sašo5 je napisal/-a:ti očitno pojma nimaš zakaj se sploh gre, zato tukaj preko foruma "ne bo potegnilo" da bi ti to znal; še najboljši nasvet ti bo tale, da najdeš enega mojstra in potem gledaš kako on to dela, nato probaš ti........skratka, treba zadevo " v roke" vzet in prakticirat - teorija je eno, praksa drugo; prav pri ventilih si lahko načitan in vso literaturo o mehaniki prebereš, pa ne boš znal, dokler ti nekdo v praksi ne pokaže......
Žiiga je napisal/-a:drugače... ko se tehta klackalica med sesalnim in izpušnim ventilom na 1 cilindru se štela šetrti. Ko se tehta na 2 se štela na 3. Ko se tehta na 3 se štela na 4 in ko se tehta na 4 se štela prvi
Avto daš v četrto prestavo in ga na roke premikaš naprej in nazaj ter opazuješ klavir. Seveda moraš odstraniti pokrov ventilov
drugače pa... Do not try this at home
čare je napisal/-a:Štelajo se kot je napisal žiga,se pravi
1na vagi štelaš četrtega
2 na vagi štelaš tretjega
3 na vagi štelaš četrtega
4 na vagi štelaš prvega
Motor mora bit mrzel in če je zadeva na klavir moraš bit res kekec da zajebeš,če pa je na ploščice pa rabiš ustrezen pajserček za dročnike dol porint,mikrometer in čuda ploščic da najdeš pravo
@Lancia HF česa te je tok strah pri štelanju ventilov na ploščice??Saj ni nič drugač kot na klavir,če le imaš vse zgoraj naštteto če nimaš pa itak nič ne moreš.
Lancia Thema V6 jih ma pol na klavir pol na ploščice...Pa če so na ploščice se zlepa ne razštelajo (govorim o vozilih za normalno uporabo) moja Marea JTD ma blizu 200000 pa so zračnosti ko šus.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 129 gostov