Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
dex123
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Pe jan 08, 2010 10:25 am

Okvara menjalnika tri tedne po rednem servisu

Napisal/-a dex123 Pe jan 08, 2010 11:44 am

Pozdravljeni,

ker nisem mehanik, me zanima naslednja stvar. Kako je možno, da na redno servisiranem avtomobilu 3 tedne po redno opravljenem servisu odpove menjalnik (zablokira, zlomi,..)? Ali je to krivda lastnika, servisa ali proizvajalca?

Avto ima 106000 km in je star 4 leta in pol. Je redno servisiran na pooblaščenem servisu in problemov s servisom ali avtomobilom do sedaj ni bilo.

Od zadnjem servisu je mehanik sicer odkril visokopiskajoč zvok v 4. in 5. prestavi ob vožnji (na dvigalu tega ni bilo moč slišati), a so mi zatrdili, da to ni problem. Po njihovih besedah, dokler menjalnik pri prestavljanju ne poka oz. se ne zatika, ni problema. Seveda je bilo to vse izrečeno ustno in ni nikjer zapisano.

No v prepričanju, da je vse vredu, sem potem dožil neprijeten šok, ko me je (na srečo) ob vzvratni vožnji v parkirni boks, pošteno ruknilo, avto pa je obstal. Zablokiral je tudi menjalnik. Res sem imel srečo, ker sem se samo 15 min prej vozil po avtocesti in se prevračanju verjetno ne bi izognil. Z mano pa bi lahko odletel še kdo drug.

S servisom, kjer je bil avto servisiran sicer še nisem prišel do dogovora kako bomo situacijo sanirali. Zato njihovega imena zaenkrat ne nameravam omenjati. Me pa vseeno zanima, če je to normalno? Živel sem v zmotnem prepričanju, da so redno servisirani avti izpravni. Če bi na servisu samo omenili, da obstaja kakršnakoli nevarnost, bi seveda vstrajal, da se problem odpravi takoj.

Najlepša hvala za odgovor.
Lep pozdrav
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3876
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: Okvara menjalnika po treh denih rednega servisa

Napisal/-a Blinder Pe jan 08, 2010 11:50 am

dex123 je napisal/-a:Živel sem v zmotnem prepričanju, da so redno servisirani avti izpravni.


Vse se lahko pokvari, tudi nova roba iz fabrike je lahko defektna.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
montezemolo
Novinec
 
Prispevkov: 286
Pridružen: To okt 20, 2009 9:24 am
Kraj: Lj

Napisal/-a montezemolo Pe jan 08, 2010 12:12 pm

ja poglej, to se lahko vsekamu zgodi in tu ni krivda servisa. avto ima 106000 km, kar ni malo, ni pa tudi veliko in bi moral menjalnik seveda zdržati mnogo dlje. tudi sam sem imel okvaro menjalnika pri približno 100 000 km.
na servisu ti ne bodo posebej gledali menjalnika. ne vem ali si prvi lastnik ali ne, tako da je odvisno kako je bilo do sedaj ravnano z avtom.
vsekakor pa to ni nič nenavadnega in "se pač zgodi". sosed je kupil novega passata in mu je pri 15000km strgalo zobati jermen. pač eden na 1000 primerov se zgodi.

lp
 
Uporabniški avatar
Drager
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: Ne sep 12, 2004 6:24 pm

Napisal/-a Drager Pe jan 08, 2010 1:37 pm

Tukaj servis nima nič veze. Avto je bil na rednem servisu in ne na servisu menjalnika.
Ne vozi hitreje kot tvoj angel varuh lahko leti.
http://www.sina-logatec.si/
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Pe jan 08, 2010 1:53 pm

Kako nima veze če je rekel naj pogledajo kaj je blo z menjalnikom?Valjda da ma vezo in če je menjalnik tulil je tulil ležaj ki je šel zdaj u tri krasne.Škoda je edino to da na nalogu najbrž ni zabeleženo pod dodatna dela pregled menjalnika in ker ni nikjer napisano da je menjalnik OK oz. da so ugotovili da je OK.Tako bi zamenjal samo ležaj zdaj bo treba pša še kaj drugega.Lahko bi še napisal za kater avto se gre,ker nekateri so imeli napake na menjalnikih (Recimo Fiat Bravo in punto 1.2 16V,Golf IV 1,4 16V in 1,6 16V...)
 
