Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
marko21
Novinec
 
Prispevkov: 132
Pridružen: Sr okt 07, 2009 6:36 pm

Turbina sploh dela/pospešek...?

Napisal/-a marko21 Sr jan 06, 2010 10:11 pm

Lep pozdrav!
Prosil bi za nasvet, ki me muči že od samega začetka nakupa. Na mojem meganu (letnik 99, 1.9dti, 98KM) se mi zdi da turbina sploh ne dela, oz. nima nikakršnega učinka(da bi se kaj poznalo). Ob speljevanju in povna pohojenem gasu avtomobil pospešuje popolnoma enakomerno, nikjer ni opaziti začetka ''delovanja turbine''(vem da nima turbina on/off).
Zakaj ne grem k avtomehaniku? Ker po tovarniških testih od 0-100 pridem z mojim skoraj sekundo prej kot je zapisano in ker se turbina pri prb. 2500 obratih sliši (malo žvižga).

Zanima me, kateri vozite/ ste vozili ta motor, ali je to normalno, da ni nikakršnega pospeška in ali je napaka z turbino ali čim podobnim?

hvala!
Zadnjič spremenil marko21, dne Sr jan 06, 2010 10:27 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Sr jan 06, 2010 10:21 pm

Na nekaterih avtih se ne čuti tistega sunka, ko turbina polni na polno. Vem da na DTI motorjih nekaterih tud ni blo čutit tega turbo sunka oz. prehod s turbo luknje ven.
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
BBS
Uporabnik
 
Prispevkov: 1280
Pridružen: Pe avg 07, 2009 12:15 am
Kraj: Kočevje

Napisal/-a BBS Sr jan 06, 2010 10:26 pm

Se vsaj kaj sliši?

Na enih se sliši rahlo žvižganje, piskanje, nekaj takega...
 
Uporabniški avatar
Matey_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1477
Pridružen: So avg 08, 2009 9:20 pm
Kraj: Postojna

Re: Turbina sploh dela/pospešek...?

Napisal/-a Matey_ Sr jan 06, 2010 10:27 pm

marko21 je napisal/-a:Lep pozdrav!
Prosil bi za nasvet, ki me muči že od samega začetka nakupa. Na mojem meganu (letnik 99, 1.9dti, 98KM) se mi zdi da turbina sploh ne dela, oz. nima nikakršnega učinka. Ob speljevanju in povna pohojenem gasu avtomobil pospešuje popolnoma enakomerno, nikjer ni opaziti začetka ''delovanja turbine''(vem da nima turbina on/off).
Zakaj ne grem k avtomehaniku? Ker po tovarniških testih od 0-100 pridem z mojim skoraj sekundo prej kot je zapisano in ker se turbina pri prb. 2500 obratih sliši (malo žvižga).

Zanima me, kateri vozite/ ste vozili ta motor, ali je to normalno, da ni nikakršnega pospeška in ali je napaka z turbino ali čim podobnim?

hvala!


Ma pomojem ta motor nima neke velike turbine. Turbo luknja je veliko bol občutna pri močnejših motorjih z ''veliko'' turbino. Če pa na vsak način hočeš izvedet, kako je ko turbina zagrabi, pa najdi nek oster ovinek (1. ali 2. prestava) v klancu navzgor ... in ko zaviješ ter ti obrati motorja padejo ... pohodi gas. Takrat pa boš skor 100% čutu ko turbina zagrabi ... se čuti skozi volan :)

LP
Matej
 
Uporabniški avatar
marko21
Novinec
 
Prispevkov: 132
Pridružen: Sr okt 07, 2009 6:36 pm

Napisal/-a marko21 Sr jan 06, 2010 10:31 pm

BBS je napisal/-a:Se vsaj kaj sliši?

Na enih se sliši rahlo žvižganje, piskanje, nekaj takega...

ja, kot sem zgoraj napisal se sliši (pri cca. 2500 obratih) žvižganje :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr jan 06, 2010 10:37 pm

Turbina na tem motorju da prirastek moči nekje na uč gledano okrog 30 konjev....kar pa bi se skoraj moralo poznat.
Oglasil sem se zato ker sem sam imel enak simptom/problem ali kakorkoli. Pred skoraj tremi leti ko sem avto kupil je ieml enako težavo.....vlekel je skoz enako in ni bilo občutit turbo luknje....se prav od 1000 pa do blokade je vlekel skoraj konstantno. Slišalo se je turbino (rahel žvižg in pa polnila je ker sem preveril) ampak to je bilo pa tudi vse...
Potem sem obnovil pumpo in šobe in sem našel krivca....Zadelana je bila tlačna cev ki gre iz sesalnega kolektorja v pumpo. Nekakšen mehanski LMM , ki premakne vzvodovje v pumpi ,ko naraste pritisk v sesalnem kolektorju ( ko turbina ustvari pritisk) , ter tako poveča vbrizg nafte (več zaraka ki ga polni turbina zahteva tudi več nafte).
Ko sem odelal to cev je avto začel it ko sneta sekira in se lepo čuti sunek turbine pri 1800-2000 obratov.

Ne vem kako ima dotični motor ( ali LMM ali MAP ali mehansko kot moj) ampak po vsej verjetnosti bo tu nekje težava.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
BBS
Uporabnik
 
Prispevkov: 1280
Pridružen: Pe avg 07, 2009 12:15 am
Kraj: Kočevje

Napisal/-a BBS Sr jan 06, 2010 10:38 pm

marko21 je napisal/-a:
BBS je napisal/-a:Se vsaj kaj sliši?

Na enih se sliši rahlo žvižganje, piskanje, nekaj takega...

ja, kot sem zgoraj napisal se sliši (pri cca. 2500 obratih) žvižganje :)


No, potem ti pomoje kar dela, ni pa to neki 200 konjski motor, da bi kar trgalo ;)
 
Uporabniški avatar
marko21
Novinec
 
Prispevkov: 132
Pridružen: Sr okt 07, 2009 6:36 pm

Napisal/-a marko21 Sr jan 06, 2010 10:41 pm

lisko je napisal/-a:Turbina na tem motorju da prirastek moči nekje na uč gledano okrog 30 konjev....kar pa bi se skoraj moralo poznat.
Oglasil sem se zato ker sem sam imel enak simptom/problem ali kakorkoli. Pred skoraj tremi leti ko sem avto kupil je ieml enako težavo.....vlekel je skoz enako in ni bilo občutit turbo luknje....se prav od 1000 pa do blokade je vlekel skoraj konstantno. Slišalo se je turbino (rahel žvižg in pa polnila je ker sem preveril) ampak to je bilo pa tudi vse...
Potem sem obnovil pumpo in šobe in sem našel krivca....Zadelana je bila tlačna cev ki gre iz sesalnega kolektorja v pumpo. Nekakšen mehanski LMM , ki premakne vzvodovje v pumpi ,ko naraste pritisk v sesalnem kolektorju ( ko turbina ustvari pritisk) , ter tako poveča vbrizg nafte (več zaraka ki ga polni turbina zahteva tudi več nafte).
Ko sem odelal to cev je avto začel it ko sneta sekira in se lepo čuti sunek turbine pri 1800-2000 obratov.

Ne vem kako ima dotični motor ( ali LMM ali MAP ali mehansko kot moj) ampak po vsej verjetnosti bo tu nekje težava.


Zlat si, ju3 skočim k mehaniku z tvojim sprintanim textom :P
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr jan 06, 2010 10:44 pm

marko21 je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:Turbina na tem motorju da prirastek moči nekje na uč gledano okrog 30 konjev....kar pa bi se skoraj moralo poznat.
Oglasil sem se zato ker sem sam imel enak simptom/problem ali kakorkoli. Pred skoraj tremi leti ko sem avto kupil je ieml enako težavo.....vlekel je skoz enako in ni bilo občutit turbo luknje....se prav od 1000 pa do blokade je vlekel skoraj konstantno. Slišalo se je turbino (rahel žvižg in pa polnila je ker sem preveril) ampak to je bilo pa tudi vse...
Potem sem obnovil pumpo in šobe in sem našel krivca....Zadelana je bila tlačna cev ki gre iz sesalnega kolektorja v pumpo. Nekakšen mehanski LMM , ki premakne vzvodovje v pumpi ,ko naraste pritisk v sesalnem kolektorju ( ko turbina ustvari pritisk) , ter tako poveča vbrizg nafte (več zaraka ki ga polni turbina zahteva tudi več nafte).
Ko sem odelal to cev je avto začel it ko sneta sekira in se lepo čuti sunek turbine pri 1800-2000 obratov.

Ne vem kako ima dotični motor ( ali LMM ali MAP ali mehansko kot moj) ampak po vsej verjetnosti bo tu nekje težava.


Zlat si, ju3 skočim k mehaniku z tvojim sprintanim textom :P


Prvič nisem zlat :P Drugič pa ni mus da je takole.....mogoč je to normalno delovanje, čeprav mi je sumljivo da se na turbo dizlu ne bi občutlo turbo luknje....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Misak
Uporabnik
 
Prispevkov: 809
Pridružen: To mar 09, 2004 9:13 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Misak Sr jan 06, 2010 10:46 pm

Vozim avto s takim motorjem in ti povem, da se kar občuti "prijem" turbine. Stestiraš lahko tako, da v drugi prestavi pri 1200 obratih pohodiš gas in opazješ čarovnije nekje 1700 in 1800 obratih, kjer na polno zagrabi. Turbino da občutno večji pritisk v hrbet. Če tega ne opaziš, si kandidat za servis :)
Da bi zmanjšali število prometnih nesreč na naših cestah,
bi morali moškim prepovedati točiti alkohol.
In ženskam bencin!
 
Uporabniški avatar
marko21
Novinec
 
Prispevkov: 132
Pridružen: Sr okt 07, 2009 6:36 pm

Napisal/-a marko21 Sr jan 06, 2010 10:58 pm

Misak je napisal/-a:Vozim avto s takim motorjem in ti povem, da se kar občuti "prijem" turbine. Stestiraš lahko tako, da v drugi prestavi pri 1200 obratih pohodiš gas in opazješ čarovnije nekje 1700 in 1800 obratih, kjer na polno zagrabi. Turbino da občutno večji pritisk v hrbet. Če tega ne opaziš, si kandidat za servis :)

No lahko ti kr odgovrim :) prav danes sem prav na tak način sprobal avtomobil(večkrat) in lahko brez skrbi rečem, da se ne čuti popolnoma nič... Saj ne rečem da ne gre oz. da ne pospešuje, vendar od 900 obratov (kolker pač lavfa motr v prostem teku) pa do blokade je popolnoma konstantno pospeševanje. Kakšen občutek v sedežu :D ? sanje
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2055
Pridružen: To jan 27, 2009 9:35 pm

Napisal/-a Gosic Sr jan 06, 2010 11:03 pm

marko21 je napisal/-a:
Misak je napisal/-a:Vozim avto s takim motorjem in ti povem, da se kar občuti "prijem" turbine. Stestiraš lahko tako, da v drugi prestavi pri 1200 obratih pohodiš gas in opazješ čarovnije nekje 1700 in 1800 obratih, kjer na polno zagrabi. Turbino da občutno večji pritisk v hrbet. Če tega ne opaziš, si kandidat za servis :)

No lahko ti kr odgovrim :) prav danes sem prav na tak način sprobal avtomobil(večkrat) in lahko brez skrbi rečem, da se ne čuti popolnoma nič... Saj ne rečem da ne gre oz. da ne pospešuje, vendar od 900 obratov (kolker pač lavfa motr v prostem teku) pa do blokade je popolnoma konstantno pospeševanje. Kakšen občutek v sedežu :D ? sanje


Lima v sedež. Ko avto močno pospešuje, sile delujejo tako, da se ti kot voznik v sedežu počutiš, kot da te hoče iz avta skozi prtlažnik ven vrčt, sedež pa je edino, ki temu preprečuje :lol:
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6430
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n Sr jan 06, 2010 11:06 pm

pr mojem 1.3 "mlinčku" se kr konkretno pozna. Do cca. 2k obratov hladen, k led, od tm naprej pa kr trga. Je pa res zanimivo, da se pri nekaterih ful pozna, pri drugih pa praktično nč.
Slika
 
sg
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Ne feb 15, 2009 6:48 pm

Napisal/-a sg Sr jan 06, 2010 11:31 pm

Sekundo boljši pospešek si nameril, ker si po vsej verjetnosti meritev hitrosti zaupal kar števcu, ki pa kaže preveč. Tipično je pravih 100 Km/h šele takrat ko števec kaže nekje med 105 in 110...
 
menzy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: Sr sep 12, 2007 5:24 pm

Napisal/-a menzy Če jan 07, 2010 8:56 am

Nekega hudega limanja se pri tem avtu ne čuti, fotr ma sicer novejšiga isto 1,9 pa mislm da 105KM pa dela turbina normalo, pa ni čutit neke ga limanja oziroma se hudičevo malo čuti ko turbina začne filat...

LP Menzy
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3877
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Če jan 07, 2010 9:29 am

Mogoče nimaš občutka. Moral bi čutit tudi turbo lag.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
Matjazy
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: To maj 11, 2004 8:24 pm

Napisal/-a Matjazy Če jan 07, 2010 10:00 am

No super, turbino še zrihtaš pa bo avto do 100km/h prišel 5s prej kot po tovarniških podatkih.
:roll:

Sicer pa sem imel enega bmwja, kjer se je turbo vrtel, pa zaradi slabih cevi, ki niso dihtale, avto tudi ni vlekel kot bi mogel.
 
Volvo power
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Pe jul 18, 2008 1:05 pm
Kraj: kočevje

Napisal/-a Volvo power Če jan 07, 2010 10:16 am

Takšne teme imam zelo rad, se vedno nasmejem do solz :lol: :lol: :lol:

Zakaj si enostavno ne kupite merilec turbo pritiska, dobiš ga za majhen denar, montaža tudi ni preveč komplicirana in potem lahko non-stop bulte nanj ali dela turbina al ne, pa do kolko nafila in podobno, občasno pa vržte uč še na cesto :lol:
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 Če jan 07, 2010 11:09 am

IcEm4n je napisal/-a:pr mojem 1.3 "mlinčku" se kr konkretno pozna. Do cca. 2k obratov hladen, k led, od tm naprej pa kr trga.



:cry ... to je sedaj bil sarkazem? =P =P
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov