Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
cd_rw
Novinec
 
Prispevkov: 138
Pridružen: Po nov 16, 2009 9:42 pm

Golf II TD

Napisal/-a cd_rw Če jan 21, 2010 11:41 pm

LP! Imam golfa II TD, pa me zanima, ali se pozna pri tem avtu turbo luknja, ker odkar ga imam, ni nekega prehoda. Res ne pričakujem da bi me nalepilo na sedež, ima 51kW, pa vendar. Avto ima tudi že krepko čez 200k prevoženih. Turbina se sliši, zanima me pa, ker razmišljam, da bi odmontiral turbino in jo vsaj sčistil. Morda bi potem avto bol potegnil. Pa še to, če odvijem turbino dol, na kaj moram bit pozorn, ali moram nabavit kakšen material, ko bom sestavljal to nazaj (tesnilo, cevi....) Zanima me pač in če je kdo to na tem avtu že počel prosim če mi svetuje, hvala!
 
Uporabniški avatar
roberto-82
Uporabnik
 
Prispevkov: 1181
Pridružen: Pe apr 18, 2008 5:17 pm
Kraj: Črna na Koroškem

Napisal/-a roberto-82 Pe jan 22, 2010 9:41 am

tesnila boš morav sigurno menjat :D :D
NE DELAJ DRUGEMU TISTGA,KAR NOČEŠ,DA DRUG DELA TEBI.
[img]http://www.shrani.si/f/3M/Wx/1eNyr63y/neimenovano.jpg[/img]
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Pe jan 22, 2010 10:20 am

In kaj bi ti na tej turbini čistil??
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Re: Golf II TD

Napisal/-a myster Pe jan 22, 2010 10:40 am

cd_rw je napisal/-a:LP! Imam golfa II TD, pa me zanima, ali se pozna pri tem avtu turbo luknja, ker odkar ga imam, ni nekega prehoda. Res ne pričakujem da bi me nalepilo na sedež, ima 51kW, pa vendar. Avto ima tudi že krepko čez 200k prevoženih. Turbina se sliši, zanima me pa, ker razmišljam, da bi odmontiral turbino in jo vsaj sčistil. Morda bi potem avto bol potegnil. Pa še to, če odvijem turbino dol, na kaj moram bit pozorn, ali moram nabavit kakšen material, ko bom sestavljal to nazaj (tesnilo, cevi....) Zanima me pač in če je kdo to na tem avtu že počel prosim če mi svetuje, hvala!


tut turbina ima življensko dobo. možn je, da je fjst obrabljena in ne opravlja neke funkcije.kar imaš na turbini za delat, je samo to, da daš enmu majstru jo preverit in ti bo povedu v kašnem stanju je.
Lep pozdrav :)
 
cd_rw
Novinec
 
Prispevkov: 138
Pridružen: Po nov 16, 2009 9:42 pm

Napisal/-a cd_rw Pe jan 22, 2010 12:02 pm

čare je napisal/-a:In kaj bi ti na tej turbini čistil??

Ja recimo da se sčasoma na lopaticah naberejo saje in umazanija, pa bi to mal sčistu.
Ali ima kdo od vas omenjen avto in ale se mu pozna "turbo prehod", ker če ne, pol nebi rad po nepotrebnem odpiral zadeve.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Pe jan 22, 2010 6:31 pm

Na teh lopaticah se ne nabira nič,ker če bi se bi jo že zdavnaj razneslo zaradi nescentriranosti.Svinjarija se nabira samo na lopaticah variabilnih turbin pa še to ne na vetrnici ampak na lopaticah variatorja ki zašteka in pote mserje....Ti lahko pri svoji edino preveriš če je Bypass ventil zaprt in če lavfa kot mora,ker če je malenkost odprt ti že od štarta piha mimo in ni pravega pritiska.
 
Volvo power
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Pe jul 18, 2008 1:05 pm
Kraj: kočevje

Napisal/-a Volvo power Pe jan 22, 2010 7:51 pm

roberto-82 je napisal/-a:tesnila boš morav sigurno menjat :D :D


Katera tesnila ???
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Pe jan 22, 2010 8:20 pm

Volvo power je napisal/-a:
roberto-82 je napisal/-a:tesnila boš morav sigurno menjat :D :D


Katera tesnila ???


Tole te pa res ne zastopim, nekaj bi rad "popravljal" pa še sam neveš kaj in kako. :?:
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
strmi
Novinec
 
Prispevkov: 223
Pridružen: Pe mar 18, 2005 2:36 pm

Napisal/-a strmi Pe jan 22, 2010 8:33 pm

Pred montažo se posvetuj z mehanikom ali svetovalcem. o stranskih učinkih se lahko kar hitro prepričaš. :D
tile td-ji so imeli še kr izrazit skok oz turbo je kr dobro cuknil, ne morš ga primerjat z današnjim tdi-jem. tak kot je čare reku ni nč ekstra za pucat, mister ima prov, če sumiš turbo pol je to najbolš. Lahk je sesalni kolektor zapacan... lahk da iščeš na nepravi strani, dovod nafte?
LP S.
www.spletnideli.si - avtodeli za vsa vozila
_______________________________________________________________
Ko smo se že vsi nehali smejati, se je vedno pojavil nekdo, ki nas je spravil v jok
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe jan 22, 2010 9:25 pm

Opisano že v drugi temi.....kak ma krmiljeno bosch pumpo oz. vbrizgavanje nafte? Ima že LMM senzor in elektroniko na boch pumpi ali ima še mehansko ( tlačno cev na turbino in na pumpi membrano?). Če ima na pumpi membrano potem je tista cev zamašena.....enako težavo sem imel sam.....avto je zvezno pospeševal od začetka.....ko sem cev oddelal je avto hudo živahnejši.

Kok jaz vem ima navadn motor 55KM TD pa 75KM.....Torej 20 konjev da turbina....to pa se mora že kar konkretno čutit pri tako lahkem avtu.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
cd_rw
Novinec
 
Prispevkov: 138
Pridružen: Po nov 16, 2009 9:42 pm

Napisal/-a cd_rw Pe jan 22, 2010 11:47 pm

lisko je napisal/-a:Opisano že v drugi temi.....kak ma krmiljeno bosch pumpo oz. vbrizgavanje nafte? Ima že LMM senzor in elektroniko na boch pumpi ali ima še mehansko ( tlačno cev na turbino in na pumpi membrano?). Če ima na pumpi membrano potem je tista cev zamašena.....enako težavo sem imel sam.....avto je zvezno pospeševal od začetka.....ko sem cev oddelal je avto hudo živahnejši.

Kok jaz vem ima navadn motor 55KM TD pa 75KM.....Torej 20 konjev da turbina....to pa se mora že kar konkretno čutit pri tako lahkem avtu.


Na bosch pumpi nima nobene elektronike tut lmm-a nima, pač mehansko, bom pa preveru tisto cev, ki gre s turbine na pumpo.
No tut js tako mislim, da bi se moral poznat prehod. Je pa itak tut možno, da je že turbina nekoliko izrabljena.
Se pravi, da nima smisla dol jemat turbine, ker nimam kaj za spucat. Razen, če bi jo dal mehaniku za pregledat.
Hvala za odgovore.
 
Volvo power
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Pe jul 18, 2008 1:05 pm
Kraj: kočevje

Napisal/-a Volvo power Po jan 25, 2010 3:42 pm

lisko je napisal/-a:Kok jaz vem ima navadn motor 55KM TD pa 75KM.....Torej 20 konjev da turbina....


Turbina + drugačna Bosch pumpa, kot je pri navadnem dizlu.....
Samo na stisnjen zrak žal ne gre noben avto :lol:

in vkolikor je Bosch pumpa že slaba , avto ne bo dajal neke živahnosti, pa turbo gor al pa dol
 
cd_rw
Novinec
 
Prispevkov: 138
Pridružen: Po nov 16, 2009 9:42 pm

Napisal/-a cd_rw Po jan 25, 2010 8:53 pm

Cev, ki gre iz turbine na pumpo sem preveru in ni zadelana.
Drgačna bosch pumpa -> pumpa je orginalna za golfa II TD.
Če je pumpa že slaba ne vem, sam avto drgač deluje dobro, tk, da po moje je turbina mogoče mal obrabljena, ne vem...
 
Uporabniški avatar
fičfirič
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Ne dec 18, 2005 10:07 pm

Napisal/-a fičfirič Po jan 25, 2010 9:54 pm

pozanimaj se kolko te turbine filajo. zmontiraj kak manometer ter preveri če ti fila približno toliko kot bi moglo...bolj enostavno nevem če bi lahko sam preveril.
lahko pa tudi preveriš zračnost gredi turbine z prsti....vzdolž gredi naj nebi imela več kot 0.5 mm lufta.....po premeru pa ga ima lahko nekaj.
 
cd_rw
Novinec
 
Prispevkov: 138
Pridružen: Po nov 16, 2009 9:42 pm

Napisal/-a cd_rw Po feb 15, 2010 4:08 am

Sneu sem cev, ki gre iz turbine na pumpo in zalaufu avto (cev ni zadelana), vendar bi po moje moglo pihat iz te cevi. Sicer piha, vendar bol slabo. Pod nizkimi obrati piha čisto malo, ko pa navijem obrate, pa tut ni neke razlike, mogoče piha malenkost bol. A je to normalno, al bi moglo močneje pihat?
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 11 gostov