zogobrc
Novinec
 
Prispevkov: 279
Pridružen: Pe jan 05, 2007 7:39 pm

Napisal/-a zogobrc Pe jan 08, 2010 2:06 pm

menjalnik je potrošni materijal.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Pe jan 08, 2010 2:18 pm

Saj motor je tud potrošni material pa ne crkne u 100000 km in če bi menjalnik ali motor crknil še v garanciji bi ga menjali.Pod potrošni material pa se šteje zavore,sklopka od določenih kilometrov naprej tud nima garancije,žarnice,brisalci..To si zdaj tako napisal kot da se znuca in ga je treba menjat.OK tud to bi blo v redu če ne bi koštal 1500€ ali več.
 
zogobrc
Novinec
 
Prispevkov: 279
Pridružen: Pe jan 05, 2007 7:39 pm

Napisal/-a zogobrc Pe jan 08, 2010 2:26 pm

ja ok......pač mu je crknu bi pa nj kam drugam na serviš šel
 
dex123
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Pe jan 08, 2010 10:25 am

Napisal/-a dex123 Pe jan 08, 2010 2:27 pm

Kot sem napisal, so sami odkrili, da menjalnik tuli, a niso ukrepali. Pravtako so me s svojim pojasnilom zapeljali. Da bi lahko ovto obstal ali da bi razen škripanja in morebitnega zatikanja bilo narobe še kaj drugega, niso povedali. Ker teh simptomov ni bilo, sem se v dobri veri vozil dodatnih dobrih 1000 km.

Eno je, da se napaka ne ugotovi na rednemu servisu, drugo pa je če se in se ne ukrepa. Ne moreš biti tako malomaren, da te ne briga kaj bo s stranko na cesti, ki lahko mimogrede s sabo vzame še koga drugega.

Ker situacija ni tako nedolžna, se mi zdi, da bi se to moralo preverjati pri rednem servisu. Podobno kot se preverja jermen, zavore, ipd. Zakaj se to ne, verjetno strokovnjaki tu veste bolje od mene. Predvidevam, da to predstavlja dodatno delo in dodatne stroške.

Kakorkoli že, nismo vsi mehaniki, zato ne vemo in ne razumemo kaj je narobe oz. kaj lahko gre narobe. Od servisa bi pričakoval korekten odnos in opozorilo. Tudi če mi pod nos pomolijo izjavo, da niso odgovorni, če gre kaj narobe, bi jih razumel. Ne pa da te še dodatno zavedejo. Se pa zavedam, da sem zaradi slepega zaupanja vanje kriv čisto sam. Toliko o uradnih servisih.

Gre pa za Ibizo.

Hvala za komentarje.
Lep pozdrav.
 
bruki
Novinec
 
Prispevkov: 257
Pridružen: So okt 15, 2005 6:11 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a bruki Pe jan 08, 2010 3:22 pm

Kar nekaj komentarjev je že bilo,,,,bom tudi sam še enega dodal.
V takšnih primerih zna biti sicuacija kar zakomplicirana.
Res so ti omenili da je z menjalnikom nekaj narobe...???
Preverjanje takšne napake ni kar tako enostavno...menjalnik je potrebno demontirati,
ga razstaviti...strošek takšne diagnoze zna biti kar nekaj 100 eurov,si bil to pripravljen plačati????
Nato pa stranka reče,,,da ne bo popravljala,da ona hoče vozilo v prvotnem stanju ali pa da bo popravljala kje drugje zaradi predragega popravila.
Če se že odloči za popravilo.... sledi zamenjava okvarjenega dela z novimi deli,nato sestava menjalnika,zamenjava sklopke(avto ima že kar nekaj kilometrov).
Včasih pa se zgodi da je samo popravilo predrago ali pa se ne da popraviti,v tem primeru
je potrebno menjalnik zamenjati s novim?
Je pa tukaj še ena stvar...to vse se ne da narediti v enem dnevu(deli menjalnika večinoma niso na zalogi)
Če si bil na vse to pripravljen...je vsa odgovornost njihova(čeprav ni dokazljiva),v nasprotnem primeru pa niso nič krivi.
Najvažnejše sem pozabil...cena vsega tega,,zna biti kar visoka.
Mehaniki tudi niso vsevedi....ni zmeraj vse enostavno.

LP
 
Uporabniški avatar
Matjazy
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: To maj 11, 2004 8:24 pm

Napisal/-a Matjazy Pe jan 08, 2010 3:31 pm

In kaj si mislil, da bodo kar tako vzeli menjalnik dol in ga razmontirali? To splon ni poceni in enostavno. Pač je crknil, to na omenjennem avtomobilu ni tako redko.
 
Uporabniški avatar
Drager
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: Ne sep 12, 2004 6:24 pm

Napisal/-a Drager Pe jan 08, 2010 3:32 pm

čare je napisal/-a:Kako nima veze če je rekel naj pogledajo kaj je blo z menjalnikom?Valjda da ma vezo in če je menjalnik tulil je tulil ležaj ki je šel zdaj u tri krasne.Škoda je edino to da na nalogu najbrž ni zabeleženo pod dodatna dela pregled menjalnika in ker ni nikjer napisano da je menjalnik OK oz. da so ugotovili da je OK.Tako bi zamenjal samo ležaj zdaj bo treba pša še kaj drugega.Lahko bi še napisal za kater avto se gre,ker nekateri so imeli napake na menjalnikih (Recimo Fiat Bravo in punto 1.2 16V,Golf IV 1,4 16V in 1,6 16V...)

Naredili so preizkus, niso pa menjalnika odpirali. Z njegovega pisanja sem razumel da je na servisu hotel da mu povejo kaj bi lahko bilo narobe in ne da naj napako odpravijo.
Kakorkoli upad da ugodno rešiš nastalo situacijo in da ne omenjaš podjetja ker si lahko potem vsak sam misli kaj o njih. Razen če te bodo začeli nategovati.
L.P.
Ne vozi hitreje kot tvoj angel varuh lahko leti.
http://www.sina-logatec.si/
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Pe jan 08, 2010 5:03 pm

Dokler se menjalnik ne odpre in vidi kaj je dejansko narobe, je brez veze ugibat o krivdi servisa, in ali bi se lahko preprečila.
 
Uporabniški avatar
Marsovček
Novinec
 
Prispevkov: 269
Pridružen: Sr dec 22, 2004 2:13 pm

Re: Okvara menjalnika tri tedne po rednem servisu

Napisal/-a Marsovček Pe jan 08, 2010 5:13 pm

dex123 je napisal/-a:...ker sem se samo 15 min prej vozil po avtocesti in se prevračanju verjetno ne bi izognil.


Ah beži no... :)

Si prepričan, da je sedaj okvarjen menjalnik, ni mogoče kaj drugega? Nenavadno se mi zdi, da bi pri počasni vožnji menjalnik kar naenkrat "razpadel".
 
dex123
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Pe jan 08, 2010 10:25 am

Napisal/-a dex123 Pe jan 08, 2010 5:22 pm

Za zadnji servis sem plačal 360 evrov. Okoli tega zneska se gibljejo tudi ostali servisi, ki jih seveda plačam v upanju, da imam potem mir. V primeru večjih servisov (vsak drugi), plačam še nekaj več. Sedaj mi očitno ne uide plačilo 1700 evrov za nov oz. 700 evrov za popravljen menjalnik (+ delo).

Na cesti sem dnevno in prevozim med 200 in 400 km. Ravno zato pri servisu ne varčujem in plačam vse kar je potrebno zamenjati. Problem bi prej pričakoval, če bi avto servisiral pri vaškem mehaniku in nikakor ne na pooblaščenem servisu.

Ni pa mi jasno zakaj v menjalniku niso preverili vsaj olja, če so sumili na problem.

P.S.: Ve mogoče kdo za kako bolj ugodno možnost za nakup oz. popravilo menjalnika od navedene? Menjalnik je za Seat Ibizo 1.9 SDI, letnik 2005.
 
Uporabniški avatar
montezemolo
Novinec
 
Prispevkov: 286
Pridružen: To okt 20, 2009 9:24 am
Kraj: Lj

Napisal/-a montezemolo Pe jan 08, 2010 5:58 pm

dex123 je napisal/-a:Za zadnji servis sem plačal 360 evrov. Okoli tega zneska se gibljejo tudi ostali servisi, ki jih seveda plačam v upanju, da imam potem mir. V primeru večjih servisov (vsak drugi), plačam še nekaj več. Sedaj mi očitno ne uide plačilo 1700 evrov za nov oz. 700 evrov za popravljen menjalnik (+ delo).

Na cesti sem dnevno in prevozim med 200 in 400 km. Ravno zato pri servisu ne varčujem in plačam vse kar je potrebno zamenjati. Problem bi prej pričakoval, če bi avto servisiral pri vaškem mehaniku in nikakor ne na pooblaščenem servisu.

Ni pa mi jasno zakaj v menjalniku niso preverili vsaj olja, če so sumili na problem.

P.S.: Ve mogoče kdo za kako bolj ugodno možnost za nakup oz. popravilo menjalnika od navedene? Menjalnik je za Seat Ibizo 1.9 SDI, letnik 2005.


evo jih ene par, pokliči...

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3138300&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3252042&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=1643538&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2864753&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3373506&show=1
 
Uporabniški avatar
vuc
Novinec
 
Prispevkov: 351
Pridružen: Sr jul 18, 2007 10:26 pm

Napisal/-a vuc Pe jan 08, 2010 6:04 pm

če je tulilo so bili ležaji to je pa standardni problem pri seat škoda pa vw pa so jih sigurn že dost popravl tko da bi ti lahko povedal kaj je narobe
za rabljenga pa na internetu poglej
 
Uporabniški avatar
c.o.b.
Uporabnik
 
Prispevkov: 973
Pridružen: Če maj 04, 2006 5:16 pm

Napisal/-a c.o.b. Pe jan 08, 2010 6:07 pm

kot prvo, se je treba znebit te "fame" da če je pooblaščen servis, to pa takoj pomen da je dober, da dober nard iin ne nateguje. to sploh ni res, ponavad je prej obratno ker na pooblaščenem servisu vejo, da majo neke vrste "garantirane stranke"... seveda so izjeme, ampak ne dost pa še tm je tko da koga poznaš in ti potem šele naredijo prbližn tako kot bi na pooblaščenem servisu mogl...

moralno se mi zdi, d aje krivda bolj na njihovi strani kot tvoja, škoda da ni blo nč zapisan ob pregledu... dokazat bo pa problem. po drugi strani je pa res, da so serviserji vajeni ljudi, ki bi radi čez servis pršli čim cenej, pa tut če se v imenu tega kej ne poprav takoj, očitno nisi tak, si pa nažalost redek ker pač dost rabš avto.

glede popravila pa priporočam, da dobiš serviserja, ki ni nujno da je pooblaščen, del pa probaš dobit rabljen prek avto.net. je pa spet rizik da bo tut rabljen del enkrat nehu delat ampak to pač vzameš v zakup glede na cenovno primerjavo...

Lp
 
miha_racer
Novinec
 
Prispevkov: 231
Pridružen: Ne dec 27, 2009 2:04 pm
Kraj: Rogaška Slatina/Maribor

Napisal/-a miha_racer Pe jan 08, 2010 6:21 pm

Pri takšnih primerih je zakomplicirano. Pa avta potem niti nisi mogel premakniti niti v leru?

Drugače, pa če si kje v bližini Šmarja pri Jelšah, poznam zelo dobrega in izkušenega serviserja za nadaljnje servise in sicer http://www.avtoknez.com/?page=kjesmo
Pri njem smo že servisirali tri avte, pa je vse prej ugotovil, ko je crknlo(seveda pri rednih servisih)

LP :D
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak Pe jan 08, 2010 6:21 pm

Pomoje nimaš servisa kaj krivit. Daj popravit in bodi srečen, da se je vse skupaj izteklo brez nesreče. Še avioni strmoglavijo, pa so neprimerno bolj dosledno vzdrževani kot avti ...
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov