Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
rini
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: To jul 26, 2005 11:52 am

Problemi z ogrevanjem motorja

Napisal/-a rini To jan 05, 2010 2:25 pm

Puščala je pečka in sem jo zamenjal. Kombi se mi zatem ni več ogrel na delovno temperaturo. Po 30 km vožnje je temp. dosegla 70-80 stopinj. Zamenjal sem termostat in se mi zdi da je stanje enako. Ce po dolgi voznji z ogretim motorjem stojim na mestu z prizganim motorjem, mi temperatura pade na 60 stopinj.

Ali je možno, da je kaj drugega narobe?
Ali je možno da je nov termostat pokvarjen?
Ali je možno da je nova pečka slaba?


Hvala za nasvete na ta lep zimski dan.
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek To jan 05, 2010 2:51 pm

To imaš pa verjetno zrak v sistemu.
 
Uporabniški avatar
nightmare
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Sr maj 28, 2008 2:48 pm
Kraj: Cerknica

Napisal/-a nightmare To jan 05, 2010 2:56 pm

mišek je napisal/-a:To imaš pa verjetno zrak v sistemu.


Pol bi že zdavnej zvilo glavo.
Čisto možno je,da je tudi nov termostat zanič.
 
rini
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: To jul 26, 2005 11:52 am

Napisal/-a rini To jan 05, 2010 3:09 pm

Kaj pa senzor temprature, kakšna je pa njegova funkcija?
 
rini
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: To jul 26, 2005 11:52 am

Napisal/-a rini So jan 09, 2010 4:39 pm

Danes mi je padlo na misel, da je mogoče od kar je bila zamenjena pečka notri zrak in da zato ne segreva.

A je to možno?
 
Uporabniški avatar
odprema
Novinec
 
Prispevkov: 102
Pridružen: Pe jul 10, 2009 6:04 pm
Kraj: Zbilje

Napisal/-a odprema So jan 09, 2010 5:00 pm

Mogoče malo smešno ampak če imaš zračni žep v sistemu probaj kombi zapeljati na kakšen klanec pa naj fizika naradi svoje. Sigurno je pa lahko tudi novi termostat zanič. Je original?
rock and TDI
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan So jan 09, 2010 5:04 pm

odprema je napisal/-a:Mogoče malo smešno ampak če imaš zračni žep v sistemu probaj kombi zapeljati na kakšen klanec pa naj fizika naradi svoje. Sigurno je pa lahko tudi novi termostat zanič. Je original?


ponavadi je ventil za odzračevanje, tako da klanc ni ravno potrebn
motor je treba samo ogret, poskrbet da je dovolj antifriza in na ventilčku spustit zrak ven
je pa odvisno od avta do avta, kakšen sistem majo, nekateri majo ekspanzijsko posodo najvišje in se potem sam odzrači
podpis
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare So jan 09, 2010 5:08 pm

Kombi pa je dizel in gretje maš na ful pa ventilacijo tudi a ne ??Venntilator daj na 1.stopnjo in pejt na avtocesto pa ga spravi malo v obrate in mora prit na normalno temperaturo.Glede zraka v sistemu pa odvisno kater kombi je,ker nimajo vsi ventilov za prezračevat.VW se recimo sam prezrači...
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda So jan 09, 2010 5:12 pm

Če bi bil zrak v sistemu, bi se vse skupaj pregrevalo, možno je ko si menjal pečko so se dvignile vsedline in zapacale senzor temperature
Zadnjič spremenil pskoda, dne So jan 09, 2010 5:20 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
rini
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: To jul 26, 2005 11:52 am

Napisal/-a rini So jan 09, 2010 5:19 pm

čare je napisal/-a:Kombi pa je dizel in gretje maš na ful pa ventilacijo tudi a ne ??Venntilator daj na 1.stopnjo in pejt na avtocesto pa ga spravi malo v obrate in mora prit na normalno temperaturo.Glede zraka v sistemu pa odvisno kater kombi je,ker nimajo vsi ventilov za prezračevat.VW se recimo sam prezrači...


Grem na avtocesto in ugasnem gretje. Najvisjo temperaturo dosezem 80-85 stopinj. Temperatura pa nato pade za 10 stopnij, če začnem vozit pocasi, če stojim, ali pa če imam gretje kabine do fula.

Je pa kombi Peugeot Boxer, letnik 98, in ima ventilcek na cevki.
 
Uporabniški avatar
odprema
Novinec
 
Prispevkov: 102
Pridružen: Pe jul 10, 2009 6:04 pm
Kraj: Zbilje

Napisal/-a odprema So jan 09, 2010 5:23 pm

Ni mus, da bi se pregrevalo. Če imaš tekočino malo pod minimumom je cirkulacija med motorjem in hladilnikom še zadovoljiva, čez pečko je pa lahko že problem. Odvisno na kakšni višini je pečka glede na ostali hladilni sistem.
rock and TDI
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda So jan 09, 2010 5:28 pm

odprema je napisal/-a:Ni mus, da bi se pregrevalo. Če imaš tekočino malo pod minimumom je cirkulacija med motorjem in hladilnikom še zadovoljiva, čez pečko je pa lahko že problem. Odvisno na kakšni višini je pečka glede na ostali hladilni sistem.


Če imaš tekočino na minimum ni problem, problem je če imaš zračne mehurče v sistemu, takrat se ti sistem pregreva
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare So jan 09, 2010 5:30 pm

Potem pa najbolš da po ene dveh kilometrih vožnje pošlataš zgornjo cev in če je mlačna ti termostat še vedno prepušča vodo.Če je to to potem poskusi z original termostatom.Pa poglej če ima ta kombi slučajno na kakšni vodni cevi grelec vode (tisti ki ima gor 2-4 ogrevalne svečke ki grejejo vodo) ker mogoče tist ne dela oz. dela slabo če so sveče še originalne not.Ali pa daj karton pred hladilnik pa boš pol videl kaj se dogaja.
 
Uporabniški avatar
tommy31
POZOR! Nekredibilen uporabnik
 
Prispevkov: 62
Pridružen: Ne nov 29, 2009 4:21 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a tommy31 So jan 09, 2010 5:58 pm

Prvo napiši kater avto imaš, ker po vsej verjetnosti imaš 2 termostata, kot naprimer BMW. Pri meni je bil isti problem, malo dlje se je grelo vse skupaj, da je prišel na delovno temperaturo, včasi ko je bilo pod 5 stopinjami se niti ni nikoli segrel... Zamenjali smo zgornji termostat in zadeva se je potihtala in je sedaj avto v 5-7 km na delovni temperaturi pa še dizel je...
Bawarian Murder Weapon
 
rini
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: To jul 26, 2005 11:52 am

Napisal/-a rini So jan 09, 2010 6:04 pm

Sem že napisal: Peugeot Boxer, letnik 98, 2.5 Turbo Diesel, 108 km
 
Uporabniški avatar
vepar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1611
Pridružen: So jun 05, 2004 6:32 pm
Kraj: nou mejst

Napisal/-a vepar So jan 09, 2010 6:25 pm

se mi je že zgodilo da sem kupil nov termostat in ni deloval.

vzemi ga ven in daj kuhat v lonec, če imaš kak termometer do 100 stopinj. potem boš točno videl pri katerih stopinjah se odpre.
 
Bafbaw
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: To dec 13, 2016 8:37 pm

In kako se je resilo to?? Imam isti problem na boxerju...

Napisal/-a Bafbaw To dec 13, 2016 8:45 pm

In kako se je resilo ta problem? Sam imam isti problem...
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Problemi z ogrevanjem motorja

Napisal/-a esem To dec 13, 2016 9:03 pm

Tema je mrtva že skoraj 7 let! :roll:
Ne bi raje povedal, kateri motor in kateri letnik imaš ter podrobno opisal težavo (je ista kot pri avtorju teme ali kaj tretjega?)....
 
Bafbaw
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: To dec 13, 2016 8:37 pm

Re: Problemi z ogrevanjem motorja

Napisal/-a Bafbaw Če dec 15, 2016 12:01 pm

Isti avto isti problem zato sm tuki napisu ce bo kdo kj vedu povedat... sm pa vidu ja da je stara tema...
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: TrijoAdijo in 9 gostov