Pozdravljeni
Najprej se zahvaljujem vsem za razne odgovore.
Kot vidim je ta tezava pogosta pri teh modelih in raznolika.Za motorcek nebi rekel da je kriv ker potem bi to počelo skozi.Ga ne izklučujem in si ga bom sposodil v trgovini za preizkus le tega je kar draga zadeva to in neko metanje denarja vstran po nepotrebnem . O elektroniki bom povprasal nasega avtoelektričarja ki hodi občasno k nam,da mi pove kaj več o tej možnosti samo to napako bi skoraj da moralo pokazat tester ce bi problem izviral iz strani elektronike spet pa nemores izključiti le tega.
Na sesalnem kanalu že menjal vse stiri gumice.Dve Gumici sta na loputi bom naročo pri Renaultu ,teh stvari nimajo skoraj nikjer v avtotrgovinah ,bom se to zamenjal ni nek strosek upam da bo rezultat uspešen. Ima gdo mogoce kataloški stv. tak mimogrede.
čare je napisal/-a:Najprej se očisti loputa in ventil prostega teka,pregleda se tesnost kolektorja sesalnega in izpušnega (če pušča izpušni oz. je počen lahko to moti sondo in z večanjem temperature se tudi razpoka oža in zato segret ne niha),tesnost podtlakov,lahko prebijajo kabli in ga to moti...Za koliko pa sploh nihajo obrati??
Čare hvala za napotke. Obrati nihajo med standardnim prostim tekom točno nevem. Dam primer: 750 in do 1500 nad 2000 km/h Nikoli. Zanimivo pa tole ga prizgis on dela normalno.Prvo na 1100 namiru.Dokler ga ne peljes ali mu pokazes gas je ok.Potem niha med 1100 do 2000 in kadar se zagreje upade prosti tek na 750 in spet niha med 750 do 2000 vse do stalne temparature oz.nekaj km vožnje.Potem neha nihat.Nesmem pozabit na:Če stoji nekaj časa na miru npr: pol ure uro in on se vrjetno malo segret na kazalcu skoraj da opazno ali pa ne.Takrat ne niha se ga normalno pelje in ne niha.
Nisem se probal ce bi ga pustil da se zagreje od prvega vziga do vklopitev ventilacije oz. stalne temparature če bi nihal. Moram poskusit jutri.
Lp
http://www.facebook.com/pages/Avtodiagnostika-in-Servis-Osebnih-Vozil/361074387295480