Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
pril
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: To jun 20, 2006 11:25 am

Tiguan - zavore nimajo pravega učinka

Napisal/-a pril To feb 09, 2010 5:20 pm

Pozdravljeni!
Prosim Vas za nasvet. Danes sem že drugič imel tiguan-a na servisu zaradi tega, ker zavore ob hladnem in mokrem vremenu ne primejo. Ko pritisnem na stopalko za zavore se 1-2 sekundi nič ne zgodi, potem pa šele zavore začnejo delovati. Na uradnem servisu so mi potrdili, da je z avtomobilom vse OK in dobil sem zgibanko v katerem me obveščajo da je lahko zavorna pot v mrzlem in mokrem vremenu do 210% daljša. Halooo.

Nekako krivdo valijo na cestna podjetja, ker posipajo z nevem kakšnimi solmi in da imajo vsi proizvajalci avtomobilov probleme s tem. Se opravičujem ampak to se mi zdi malo privlečeno za lase

Ker se s tem nikakor ne morem sprijazniti vaš naprošam za nasvet kako ravnati vnaprej. Zgibanko še poskeniram in jo tudi objavim.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda To feb 09, 2010 5:31 pm

Daljša zavorna pot je zaradi slabšega oprijema koles ne pa zaradi zavor, človek sploh ne ve ali bi se smejal ali jokal ob takih ljudi, ki naj bi nekj vedeli. Lahko je kaj z pumpo narobe, ampak kolikor jaz vem jo regulira elektronika in tukaj naj bi bil problem
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Napisal/-a Marek_ To feb 09, 2010 5:40 pm

A v intervalu tistih 1-2sekund nima niti najmanjšega učinka?
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak To feb 09, 2010 5:52 pm

Če je vreme deževno in zavor med vožnjo dlje časa ne uporabiš, potem se na disku naredi rahla korozija in je normalno, da na začetku ne primejo kot bi morale - podobno se mi dogaja na Passatu. Vse ti piše v knjižici. Nima pa veze s temperaturo. In od kdaj to opažaš?
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda To feb 09, 2010 5:59 pm

Strokovnjak je napisal/-a:Če je vreme deževno in zavor med vožnjo dlje časa ne uporabiš, potem se na disku naredi rahla korozija in je normalno, da na začetku ne primejo kot bi morale. Pa tudi ploščice so mokre. Vse ti piše v knjižici. Nima pa veze s temperaturo. In od kdaj to opažaš?


Ne vem koliko novih avtomobilov smo imeli pri nas, nikol nismo imeli problema glede tega, itak ti ploščice skos malenkost drgnejo ob disk, probleme imate zato, ker ne menjate zavorno olje (vsake 2 leti) ker se na zavorno olje veže vlaga ali pa imate superduper ploščice oz disk
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Napisal/-a Renault_user To feb 09, 2010 6:00 pm

X2 na odgovor uporabnika strokovnjak

Ob takem vremenu je to povsem normalno!
Tudi sam sem se pritoževal, ker bi enkrat kmalu končal nekomu v zadku... Pa so rekli, da je to zaradi dežja, snega ipd. Treba je zavore prej ogreti, saj se kaj hitro zgodi, da pritisneš in greš kar naprej... Avto so mi tudi dvignili in so bile zavore ok... To je to!
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda To feb 09, 2010 6:05 pm

Potem se pa oprivičujem za tale posta in nočem drkat, samo vam priporočam da kupite novega opla oz fiata (imam največ iskušenj) in ne boste imel takšnega problema 100%
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak To feb 09, 2010 6:19 pm

pskoda je napisal/-a:Potem se pa oprivičujem za tale posta in nočem drkat, samo vam priporočam da kupite novega opla oz fiata (imam največ iskušenj) in ne boste imel takšnega problema 100%


Če si zaradi svojega stila vožnje velikokrat na bremzi potem verjamem, da nimaš teh težav. Probaj pa ob dežju voziti na AC in vsaj 15 do 20 minut in ne zaviraj - boš opazil kaj bo, ko boš nato zaviral.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda To feb 09, 2010 6:24 pm

Strokovnjak je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:Potem se pa oprivičujem za tale posta in nočem drkat, samo vam priporočam da kupite novega opla oz fiata (imam največ iskušenj) in ne boste imel takšnega problema 100%


Če si zaradi svojega stila vožnje velikokrat na bremzi potem verjamem, da nimaš teh težav. Probaj pa ob dežju voziti na AC in vsaj 15 do 20 minut in ne zaviraj - boš opazil kaj bo, ko boš nato zaviral.


Bom pa enkrat probal, ker me zdaj že full zanima
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard To feb 09, 2010 6:24 pm

Mislim, da je nekdo kak mesec dni nazaj pisal o enakem problemu na Passatu. Potem pa mu je nekdo omenil, da je krivec za to voda, ki šprica gor na diske, in da so to reševali z nekimi plastičnimi zaščitami, od določenega letnika naprej pa so imeli Passati to zaščito že gor.

Problem je mogoče ravno v tem, da na disk pride precej več kapljic vode kot na katerih drugih avtih in se najprej ta voda mora odstranit in šele potem zavore začnejo delovat na polno, čeprav se mi 1-2 sekudni zdita dosti. Možna rešitev je tudi nabava športnih diskov, ki imajo ali luknjice ali kanale skozi katere se voda, prah, umazanija,... odtranijo precej hitreje.

@strokovnjak: večino sem na AC pa tega problema še nisem imel, mogoče sicer še nikoli nisem prišel v tako situacijo, a v to dvomim.
 
pril
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: To jun 20, 2006 11:25 am

Napisal/-a pril To feb 09, 2010 6:27 pm

da ne bo pomote, ko pritisnem na zavoro čutim pritisk pedala, zavornega učinka pa nobenega.. imam prevoženih okoli 800.000 km pa vem da je zavorna pot daljša, pa slaba cesta... samo da pa pedalo do konca, zavornega učinka pa popolnoma nič.. to mi je čudno.... avto je star 1/2 leta
 
pril
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: To jun 20, 2006 11:25 am

Napisal/-a pril To feb 09, 2010 6:30 pm

lizard je napisal/-a:Mislim, da je nekdo kak mesec dni nazaj pisal o enakem problemu na Passatu. Potem pa mu je nekdo omenil, da je krivec za to voda, ki šprica gor na diske, in da so to reševali z nekimi plastičnimi zaščitami, od določenega letnika naprej pa so imeli Passati to zaščito že gor.

Problem je mogoče ravno v tem, da na disk pride precej več kapljic vode kot na katerih drugih avtih in se najprej ta voda mora odstranit in šele potem zavore začnejo delovat na polno, čeprav se mi 1-2 sekudni zdita dosti. Možna rešitev je tudi nabava športnih diskov, ki imajo ali luknjice ali kanale skozi katere se voda, prah, umazanija,... odtranijo precej hitreje.

@strokovnjak: večino sem na AC pa tega problema še nisem imel, mogoče sicer še nikoli nisem prišel v tako situacijo, a v to dvomim.


Nekako je bilo tudi to pojasnilo sevisa... ker imam na avtomobilu lita platišča, so mi pojasnili da potem pride na diske več vode in soli... Zastopim da malo manj prime zavora, da pa je totalen black out... to pa mi ne gre v račun
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda To feb 09, 2010 6:31 pm

lizard je napisal/-a:Mislim, da je nekdo kak mesec dni nazaj pisal o enakem problemu na Passatu. Potem pa mu je nekdo omenil, da je krivec za to voda, ki šprica gor na diske, in da so to reševali z nekimi plastičnimi zaščitami, od določenega letnika naprej pa so imeli Passati to zaščito že gor.

Problem je mogoče ravno v tem, da na disk pride precej več kapljic vode kot na katerih drugih avtih in se najprej ta voda mora odstranit in šele potem zavore začnejo delovat na polno, čeprav se mi 1-2 sekudni zdita dosti. Možna rešitev je tudi nabava športnih diskov, ki imajo ali luknjice ali kanale skozi katere se voda, prah, umazanija,... odtranijo precej hitreje.

@strokovnjak: večino sem na AC pa tega problema še nisem imel, mogoče sicer še nikoli nisem prišel v tako situacijo, a v to dvomim.


Z tem ne boš nič rešil, ker večina šprtnih diskov je treba bolj ogreti kot navadne da bolje primejo, z navrtanimi diski tudi ne boš nič rešil, ker luknice so največ zaradi čiščenja in ploščica ne prime tam kjer so luknice, ampak tam kjer jih ni in tam se bo spet nabirala korozija, če misliš da je to problem kar pa zelo dvomim
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak To feb 09, 2010 6:37 pm

@lizard: Če bi kje dobil link, bi ti bil hvaležen. Sej ne, da bi me to pretirano motilo, a če se da rešit, še toliko bolje. Opazil sem, da ima Passat zavorne klešče na nasprotni strani diska kot večina avtomobilov, mogoče je tudi v temu trik - zanimivo bi bilo vedeti ali je s Tiguanom isto. Disk se vrti mimo zavornih klešč od spodaj navzgor, če si predstavljate.
 
Renault_user
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Pe sep 11, 2009 6:29 pm

Napisal/-a Renault_user To feb 09, 2010 6:45 pm

No, jest vam lahko povem, da če ti pere voda zavore dolgo časa, se res zgodi blackout in dejansko ne zagrabi... DEJANSKO! Stestirano, tako da to ni nič čudnega. Sam bi se zasigural pri prve mmehaniku, ki bi pregledal dele zavor.. vseeno je potrebno preveriti takšne reči.

NAJPREJ BREMZA, ŠELE NATO GAS (držite se tega!) :D
 
Uporabniški avatar
kofy
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Sr dec 14, 2005 7:20 pm

Napisal/-a kofy To feb 09, 2010 7:51 pm

Pa kaj si bodo še spomnili na Fovxvagen servisih v SLO!
:rofl
Kaj naj si kot voznik tolmačim, da se z tiguanom v mokrem ne sme bramzat :?

Se pravi po njihovo: Za po mokrem Renoja in Opela, za po suhem pa Folxvagna?
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 To feb 09, 2010 7:59 pm

lizard je napisal/-a:Mislim, da je nekdo kak mesec dni nazaj pisal o enakem problemu na Passatu. Potem pa mu je nekdo omenil, da je krivec za to voda, ki šprica gor na diske, in da so to reševali z nekimi plastičnimi zaščitami, od določenega letnika naprej pa so imeli Passati to zaščito že gor.

http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... sc&start=0

to se lahko dogaja samo v mokrem vremenu, pa še to takrat ko je na cesti sol/emulzija

PS. na AC vsakih xx km pritisnit zlahka pedal zavore (lahko kr z levo nogo brez da spuščaš gas...)
 
Uporabniški avatar
Mindflash
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: To sep 19, 2006 6:27 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mindflash To feb 09, 2010 8:04 pm

Dvomim, da bi na uradnem servisu zamolčali kakšno napako na zavorah, tako da je skrb verjetno odveč. To je samo posledica korozije na diskih, slabšega oprijema pnevmatik, itd. Imaš mogoče avtomatski menjalnik? Če je odgovor ja, je ta neprijeten občutek samo posledica tega, da avto zavira, kot če pri ročnem menjalniku v leru... ni zavorne sile motorja in se zdi kot, da avto kar "leti" naprej.
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 To feb 09, 2010 8:16 pm

Moje mnenje prodaj te ja*** dokler se ne UBIJEŠ!!! Kupi si vsaj vozilo bemu ja :roll: Za 30.000e ne morejo neki normalenga narediti, sem fural po 70km po AC pa sem normalno ustavljal na 13let stari gajbi z 1380kg suhe teže! :twisted: Ali je HIDRO toliko boljši :idea:
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2055
Pridružen: To jan 27, 2009 9:35 pm

Napisal/-a Gosic To feb 09, 2010 8:23 pm

pskoda je napisal/-a:
Strokovnjak je napisal/-a:Če je vreme deževno in zavor med vožnjo dlje časa ne uporabiš, potem se na disku naredi rahla korozija in je normalno, da na začetku ne primejo kot bi morale. Pa tudi ploščice so mokre. Vse ti piše v knjižici. Nima pa veze s temperaturo. In od kdaj to opažaš?


Ne vem koliko novih avtomobilov smo imeli pri nas, nikol nismo imeli problema glede tega, itak ti ploščice skos malenkost drgnejo ob disk, probleme imate zato, ker ne menjate zavorno olje (vsake 2 leti) ker se na zavorno olje veže vlaga ali pa imate superduper ploščice oz disk


meni so še vedno prijele, pa če je bil led,dež, sneg, veter,sonce, večer, dan, megla, polna luna......
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov