Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
airwick
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Po jan 11, 2010 4:33 pm

NASTAVITEV VENTILOV!

Napisal/-a airwick Po jan 11, 2010 4:40 pm

Lep pozdrav vsem skupaj! Ker nisem nikjer našel teme o nastavljanju ventilov sem odprl tole. Bi mi lahko nekdo lepo prosim razložil postopek nastavljanja? Prosm brez nevmesnih komentarjev:) HVALA!
 
Uporabniški avatar
mr.ramo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1774
Pridružen: Pe nov 16, 2007 2:12 pm
Kraj: WestCoast

Napisal/-a mr.ramo Po jan 11, 2010 4:44 pm

o kaksnem vozilu je pa govora? ..malo opisi kaksne ventile imaš("klackalice" ali .hidravlične) ..potem ti bomo znali pomagat ;)
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5034
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Po jan 11, 2010 4:53 pm

ti očitno pojma nimaš zakaj se sploh gre, zato tukaj preko foruma "ne bo potegnilo" da bi ti to znal; še najboljši nasvet ti bo tale, da najdeš enega mojstra in potem gledaš kako on to dela, nato probaš ti........skratka, treba zadevo " v roke" vzet in prakticirat - teorija je eno, praksa drugo; prav pri ventilih si lahko načitan in vso literaturo o mehaniki prebereš, pa ne boš znal, dokler ti nekdo v praksi ne pokaže......
 
Uporabniški avatar
mr.ramo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1774
Pridružen: Pe nov 16, 2007 2:12 pm
Kraj: WestCoast

Napisal/-a mr.ramo Po jan 11, 2010 4:57 pm

sašo5 je napisal/-a:ti očitno pojma nimaš zakaj se sploh gre, zato tukaj preko foruma "ne bo potegnilo" da bi ti to znal; še najboljši nasvet ti bo tale, da najdeš enega mojstra in potem gledaš kako on to dela, nato probaš ti........skratka, treba zadevo " v roke" vzet in prakticirat - teorija je eno, praksa drugo; prav pri ventilih si lahko načitan in vso literaturo o mehaniki prebereš, pa ne boš znal, dokler ti nekdo v praksi ne pokaže......


2x :clapclap :[]
 
Uporabniški avatar
WMB
aka lumpii
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Ne jan 10, 2010 6:16 pm
Kraj: Domžale

Re: NASTAVITEV VENTILOV!

Napisal/-a WMB Po jan 11, 2010 5:25 pm

Glede na to kakšno se glasi vprašanje bi jaz prepustil delo mojstru - avtomehaniku in naj opravi strokovno delo v mehanični delavnici.
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga Po jan 11, 2010 7:00 pm

drugače... ko se tehta klackalica med sesalnim in izpušnim ventilom na 1 cilindru se štela šetrti. Ko se tehta na 2 se štela na 3. Ko se tehta na 3 se štela na 4 in ko se tehta na 4 se štela prvi ;)

Avto daš v četrto prestavo in ga na roke premikaš naprej in nazaj ter opazuješ klavir. Seveda moraš odstraniti pokrov ventilov :)

drugače pa... Do not try this at home
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
Uporabniški avatar
Matey_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1477
Pridružen: So avg 08, 2009 9:20 pm
Kraj: Postojna

Napisal/-a Matey_ Po jan 11, 2010 7:11 pm

Brez zamere :) ampak kot so ostali to napisali ... do majstra in naj on to strokovno naredi ... don't try this at home kids ;) ... osebno tudi nisem poučen na tem področju, misli pa, da so lahko posledice napačne nastavitve ventilov katastrofalne ... če niso pravilno usklajeni, ti lahko bat motorja povije ventile, ko boš avto prvič vžgal :) ... če sem se pa zmotil, pa prosim da me popravite :)

LP
Matej
 
airwick
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Po jan 11, 2010 4:33 pm

Napisal/-a airwick Po jan 11, 2010 7:19 pm

[quote="Žiiga"]drugače... ko se tehta klackalica med sesalnim in izpušnim ventilom na 1 cilindru se štela šetrti. Ko se tehta na 2 se štela na 3. Ko se tehta na 3 se štela na 4 in ko se tehta na 4 se štela prvi ;)

Hvala ti za pameten odgovor... Še se najdejo ljudje ki tudi pomagajo in ne samo "blebetajo". Prašal pa bi še... Se vedno štelajo v tem zaporedju? recimo 1-4, 2-3,... Ali se štelajo po zaporedju vžigov. Nimajo vsi avti zaporedja npr. 1-4-3-2....

razumeš kaj hočem prašat?:)
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Po jan 11, 2010 7:20 pm

Sem bil sigurno 15X zraven, in tudi sam sem nekaj poskušal (pod očesom majstra) Samo da bi jih šel pa sam štelati, pa tudi pomislim ne. Sploh pa če je štelanje ventilov na ploščice.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
robi1000
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 52
Pridružen: Pe jan 04, 2008 7:23 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a robi1000 Po jan 11, 2010 7:24 pm

Vedno se štelajo v tem zaporedju. Veš na koliko zračnosti jih moraš nastaviti? Če boš dal premalo se ventili ne bodo do konca zapirali in ti lahko požge izpušne ventile (da avto ne bo lepo lavfal je menda itak jasno). Merilne lističe imaš? Če jih nimaš, zadeve ne probavaj doma, ker se to giblje med četrtinko in polovico milimetra in na oko ne boš zadel, 5 stotink milimetra je tu lahko veliko.
::: Enkrat ITB, vedno ITB :::
Clio Williams, Citroen AX GT/Sport, Citroen BX MI16 GTI 16valve
 
airwick
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Po jan 11, 2010 4:33 pm

Napisal/-a airwick Po jan 11, 2010 7:46 pm

Mam vse mere, mam tud ventilerje, nisem lih štor tko da mislem da nebom zajebu.... Kej več nebom povedu, ker... eh pustmo:P Hvala za odgovore:):)
 
Uporabniški avatar
mr.ramo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1774
Pridružen: Pe nov 16, 2007 2:12 pm
Kraj: WestCoast

Napisal/-a mr.ramo Po jan 11, 2010 8:21 pm

a ni zaporedje 1-3,2-4 ? ..sprasujem cis tko bw ;) .avtor ti pa poročej če ti bo uspelo nastavit ;) če ti seveda ni odveč :-P
 
airwick
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Po jan 11, 2010 4:33 pm

Napisal/-a airwick Po jan 11, 2010 9:45 pm

misleš zaporedje vžigov al zaporedje štelanja?:) zaporedje vžigov je različn od avta do avta...
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Po jan 11, 2010 10:00 pm

Štelajo se kot je napisal žiga,se pravi
1na vagi štelaš četrtega
2 na vagi štelaš tretjega
3 na vagi štelaš četrtega
4 na vagi štelaš prvega
Motor mora bit mrzel in če je zadeva na klavir moraš bit res kekec da zajebeš,če pa je na ploščice pa rabiš ustrezen pajserček za dročnike dol porint,mikrometer in čuda ploščic da najdeš pravo
@Lancia HF česa te je tok strah pri štelanju ventilov na ploščice??Saj ni nič drugač kot na klavir,če le imaš vse zgoraj naštteto če nimaš pa itak nič ne moreš.
Lancia Thema V6 jih ma pol na klavir pol na ploščice...Pa če so na ploščice se zlepa ne razštelajo (govorim o vozilih za normalno uporabo) moja Marea JTD ma blizu 200000 pa so zračnosti ko šus.
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline Po jan 11, 2010 10:13 pm

mr.ramo je napisal/-a:o kaksnem vozilu je pa govora? ..malo opisi kaksne ventile imaš("klackalice" ali .hidravlične) ..potem ti bomo znali pomagat ;)

Če so hidravlični pol pa res nimaš kaj nastavljat.
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Po jan 11, 2010 10:18 pm

Lahko bi vsaj tip motorja napisu, če bi rad konkretno pomoč..

Žiiga je napisal/-a:drugače... ko se tehta klackalica med sesalnim in izpušnim ventilom na 1 cilindru se štela šetrti. Ko se tehta na 2 se štela na 3. Ko se tehta na 3 se štela na 4 in ko se tehta na 4 se štela prvi ;)

Avto daš v četrto prestavo in ga na roke premikaš naprej in nazaj ter opazuješ klavir. Seveda moraš odstraniti pokrov ventilov :)

drugače pa... Do not try this at home



čare je napisal/-a:Štelajo se kot je napisal žiga,se pravi
1na vagi štelaš četrtega
2 na vagi štelaš tretjega
3 na vagi štelaš četrtega
4 na vagi štelaš prvega

Motor mora bit mrzel in če je zadeva na klavir moraš bit res kekec da zajebeš,če pa je na ploščice pa rabiš ustrezen pajserček za dročnike dol porint,mikrometer in čuda ploščic da najdeš pravo
@Lancia HF česa te je tok strah pri štelanju ventilov na ploščice??Saj ni nič drugač kot na klavir,če le imaš vse zgoraj naštteto če nimaš pa itak nič ne moreš.
Lancia Thema V6 jih ma pol na klavir pol na ploščice...Pa če so na ploščice se zlepa ne razštelajo (govorim o vozilih za normalno uporabo) moja Marea JTD ma blizu 200000 pa so zračnosti ko šus.


Kdaj štelaš pa drugega po vajino :lol: :lol: :lol:
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Volvo power
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Pe jul 18, 2008 1:05 pm
Kraj: kočevje

Napisal/-a Volvo power Po jan 11, 2010 10:44 pm

odgovor se skriva pod točko 3

tretji na vagi štelaš drugega


joj kak sem pameten :roll:

zdaj pa mi povejte še za v8 motor :twisted:
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Po jan 11, 2010 10:54 pm

Sej jaz to vem nč bat :D
V8 je pa k dva 4 cilindrca, samo odvisno potem od vrstnega reda vžigov, zato pa rabmo več!!! podatkov.

Glede ploščic pa, včasih jih ni treba veliko ampak se da med sabo zamenjat kakšno :D
Je pa treba znat seštevat pa odštevat :lol:
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Po jan 11, 2010 10:55 pm

Ups malo sem se zatipkal za V8 majo pa tud pri nas mehaniki shemo,ker tega si pa res ne zapomneš če ne delaš vsak dan in pri V8 štelaš več ventilov hkrati če maš shemo tapravo
 
Uporabniški avatar
odprema
Novinec
 
Prispevkov: 102
Pridružen: Pe jul 10, 2009 6:04 pm
Kraj: Zbilje

Napisal/-a odprema Po jan 11, 2010 11:07 pm

Kdaj štelaš pa drugega po vajino :lol: :lol: :lol:[/quote]

To jima je malo tiskarski škrat zagodu :roll:

Po moje je pa tako:

1. vaga, štelaš 4.
3. vaga........2.
4................1.
2.................3.

Nekje pred 23 leti sem zadnjič štelal ventile, prej pa tudi po večkrat na dan. AUDI 60, super 90, 100, vroč motor, izpušni 0.30 mm, sesalni 0.15, odmična gred v bloku, BMW 1600, 1602, 2002,... hladen motor, vsi ventili 0.15, odmična gred v glavi, VW golf 1.1, 1.3, vroč motor, izpušni 0.30, sesalni 0.15, golf 1.6 ima ploščice in rabiš klešče za odmik dročnikov, pa ene za ploščice, plus en kup ploščic, .... ( po spominu) to so avtomobili od letnika 70 pa naprej. Zgodovina :D
rock and TDI
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 129 gostov