Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
kamnčan
Novinec
 
Prispevkov: 187
Pridružen: Po jan 19, 2009 8:36 am
Kraj: kamnik

Ali je kriv termostat?

Napisal/-a kamnčan To jan 26, 2010 7:17 pm

LP!

Se pravi problem je sledeči. Stevec za temperaturo zelo poredko doseze sredino (90stopinj celzija), ko pa doseze pa ponavadi stojim v koloni ali pa na parkingu (se pravi sem počasnejši od pešcev). Ko pa se zapeljem pa stevec v roku kilometra ali se prej (odvisno od hotrosti) pade na ničlo (oz. na podn). Pri tem mi nagaja tudi gretje (kar je zelo zoprno ko imas v avtu punco pa še zima je povrh). Če je štavec na sredini greje zelo dobro če pa pade pa piha kar malo hladno.
Se pravi vprašanje je ali je kriv za to termostat (ali pa termostikalo, termočlen nevem kaj je ze točno pravilno) pa baje da je to cisto poceni pa hitro in enostavno za menjavo.


Potlej pa še drugi problem
Zgleda, da sem na eni od BS ali pa kako drugače dobil v tank vodo (ali pa je nastal kondenz). To so mi zagotovili prav vsi katere sem do sedaj uprašal. Avto cuka ko pritisnem na gas. Ko ga nanovo zaženem pa dela normalno. Se dogaja vendar je odvisno od dneva koliko krat.
Sedaj pa vprašanje
Sodelavec mi je priporočal QMI ker ga je tudi on uporabil in s tem rešil problem. Ker pa se spomnin neki teme tukaj gor da ti v mašini naredi zdris (clo slike so bile prilozene) me je kar strah dajati to v mašino (čeprav je iz davnega leta 1997)

Če vam kej pomaga!
Avto je Hyundai coupe 2.0 fx. l.97, 170 000km.

Hvala vam za pomoč.

PS. Podoben primer sem imel ze z bravotom 1.6 16v vendar mi je tam cagar kazav saj nek na polovici kjer bi mogel biti (oz. še malo nižje)
 
LinuxFuter
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 641
Pridružen: Ne jun 01, 2008 1:26 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a LinuxFuter To jan 26, 2010 7:28 pm

Termostat je zaštekal v odprtem položaju, cuka pr pospeševanju pa najbrš zrd zamašenega filtra goriva.
 
Uporabniški avatar
kamnčan
Novinec
 
Prispevkov: 187
Pridružen: Po jan 19, 2009 8:36 am
Kraj: kamnik

Napisal/-a kamnčan To jan 26, 2010 7:43 pm

LP
Ne cuka vedno. Kokr se spomne. Sam pol ga ugasenm pa nanov przgem pa je uredu potlej. No ampak bomo zamenal če je to to ne. Za termostat pa zamenjava ne. Pa a lahko to usak zamenja al ne. Mislim ali bi lahko sam zamenjal. Pa še ali bo steklo ven kej hladilne tekočine (ker nevem kero je mel prejšni lastink not. A je vazno kero dam)

Hvala za hitri odgovor
 
Uporabniški avatar
marko01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1918
Pridružen: Če dec 29, 2005 7:51 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a marko01 To jan 26, 2010 7:46 pm

kamnčan je napisal/-a:LP
Ne cuka vedno. Kokr se spomne. Sam pol ga ugasenm pa nanov przgem pa je uredu potlej. No ampak bomo zamenal če je to to ne. Za termostat pa zamenjava ne. Pa a lahko to usak zamenja al ne. Mislim ali bi lahko sam zamenjal. Pa še ali bo steklo ven kej hladilne tekočine (ker nevem kero je mel prejšni lastink not. A je vazno kero dam)

Hvala za hitri odgovor


Menjava termostata pri hyundai coupe ni problem. Z njega staknes cev za vodo in ga odstranis drzita ga dva vijaka. Namontiras novega, montiras cev in dolijes hladilno tekočino.
Lp by Mare
 
Uporabniški avatar
kamnčan
Novinec
 
Prispevkov: 187
Pridružen: Po jan 19, 2009 8:36 am
Kraj: kamnik

Napisal/-a kamnčan To jan 26, 2010 7:53 pm

Ja pa je vazn kerga dam not (Antifreeze mislm)
 
Uporabniški avatar
GiGi1985
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: Ne feb 27, 2005 9:54 pm
Kraj: EU

Napisal/-a GiGi1985 To jan 26, 2010 8:38 pm

jaz bi ti priporočal en mali servis. Zamenjal termostat, ki je praviloma poceni nekje 10-20 eur, upam da za hyundai ni dražje. Spusti ven vso hladilno, ščisti cevi in ekspanzijsko (imaš navodila na netu) zamenjaj termostat, nov antifriz, priporočam rumenega, ker rdeč petrol varjanta je preveč agresiven, zamenjaj kabinski filter in avto bo šel normalno, pa gretje bo delalo kot je treba. ;)
Kar se pa tiče cukanja pa najprej menjaj bencinski filter, ki je zagotovo usran od petrolove kvalitete, če ne bo boljše pa ali probaj menjat še svečke, ki so lahko tudi vzrok, ali k mehaniku.
Freude am Fahren
 
Uporabniški avatar
kamnčan
Novinec
 
Prispevkov: 187
Pridružen: Po jan 19, 2009 8:36 am
Kraj: kamnik

Napisal/-a kamnčan To jan 26, 2010 9:20 pm

Na petrolu ne tankam to je prvo. Delam na OMV zato nikol nimam daleč do točilnega mesta. Zanima me pa to ko si rekel, da rumenega, pa da je petrol varianta preveč agresivna a je potem od omv tudi. Kabinski filter je bil menjan mesec dni nazaj zaredi prekomernega rošenja. Pa zanima me še če maš mogoče lihk od te strani, na kateri so navodila gor (če je slučanjo v slovenščini).
Se pravi za cukanje definitivno ni kriv kondenz.

Hvala za pomoč
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare To jan 26, 2010 10:24 pm

Cuka lahko tudi zarad tega ker motor sploh ni segret tako da najprej zrihtaj da se bo zadeva segrela,potem pa očisti še loputo in ventil prostega teka,preglej vse podtlake če ni kater počen,kakšne so svečke,rotor,razdelilna kapa??
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare To jan 26, 2010 10:26 pm

Vsak antifriz vsake barve je v redu edino petrolov rdeč je agresiven ko presica in cukanje lahko povzroča kondenz samo najt je treba kje.Kabli,rotor,razdelilna kapa,v rezervarju mora bit pa precej vode da cuka.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare To jan 26, 2010 10:27 pm

Pozabil napisat.Not daj take barve antifriz kot ga imaš sedaj.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom To jan 26, 2010 10:29 pm

Vse ti je popolnoma isto. Če prisegaš na specifikacijo G12 je to Kemikal rdeči.
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar To jan 26, 2010 10:51 pm

Termostat kot že bilo napisano, tudi za hyundaie so za drobiž.

Glede cukanja so po mojih izkušnjah ali kabli s preperelo izolacijo(ni tak strošek) ali slabe svečke, kar je glede na stalno hladen motor zaradi termostata tudi verjetno. Svečke morajo načeloma biti menjane na 60 tisoč km po specifikaciji, če se prav spomnim.

Voda bi bila za cukanje lahko kriva le prvih nekaj km ker črpalka vleče gorivo po dnu tanka in bi jo moralo spravit skozi. Če ti to dela skoz potem zagotov ni voda.
Je pa tu tudi fora z nekimi povratnimi ventili če pri tankanju ko ti že vrže ročko dol še dotankaš kak liter. Takrat ti ventili nekaj blokirajo kar povzroča cukanje, je pa bil to problem na nekaterih prvih accentih.
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
GiGi1985
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: Ne feb 27, 2005 9:54 pm
Kraj: EU

Napisal/-a GiGi1985 To jan 26, 2010 10:53 pm

ej nimam točne strani z navodili, sej se je že pisalo tudi tukaj in na veliko forumih, napiši čiščenje hladilnega sistema, menjava antifriza, gretje ne dela.... lahko tudi uporabiš tekočino za čiščenje radiatorja, gor so navodila, cena nekje 5 eur in meni je pomagalo, sem pred kratkim se lotil tega in mi končno gretje dela kot je treba, avto se hitreje zagreje in temperatura je "pribita" na 90 C...
Freude am Fahren
 
Uporabniški avatar
kamnčan
Novinec
 
Prispevkov: 187
Pridružen: Po jan 19, 2009 8:36 am
Kraj: kamnik

Napisal/-a kamnčan To jan 26, 2010 11:44 pm

Čare hvala ti za use. Notri mam modrega tko, mam za to priskrbljeno ker je u kleti.
joztom* Pa ne prisegam na nič ker bo ubistvu prvič da bom dolil oz. zamenlaj antifreez.
Templar* bom pogledal svečke pa kable (čare ne smem te pozabit si tudi ti to napisal)
GiGi1985* Aha no bom neki najdu.

Hvala vam usem za res hitre odgovore
 
rini
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: To jul 26, 2005 11:52 am

Re: Ali je kriv termostat?

Napisal/-a rini Če jan 28, 2010 9:34 am

kamnčan je napisal/-a:LP!

Se pravi problem je sledeči. Stevec za temperaturo zelo poredko doseze sredino (90stopinj celzija), ko pa doseze pa ponavadi stojim v koloni ali pa na parkingu (se pravi sem počasnejši od pešcev). Ko pa se zapeljem pa stevec v roku kilometra ali se prej (odvisno od hotrosti) pade na ničlo (oz. na podn).


A če je termostat skos odprt (torej fuč), ti začne segrevat motor šele ko stojiš na mestu?

Meni pa lih obratno, ko ga gonim se približuje 90 stopinjam (po cagru dejansko doseže maksimalno samo 80 stopinj); ko pa začnem počasi vozit, začne temperatura padat; ko pa stojim je pa cagar na 60 stopinjah. Sprašujem zato, ker sem mehaniku rekel, da po zamenjavi termostata stanje ni nič boljše. On pa pravi da se 2.5 TD zelo tezko pozimi ogreje na delovno temperaturo oz. se sploh ne.

Kaksen predlog? Mnenje?
 
bostjan1999
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: To feb 02, 2010 2:17 pm
Kraj: Laško

NEgretje ford galaxy

Napisal/-a bostjan1999 To feb 02, 2010 2:26 pm

Imam problrm pri gretju vozila ford galaxy 2002 letnik.
Zamenjal sem ventil ampak zadeva ne greje. Takoj ko sem ga kupil je bilo prvo zimo vse u redu. Ko pa sem ga dal na servis in potem še servis klime mi je nehalo delati gretje in klima.

Sedaj sem zamenjal ventil oziroma termostat in ko dam da se greje zrak samo notri imam takoj zarošene šipe. Prav tako me ne greje pri počasni oziroma znerni vožnji pri vožnji z odprtim sistemom gretja pa ne greje nič.

Prosim za odgovor in pomoč
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom To feb 02, 2010 2:37 pm

Zamenjaj filter kabine in vklopi dovod zunajega zraka. Šele potem naprej raziskuj.
 
Uporabniški avatar
Tomas666
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 768
Pridružen: Po jun 04, 2007 8:53 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Tomas666 Po feb 08, 2010 6:39 pm

Imam sledeč problem. V enem mesecu sem že 3x natočil antifriz...in 3x mi je že gorela rdeča lučka.za prazno posodo. je možno da je kriv termostat za to?? Da bi kje posoda puščala pa nism opazil.
Gre se za avto Seat Leon 1,9TDI...
LP!
Slika
 
Uporabniški avatar
a4
Uporabnik
 
Prispevkov: 957
Pridružen: Po feb 16, 2009 8:39 pm

Napisal/-a a4 Po feb 08, 2010 7:03 pm

Tomas666 je napisal/-a:Imam sledeč problem. V enem mesecu sem že 3x natočil antifriz...in 3x mi je že gorela rdeča lučka.za prazno posodo. je možno da je kriv termostat za to?? Da bi kje posoda puščala pa nism opazil.
Gre se za avto Seat Leon 1,9TDI...
LP!


odpri pokrovček za olje pa povej če je kaj bel

na videz se nič ne vidi okoli tesnila glave ?
 
Uporabniški avatar
kamnčan
Novinec
 
Prispevkov: 187
Pridružen: Po jan 19, 2009 8:36 am
Kraj: kamnik

Napisal/-a kamnčan Po feb 08, 2010 7:27 pm

a to misls na uno smetano k se nardi na pokrovčku pa okol njega(iz notranje strani)
k to mam jest
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 11 gostov