senorita je napisal/-a:Strokovnjak je napisal/-a:Jermen se lahko utrže le v primeru, da ima alternator v jermenici sklopko in le ta blokira, ali pa če jermen ni bil zamenjan v predvidenem servisnem intervalu. In očitno se vam ni strgal pogonski ampak mikro jermen.
Na servisu so rekli, da se je strgal pogonski jermen, sicer sem pa ravno pogledala na račun, kjer sta napisana oba - pogonski in mikro. Bi torej kateri od njiju moral biti menjan že prej?
Hvala.
Lp,S
Pogonski oz zobati jermen se menjuje na predpisani interval (1.5 DCI = 120.000km ali 5 let). Pri mikrojermenu (žene periferijo) pa menjava ni predpisana, je pa v navadi da dober serviser ob vsakem servisu opravi vizuelni pregled in če so vidne razpoke oz druge poškodbe le tega zamenja.
V tvojem primeru je verjetno je utrgalo mikrojermen. In nikakor ne pogonskega. Če bi se strgal pogonski, bi se srečali ventili in bati in bi bilo potrebno zamenjati vsaj kakšen ventil, morda celo bat ali kar celo glavo, odvisno od obsega poškodb. Kaj je ponavadi vzrok za strganje mikrojermena pa sem pojasnil v prvem postu.
Torej če so zamenjali še pogonski jermen je zgleda bilo potrebno. Vseeno pa se sprašujem kako peljete vozilo na servis ne da bi se prej dogovorili kaj je potrebno zamenjati in kaj ne? Tak pristop k servisiranju je pravi recept za presenečenja z višino računa ali kakšen podoben nateg.
LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.