hribko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: To apr 01, 2008 9:45 am
Kraj: koroška

Napisal/-a hribko Ne jan 03, 2010 2:33 pm

lisko je napisal/-a:
lancia hf je napisal/-a:Če lučka za alternator ne sveti je vse OK. Zna pa biti problem v sami napeljavi, da dobi premalo elektrike.


Ni čist res....sem pisal že tudi da lahko se lučka sploh ne prižge a alternator ne polni....

Najbolje bo da daš preverit alternator.


se strinjam z liskonu,da ne gori vedno lučka ko alternator ne polni.
pa preden ga pelješ na servis preveri nivo tekočine v akumolatorju-se je že naredlo da se je tista zelena kuglica zaskočla in ni pravilno kazala,odvij tistih 6 vijakov pa prever nivo.
če je nivo tekočine vredu pa če nimaš oksidiranih priklopov na akumolatorju,pol bo vrjetno nekaj z alternatorjem narobe
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne jan 03, 2010 2:43 pm

lancia hf je napisal/-a:Pa saj ima 14,5 V pri prižganem avtomobilu, seprav alternator deluje.Ker bi bilo že zelo čudno, da bi dobil tako napetost, če nebi alternator polnil.


Z vklučenimi porabniki ali brez? Se mi je že zgodilo da je lučka normalno ugasnilla...pomerjena napetost je bila 14.5V pri prižganem motorju....a kakor hitro si ga malo močneje obremenil (prižgane luči , gretje zadnjega stekla in meglenke) se je napetost sesedla oz. je potreboval več obratov, če si mu obrate dvignil si prav slišal kako močneje je zabrnel motorček notranjega gretja....prav tako so luči močneje zagorele....
Kaj dosti se nisem sekiral.....a naenkrat sem obstal na cesti brez elektrike.....
Ker je bil stari dizl je potreboval elektriko samo za ventil v pumpi....Aku pa je bil že tako slab , da če si stisnil na zavoro ( ko so se prižgale štop luči) je avto ugasnil....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
luke18
Novinec
 
Prispevkov: 196
Pridružen: Sr dec 24, 2008 2:05 pm

Napisal/-a luke18 Ne jan 03, 2010 2:53 pm

Ja 14,5V je kazalo z vključenimi porabniki, ko je bilo vse na full kakšne 0,5V manj... samo sem pozabil povedat, da sem pomeril ugasnjen ko je kazal 12V, potem se ga zalaufal je kazal 11,8V, šele ko se dodal malo obratov je skočilo na 14,5V. Verjetno bo treba alternator pogledat.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne jan 03, 2010 3:16 pm

luke18 je napisal/-a:Ja 14,5V je kazalo z vključenimi porabniki, ko je bilo vse na full kakšne 0,5V manj... samo sem pozabil povedat, da sem pomeril ugasnjen ko je kazal 12V, potem se ga zalaufal je kazal 11,8V, šele ko se dodal malo obratov je skočilo na 14,5V. Verjetno bo treba alternator pogledat.


No si si sam odgovoril :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
luke18
Novinec
 
Prispevkov: 196
Pridružen: Sr dec 24, 2008 2:05 pm

Napisal/-a luke18 Po mar 01, 2010 4:34 pm

Evo alternator sem zamenjal, problem pa ostaja, mogoče je sedaj malo boljše ker je močnejši alternator. Kje naj iščem vzrok? Akumulator pa je še dober, star je slabo leto.
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster Po mar 01, 2010 5:43 pm

kabli, poglej če je + na + in - na -.eni akumulatorji imajo + in - obratno obrjena.

altenator je torej vredu.da bi bil prešvohn altenator ne rabiš skrbet...dost ljudi ma base po 600 al več W in altenator čist lepo fila...probi z drugmu akumulatorju
Lep pozdrav :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po mar 01, 2010 7:11 pm

luke18 je napisal/-a:Evo alternator sem zamenjal, problem pa ostaja, mogoče je sedaj malo boljše ker je močnejši alternator. Kje naj iščem vzrok? Akumulator pa je še dober, star je slabo leto.


Si sigurn da je menjan alternator vredu?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
WMB
aka lumpii
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Ne jan 10, 2010 6:16 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a WMB Po mar 01, 2010 7:18 pm

Poglej...lučka na akumulatorju, ki ponazarja kondicijo akumulatorja je le na 1 celici...morda je kaka v šlusu ali pa celo dve in zato ni pravega efekta...to je pomoje edina razlaga, če praviš da so kabli ok in da je alternator menjan...
 
Uporabniški avatar
hribko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: To apr 01, 2008 9:45 am
Kraj: koroška

Napisal/-a hribko Po mar 01, 2010 9:04 pm

vzemi kable dol.očisti pole na akumulatorju in kleme,mal namaži z masti in nazaj skup privi-možno je da ti je okol polov na aku mal oksidiralo in ni vredu stika!!!

ps
ni nujno da je aku vredu če je tam na oknu zelena lučka-kuglica,nedolgo nazaj crknil aku na clionu pa je lučka (kuglca)kazala zeleno,sma zamenjala aku,avto dela brez problema.
vpašaj muričija,njemu se je to pripetilo
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Po mar 01, 2010 10:50 pm

akomulator je zgleda že slabi, če avto stoji in je napetost pod 12je bol bogo tole, poglej še kable na akomulatorji če niso kje precvikani.
Daj zmerit akomulator da boš vido če še je sploh dober, tisto oknco ni nujno da je zanesljivo.
 
Uporabniški avatar
WMB
aka lumpii
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Ne jan 10, 2010 6:16 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a WMB Po mar 01, 2010 10:54 pm

hribko je napisal/-a:vzemi kable dol.očisti pole na akumulatorju in kleme,mal namaži z masti in nazaj skup privi-možno je da ti je okol polov na aku mal oksidiralo in ni vredu stika!!!

ps
ni nujno da je aku vredu če je tam na oknu zelena lučka-kuglica,nedolgo nazaj crknil aku na clionu pa je lučka (kuglca)kazala zeleno,sma zamenjala aku,avto dela brez problema.
vpašaj muričija,njemu se je to pripetilo


Kaj sem pa jaz napisal...?

Moj predlog je menjava akumulatorja...
 
Scorp84
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 788
Pridružen: Ne nov 26, 2006 1:25 am

Napisal/-a Scorp84 Po mar 01, 2010 10:56 pm

Men tole diši od samega začetka ko je pisal bi rekel da nekje nima vredu maso poštimano. En uporabnik tukaj je že imel težave da mu je tudi barva na plehu mal spremenila po vsej verjetnosti zaradi oksidacije. Na tvojem mestu bi še dodatno iz akumulatorja povlekel kabel za maso, pa naredil tudi novo maso na plehu. Če boš pleh brusil, ne pozabi nazaj pobarvat/zaščititi pred oksidacijo.

Drugače avto z porabnki lahko deluje tudi brez akumulatorja užgan, tko da akumulator ne more biti nek problem. Lahko za foro tudi to poskusiš da pustiš avto delat brez akumulatorja in postopoma uključuj porabnike, ne naenkrat. Samo ne vem kako je pri novejših avtomobilih če elektronika pusti delovat motor, brez akumulatorja.
 
Uporabniški avatar
WMB
aka lumpii
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Ne jan 10, 2010 6:16 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a WMB Po mar 01, 2010 11:16 pm

Scorp84 je napisal/-a:Men tole diši od samega začetka ko je pisal bi rekel da nekje nima vredu maso poštimano. En uporabnik tukaj je že imel težave da mu je tudi barva na plehu mal spremenila po vsej verjetnosti zaradi oksidacije. Na tvojem mestu bi še dodatno iz akumulatorja povlekel kabel za maso, pa naredil tudi novo maso na plehu. Če boš pleh brusil, ne pozabi nazaj pobarvat/zaščititi pred oksidacijo.

Drugače avto z porabnki lahko deluje tudi brez akumulatorja užgan, tko da akumulator ne more biti nek problem. Lahko za foro tudi to poskusiš da pustiš avto delat brez akumulatorja in postopoma uključuj porabnike, ne naenkrat. Samo ne vem kako je pri novejših avtomobilih če elektronika pusti delovat motor, brez akumulatorja.


Pri novejših avtih če odklopiš akumulator med delovanjem sigurno skuriš kak elektronski element ( računalniki razni).
Stari avti bolje trpijo to odlapljanje med vožnjo.
Definitivno med vožnjo vsak avto rabi akumulator....dizel manj, bencinar bolj...brez ne dela dolgo....alternator mu daje štrom, samo če nimaš akuja pa je tokokrog prekinjen....
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak To mar 02, 2010 7:46 pm

myster je napisal/-a:kabli, poglej če je + na + in - na -.eni akumulatorji imajo + in - obratno obrjena.
:har
Ja valda in ti verjameš, da se s tako priklopljenim akumulatorjem da vozit okoli?
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf So mar 06, 2010 2:26 pm

Strokovnjak je napisal/-a:
myster je napisal/-a:kabli, poglej če je + na + in - na -.eni akumulatorji imajo + in - obratno obrjena.
:har
Ja valda in ti verjameš, da se s tako priklopljenim akumulatorjem da vozit okoli?


Prav hitro se yugo vname na tak nacin, saj nam se je, pa še to v mizarski delavnici :jao:
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov