Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Zommby
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 60
Pridružen: To dec 29, 2009 2:30 pm

Korozija na ventilih

Napisal/-a Zommby Po jan 04, 2010 5:14 pm

Pozdravljeni!

Moj oče ima Chevrolet Aveo 1.4 16V 95KM avto je 2005 letnik. Pred kakšnim letom in pol se je prižgala opozorilna lučka z motor in avto smo peljali na servis kjer so ga priklopili na računalnik in odpravili težavo. Pred letom dni ko je potekla garancija spet lučka spet servis in tam rečejo korozija ventilov (menjava glave 400€) vendar pravijo da ni resno in resetirajo računalnik da lučka ne sveti več. Zadnja dva meseca spet sveti lučka za motor enkrat se prižge sveti nekaj časa in potem ugasne in spet se ponavlja. Rahlo moteče!

Za to sumim slabo kvaliteto goriva na petrolu ker smo avtomobil skos tankali na petrolu ker ni okrog nobene druge pumpe. Po enem polnem tanku na Agip-u se je lučka ugasnila naključje ali kaj? Vendar ne za dolgo. Ko je lučka prižgana avto pije več kot ponavadi. Ali bi lahko razni STP in drugi aditivi za čiščenje motorja kaj pomagali?

Če ima kdo kakšne podobne izkušnje naj prosim pove.
2 fast 2 rust
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind Po jan 04, 2010 6:31 pm

Hmm se spomnim je par uporabnikov pisalo o podobnih težavah (tudi povezano z visoko porabo).
Eno od napak naj bi bila tudi neko vodilo ventilov in pa senzor/stikalo temperature motorja... se je že dogajalo večkrat.
Morda tudi težko topel vžiga?
 
Uporabniški avatar
Zommby
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 60
Pridružen: To dec 29, 2009 2:30 pm

Napisal/-a Zommby Po jan 04, 2010 6:53 pm

Vžiga vredu topel in mrzel. Zdej ne vem al je problem v elektroniki al dejansko v koroziji. Ker na servisu je kr reku da nej gremo na Agip tankat pa motor preterat da se sčišti. Sej je pomagal sam ne dolgo. Pa še neki je reku da se bo elektronika sama nastavla pol pa lučka enkrat gori pol ugasne pol spet gori. Avto drgač pele normalno sam poraba je velka.
2 fast 2 rust
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind Po jan 04, 2010 7:09 pm

Visoka poraba: lahko je lambda sonda fuč? ...lahko je senzor temperature hladilne tekočine fuč (kaže da je avto cel čas mrzel) in posledično daje prebogato mešanico - višja poraba.
Aja, zamenjajte servis ;)
Koliko pa porabi na 100 km in kakšne so vožnje (mesto, relacije, AC...)?
Zadnjič spremenil nevermind, dne Po jan 04, 2010 7:12 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Uporabniški avatar
Zommby
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 60
Pridružen: To dec 29, 2009 2:30 pm

Napisal/-a Zommby Po jan 04, 2010 7:27 pm

lenivec je napisal/-a:mene pa predvsem zanima kako lahko z priklopom na računalnik ugotovijo korozijo ventilov...
meni tu nekaj smrdi



To tut mene zanima. Zmeri ga na laptop priklopi pa sam paonastavi da ne sveti lučka. Sam ne nuca doug. Pa za glavo menjat ti reče pol ko garancija poteče prej pa ne, prej je pa "kao" meka smet v motor pršla. Lamda dvomim da je ker ma 2 pa bi pol luč skos gorela, pa števec za temp tut kaže optimalno temp.
2 fast 2 rust
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Po jan 04, 2010 7:40 pm

lenivec je napisal/-a:mene pa predvsem zanima kako lahko z priklopom na računalnik ugotovijo korozijo ventilov...
meni tu nekaj smrdi


Verjetno ni edini avtomobill z tako težavo, in potem ko zasveti ta lučka, na servisu povejo najbolj pogost pojav zakaj lučka zasveti.Nevem pa zakaj, bi se cela glava menjala namesto samo ventilov. :?:
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline Po jan 04, 2010 7:41 pm

luftmesser kaput.
 
Uporabniški avatar
Zommby
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 60
Pridružen: To dec 29, 2009 2:30 pm

Napisal/-a Zommby Po jan 04, 2010 7:42 pm

nevermind je napisal/-a:Koliko pa porabi na 100 km in kakšne so vožnje (mesto, relacije, AC...)?


Težko reči "normalna" Kombinirana 8l ko pa luč gori kuri več sam ne vem kolko ker pol luč crkne približa se kr ene 10l približa. Neki piše tam da ko se lučka prižge dela avto (elektronika) v nadomestnem načino zato več kuri al neki tajga.
2 fast 2 rust
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline Po jan 04, 2010 7:46 pm

.......Korozija na ventilih.........
Ta pa je dobra :noro
 
Uporabniški avatar
Zommby
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 60
Pridružen: To dec 29, 2009 2:30 pm

Napisal/-a Zommby Po jan 04, 2010 7:49 pm

Mja sej ne tankam vode :D Bo treba na drug chevroletov servis pogledat kaj pravjo. Pa merilec pretoka zraka pogledat.
2 fast 2 rust
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline Po jan 04, 2010 7:55 pm

Zommby je napisal/-a:Mja sej ne tankam vode :D Bo treba na drug chevroletov servis pogledat kaj pravjo. Pa merilec pretoka zraka pogledat.

Sicer obstaja možnost da so ventili okrušeni (avto star 5 let bi prej reku nemogoče),in da ne zapirajo dobr,sam da se pržge lučka zarad tega in da to oni ugotovijo z priklopom na tester brez dab motorja odpiral pa res ni varijante.
Če je kakšen ventil okrušen tam bo cilinder zgubu moč in kompresijo.
 
Uporabniški avatar
Zommby
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 60
Pridružen: To dec 29, 2009 2:30 pm

Napisal/-a Zommby Po jan 04, 2010 8:04 pm

Moči dost avto pele normalno. Sam zanimiv dans sm se pelu v štrcuno paa je lučka gorela pred tem že 3 dni pol pa sedem nazaj v avto po 20 min pa se odepljem pa lučka ne gori več. Neki pržiga to lučko pa ne vem na kaj vse je vezana.
2 fast 2 rust
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Po jan 04, 2010 8:27 pm

Odkrušen ventil in se prižge lučka??Valvoline spet si jo pihnil u tri krasne!Če bi bil ventil odkrušen in ne bi dobro zapirali bi avto tudi na avspuh sekal,pa moči ne bi imel ker ne bi imel kompresije....V glavnem ta z korozijo je tud bosa tista z glavo za 400€ pa še bolj.Kdo ti bo prodal komplet glavo za 400€ (rabiš pa komplet če so ventili korozirani).Prva stvar ki bi jo naredil jaz bi zamenjal serviserja in potem zahteval tudi izpis napake,saj si za tester plačal in moraš dobit neki za ta denar in lahko da zajebava sonda ja tudi če sta dve.Več kot jih je več problemov je možnih.Probajte na OMV-ju tankat 100-ko
 
Uporabniški avatar
Zommby
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 60
Pridružen: To dec 29, 2009 2:30 pm

Napisal/-a Zommby Po jan 04, 2010 8:44 pm

ok
2 fast 2 rust
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline Po jan 04, 2010 8:51 pm

čare je napisal/-a:Odkrušen ventil in se prižge lučka??Valvoline spet si jo pihnil u tri krasne!Če bi bil ventil odkrušen in ne bi dobro zapirali bi avto tudi na avspuh sekal,pa moči ne bi imel ker ne bi imel kompresije....V glavnem ta z korozijo je tud bosa tista z glavo za 400€ pa še bolj.Kdo ti bo prodal komplet glavo za 400€ (rabiš pa komplet če so ventili korozirani).Prva stvar ki bi jo naredil jaz bi zamenjal serviserja in potem zahteval tudi izpis napake,saj si za tester plačal in moraš dobit neki za ta denar in lahko da zajebava sonda ja tudi če sta dve.Več kot jih je več problemov je možnih.Probajte na OMV-ju tankat 100-ko

Pa sej sem jaz tut napisal da je to larifari :D
 
bmwe46
Novinec
 
Prispevkov: 240
Pridružen: Ne okt 05, 2008 12:34 pm
Kraj: ms

Napisal/-a bmwe46 Po jan 04, 2010 9:29 pm

daj ti najprej menjaj servis, ker korozijo ventilov lahko imajo samo v glavi. prvič slišim plus tega pa se tega ne da prebrati na računalniku. mater te hočejo nategniti.

lahko pa da ti je landa sonda zanič če gori lučka za motor, to pa se vidi na ralunalniku.
bmwe46
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 8 gostov