čare je napisal/-a:Ma glej,če ni avto v garanciji si najdi enga popoldanca ki mu je za zaupat in te ne bo vozil scat.Lopovi so lopovi,sem zdaj te dni slišal eno o nesposobnih za Jaguarja na Summitu.Saj ne moreš verjet da kar je več kot olje,filtri,bremze,brisalci ne znajo.Pa kdo jim je dal pooblaščen servis,?Kje so usposablanja?
Nasty je napisal/-a:joztom;
olje, ki ga omenjaš je na pooblaščenih servisih dražje.
Npr.:
ELF Evolution okoli 16,50 EUR/liter, ELF Solaris dobrih 26,00 EUR/liter.
Pooblaščeni servisi pač ne kupujejo olja na web-u.
"...material nima NOBENE povezave z vrednostjo avta...."
Se strinjam. Ampak to sem pa napisal zaradi tega, ker ljudje (mislim na splošno)
kupijo avto višjega cenovnega razreda, potem pa jamrajo kako drago je
vzdrževanje. To se meni osebno zdi zelo butasto. Ni problem avto
kupit, problem je avto vzdrževat.Ko pa nekaj crkne, pa takoj "udariti" po
znamki vozila ali serviserju.To je to.
Nasty je napisal/-a:joztom;
olje, ki ga omenjaš je na pooblaščenih servisih dražje.
Npr.:
ELF Evolution okoli 16,50 EUR/liter, ELF Solaris dobrih 26,00 EUR/liter.
Pooblaščeni servisi pač ne kupujejo olja na web-u.
"...material nima NOBENE povezave z vrednostjo avta...."
Se strinjam. Ampak to sem pa napisal zaradi tega, ker ljudje (mislim na splošno)
kupijo avto višjega cenovnega razreda, potem pa jamrajo kako drago je
vzdrževanje. To se meni osebno zdi zelo butasto. Ni problem avto
kupit, problem je avto vzdrževat.Ko pa nekaj crkne, pa takoj "udariti" po
znamki vozila ali serviserju.To je to.
joztom je napisal/-a:ZA ELF Solaris DPF, ki je predpisan za 2.0 diesel je cena 11,90€ (x5 je 60€) plus filter za max 10€, skupaj ajde 80€, zaračunali so še 4 ure @50€ dela. Če pa je šlo za priklop na računalnik in še kaj, potem to tudi povejte. Samo olje in ostali material nima NOBENE povezave z vrednostjo avta. Filter za nafto je pa 60€, ga ne omenjate.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov