Energetik81 je napisal/-a:EDIT: @volvo_power, na tak način sem prezračil in zamenjal tekočino že vsaj 10x pri 4 različnih avtih, pa še nikoli ni bilo niti najmanjše težave z glavnim cilindrom..
Pozdravljeni
Se popolnoma strinjam s postom "Volvo power".
Servisi/mojstri/mehaniki/popoldanci/.......... uporabljajo različne tehnike za prezračevanje zavor/ menjava zavorne tekočine, pri takšnem posegu je vselej cca 5% možnosti okvare glavnega zavornega cilindra ali ventilov na ABSu. S tehniko, "pumpaj, pritisni, drž" pa se ta procent drastično zviša.
Razlaga:
Delovna pot tesnil je od 0 do 13mm, za to mejo se začne nabirati nesnaga ( trda usedlina ) in razjede na stenah. Torej pri tehniki "pumpaj pritisni" se ta pot podaljša za cca 2 cm in pri vsakem odvitju prezračevalnega vijaka se tesnilo sprehodi čez nesnago ali razjedo na steni cilindra, to pa
lahko poškoduje ali celo uniči tesnilo, kar pa
ni pravilo. Vse je odvisno od tega kako redno se menja zavorna tekočina ( ali na dve do tri leta, kot je predpisano ali ni bila še nikoli ) in kolikokrat je bila pregreta ( po pravilu jo je nujno menjati - v pregreti zavorni tekočini je zaradi kemičnih in termičnih procesov cca 20% vode - ta pa poškoduje stene cilindra in je tudi edini krivec za slabše zaviranje/ali odpoved pri pregretih zavorah ).
Tukaj so še zelo važni dejavniki:
- s kakšno silo se med opravilom pritiska zavorno stopalko ( večja kot je sila, bolj je odprto tesnilo v cilindru )
- s kakšno hitrostjo se odvija prezračevalni vijak ( hitreje kot se odvije, hitreje pade zavorna stopalka - torej se tesnilo nima časa delno zapreti, ko leti čez nesnago )
- oznaka nove zavorne tekočine DOT 4 ali DOT 5.1 ( DOT 5.1 ima višjo stopnjo vretja in je posledično bolj suha, torej težje spira nesnago iz cilindra -
nikakor pa ni bolj agresivna )
Kakor pa sem že omenil, pa je pri redno vzdrževanem vozilu takšna okvara nična.
Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.