Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Re: obnova lamele?

Napisal/-a adis To jan 05, 2010 10:07 am

hladni je napisal/-a:Kako se to obnese...če se?
hvala


sicer malo starejše tema a vseeno:
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 878b54fadc
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis To jan 05, 2010 10:25 am

 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ To jan 05, 2010 10:58 am

 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom To jan 05, 2010 11:58 am

Lamel se ne obnavlja. Da prideš do lamele, moraš sneti menjalnik, kar je dokaj drago in nima smisla polovičarsko delati. Menja se košara, lamela in potisni ležaj v kompletu, pregledaš tudi semering na gredi menjalnika in vzvode vilic za odmikanje. Zelo dobro je preventivno menjati semering na glavni gredi za vztrajnikom, to pa je zaradi posebnosti delo za prave mojstre.
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a din To jan 05, 2010 12:30 pm

Po mojih izkušnjah, je ravno obnovljena (SINTER) boljša kot originalna. Potisna plošča, potisni ležaj, vztrajnik...... se menjava po potrebi in ne kar na pamet, potem bi lahko kar vse po vrsti menjaval, da bi bilo bolj ziher :roll:
Slika
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline To jan 05, 2010 1:06 pm

joztom je napisal/-a:Lamel se ne obnavlja. Da prideš do lamele, moraš sneti menjalnik, kar je dokaj drago in nima smisla polovičarsko delati. Menja se košara, lamela in potisni ležaj v kompletu, pregledaš tudi semering na gredi menjalnika in vzvode vilic za odmikanje. Zelo dobro je preventivno menjati semering na glavni gredi za vztrajnikom, to pa je zaradi posebnosti delo za prave mojstre.

Zakaj že?
In zakaj menjat ostalo če je v redu ? Obnovitev lamele je 15-20e. Komplet set za kuplungo stane najmanj 150-200e. Tisti semering na menjalniku ne spusti skoraj nikoli. Znucajo se semeringi pr polosovinah in tist na motorju oz na glavno motorno gred zarad našpananih jermenov.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3877
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder To jan 05, 2010 1:36 pm

Mah meni na dveh avtih je šla košara prej ko lamela. Jaz bi menjal komplet, lamelo košaro in potisni ležaj.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
trs
Novinec
 
Prispevkov: 135
Pridružen: Po apr 21, 2008 9:55 pm
Kraj: bela krajina

Napisal/-a trs To jan 05, 2010 9:47 pm

škoda se nagovarjat...
tapravi mehanik bo že ocenil,kaj je bolje-ceneje.
odvisno je od kvalitete prve vgradnje,od prevoženih kilometrov IN od voznika.
Jaz sem menjal na zahtevo lastnika tudi že samo obnovljeno lamelo in opozoril,da v primeru odpovedi košare ali trde sklopke, Ne mislim razdirat ŠE enkrat pod reklamacijo.
vw je boljši avto
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare To jan 05, 2010 9:53 pm

Ejejej polovičarji moji.zakaj ne menjate samo tiste ploščice ki je najbolj znucana??Čez 2 tedna pa naslednjo najbolj znucano??TRS je dobro napisal ampak jaz takega ki mi prinese samo lamelo samo odslovim.Pa ni menjalnik dol vržt 5 minut dela,sicer pa ja hvala bogu če ostalo crkne čez 2 tedna pa gre lepo še 100€ za delo (še enkrat) in kje je računica??
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek To jan 05, 2010 10:20 pm

Pri takih stvareh se res splača čim več zrihtat, ko je ravno narezen.
Same sklopke še niti niso tako drage, mene je lani prišla malenkost več kot 100 eur/komplet za Cliota. Samo delo pa ne vem koliko bi bilo, mi je takrat še veliki servis delal, tako da je bilo v kompletu.
Isto je bilo, ko sem mel menjavo amortizerjev, sem isto časno nabavil še kar eno prednjo vzmet. Ena je že bila prej menjana, ker je spodaj v šalčki poknala. Potem sem si kar na hitro računnico naredil; vzmet pride 50 eur, če mi jo zdaj menja nima s tem nobenega dodatnega dela, samo namesto stare, da novo gor. Če pa pokne kasneje, bi pa moral spet razdirat, spet gre eno popoldne za čakanje in dodatni stroški, kakih 30 eur bi verjetno računal, torej bolje, da že prej kupim vzmet. In tako sem naredil. Se je pa pri menjavi pokazalo, da je že tudi bila napokana, tak da nisem čist nič zgrešil. ;)
Na splošno je bolje, da, ko se gre k mehaniku se čim več napak združi, da vse zrihta. Če ti pa samo nekaj zrihta, ostalo pa malo pozneje pa to samo dražje pride. Za vsako stvar posebej ti bo več naračunal, kot pa če je naekrat več skupaj.
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline To jan 05, 2010 11:19 pm

čare je napisal/-a:Ejejej polovičarji moji.zakaj ne menjate samo tiste ploščice ki je najbolj znucana??Čez 2 tedna pa naslednjo najbolj znucano??TRS je dobro napisal ampak jaz takega ki mi prinese samo lamelo samo odslovim.Pa ni menjalnik dol vržt 5 minut dela,sicer pa ja hvala bogu če ostalo crkne čez 2 tedna pa gre lepo še 100€ za delo (še enkrat) in kje je računica??

Pr men redna praksa :har
Teb pa želim srečno iskanje čimveč naivnih ovc za striženje :lol:
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To jan 05, 2010 11:28 pm

din je napisal/-a:Po mojih izkušnjah, je ravno obnovljena (SINTER) boljša kot originalna. Potisna plošča, potisni ležaj, vztrajnik...... se menjava po potrebi in ne kar na pamet, potem bi lahko kar vse po vrsti menjaval, da bi bilo bolj ziher :roll:


Pol mene ne poznaš....Če se menja se menja vse....če zašteka en zav. cilinder se obnovi oba....če se menja ploščice se menja vse.....Prav tako je sklopka. Pri mojem recimo je 8 ur dela (normna postavka) in zakaj bi trgal dvakrat če lahk s prve menjam in potem mirno spim?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline To jan 05, 2010 11:34 pm

lisko je napisal/-a:
din je napisal/-a:Po mojih izkušnjah, je ravno obnovljena (SINTER) boljša kot originalna. Potisna plošča, potisni ležaj, vztrajnik...... se menjava po potrebi in ne kar na pamet, potem bi lahko kar vse po vrsti menjaval, da bi bilo bolj ziher :roll:


Pol mene ne poznaš....Če se menja se menja vse....če zašteka en zav. cilinder se obnovi oba....če se menja ploščice se menja vse.....Prav tako je sklopka. Pri mojem recimo je 8 ur dela (normna postavka) in zakaj bi trgal dvakrat če lahk s prve menjam in potem mirno spim?

Ej.pa sej ne menjaš gume pa da morš kr obe naenkrat jbga :D
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To jan 05, 2010 11:37 pm

valvoline je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:
din je napisal/-a:Po mojih izkušnjah, je ravno obnovljena (SINTER) boljša kot originalna. Potisna plošča, potisni ležaj, vztrajnik...... se menjava po potrebi in ne kar na pamet, potem bi lahko kar vse po vrsti menjaval, da bi bilo bolj ziher :roll:


Pol mene ne poznaš....Če se menja se menja vse....če zašteka en zav. cilinder se obnovi oba....če se menja ploščice se menja vse.....Prav tako je sklopka. Pri mojem recimo je 8 ur dela (normna postavka) in zakaj bi trgal dvakrat če lahk s prve menjam in potem mirno spim?

Ej.pa sej ne menjaš gume pa da morš kr obe naenkrat jbga :D


Jah lej preveč rad se imam, da bi se igral kr nekaj na pamet....velja za zavore.....Za ostalo pa....če maš narazen nared kot se zagre....sej poznaš rek: nisem tako bogat ,da bi kupoval poceni.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a din To jan 05, 2010 11:41 pm

Avto ima npr. prevoženih 20k km, crkne lamela in boš šel menjavat vse po vrsti lamelo, potisno ploščo, potisni ležaj, semeringe, skratka vse kar ti pride na misel. To za mene ni mehanik, če ne zda postavit defektaže. Menjavat zna vsak - to so za mene navadni vzdrževalci in ne mehaniki.
Slika
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline To jan 05, 2010 11:47 pm

Včasih so novi deli slabši k tisti k so gor na avtu. Primer cordoba od moje sestre. Navadni 1.9d motor. Prvi servis sm zamenjal zobati jermen šponer pustil noter. Avto lepo šel 40tkm. Potem smo na 150tkm spet zamenjal zobatega in smo preventivno dal novi šponer. Sestra naredla 15tkm po tem in je nov šponer začel tulit. Sprobal zategnit,popustit nič ni pomagalo.Pa smo dal stari šponer noter in še danes dela k urca. Ne morš verjet.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr jan 06, 2010 12:09 am

din je napisal/-a:Avto ima npr. prevoženih 20k km, crkne lamela in boš šel menjavat vse po vrsti lamelo, potisno ploščo, potisni ležaj, semeringe, skratka vse kar ti pride na misel. To za mene ni mehanik, če ne zda postavit defektaže. Menjavat zna vsak - to so za mene navadni vzdrževalci in ne mehaniki.


Predpostavljam , da se pogovarjamo o avtih oz. lamelah ki crknejo zaradi obrabe in dotrajanosti.....to pa pomeni okrog 150 tisoč.....in noben me ne bo prepričal , da bo košara še kot nova in bo brez premislekov zdržala še nasljednjih 150 tisoč....

Če je Lamela crknila po 20 tisoč je druga zgodba....Ali nekaj ni bilo vredu ( serijska napaka in je treba menjat z novim delom) ali pa je zakurjena ( moj pokojni stari oče je leta 92 zakuril sklopko na 2 leti stari katri).....ampak vemo kako vozijo stari ljudje....gas pa lih tok da grabi lamela....Avto je imel prevoženih 14 tisoč....lamele več ni bilo....Zgodba je bila podobna....menjat samo lamelo ker kao plošča je bila videt vredu . A lej ga hudiča....na stružnici je pokazala da opleta.....očitno jo je od vročine zvilo, ker je bila na pogled dobra bi nardil skupaj in? trgaj ponovno.....

Se pa strinjam da so original deli včasih bolši kot pa potem menjani , če gre za ponaredek pa tako ali tako.....enake izkušnje s španarjem imam tudi jaz....Ampak po mojem načelu : nisem tako bogat , da bi kupoval poceni. Sem pred leti menjal jermen in španer(seveda španer zarad cenovne razlike ni bil original) in novi je zaćel po 15 tisoč tulit....Dal gor starega in je bilo vredu.....Ampak ni mi dalo miru.....šel po original novega in avto je laufal do zadnjega brez problemov....Ne vem ni se mi dalo reskirat , da bi stari španer vtrgalo in uničlo celi motor ,kjer bi bila škoda neprimerno večja od original španerja.....Sicer vsakemu svoje jaz za sebe vem , da ne šparam , ko se gre za take stvari in do zdaj me še ni razočaralo....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Sr jan 06, 2010 6:19 am

valvoline je napisal/-a:Včasih so novi deli slabši k tisti k so gor na avtu. Primer cordoba od moje sestre. Navadni 1.9d motor. Prvi servis sm zamenjal zobati jermen šponer pustil noter. Avto lepo šel 40tkm. Potem smo na 150tkm spet zamenjal zobatega in smo preventivno dal novi šponer. Sestra naredla 15tkm po tem in je nov šponer začel tulit. Sprobal zategnit,popustit nič ni pomagalo.Pa smo dal stari šponer noter in še danes dela k urca. Ne morš verjet.
Joj daj ti raje beri ta forum.Pisat ne rabiš,ker take kot jih pišeš je bolje da jih ne.
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline Sr jan 06, 2010 10:26 am

@lisko,lahk daš še original pa se ta tut pokvari.Pr večina poblaščencih in trgovinah sploh originalov ne prodajajo ker ni povpraševanja in je premal zaslužka.
Je pa čisto mogoče da prihajajo nekateri originali in ponaretki prav iz istega proizvajalca,proizvajalec pač kopije prodaja brez štempla in oznake.Še posebej velja za fiatove rezervne dele. Nekaj kar je dobro in brezhibno na avtu je boljše pustit tako k je. Sej je dosti primerov k folk kupi nov avto pa na 15-20tkm se pokvari kolesni ležaj,kumplunga,amortizerji.... Pač tovarniška napaka. Zato je garancija.
BTW originalni set za kuplungo je pa drag špas.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Sr jan 06, 2010 12:06 pm

Kdo pa še prodaja No name skloke??Pa kdo jih še kupuje??Prodajajo se v glavnem LUK,Sachs,Valeo in AP kar je vse prva vgradnja in je kvaliteta enaka originalu.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov