[DocX] je napisal/-a:
Če imaš W210 potem nimaš "šipke" za merjenje nivoja olja, ker naj bi bil menjalnik "sealed for life", kar pomeni, da naj se sploh ne bi menjalo olje v menjalniku.
Ja nekateri imajo to čist resno.Sodelavcu od prjatla je začel srat 5 let star jaguar in ga je spravil na Summit kjer so rekli da se olje ne menja (po podatkih se res ne) in da ga je dovolj in je tudi čisto so mu pa za vsak slučaj naložili nov software in ker menjalnik še vedno ni delal so prjatlu razložil da je neki v menjalniku zanič,ja dobesedno "neki not je zanič".No po plačilu računa 136€ za NIČ se je avto odpeljal drugam,kjer se je olje spustilo ven in nalilo frišno in ne moreš verjet avto se pelje in po še enkratni menjavi da se je prečistil ves sistem menjalnik deluje brezhibno.Na summitu so mu pa ponudili austausch menjalnik za 3800€,ker tega noben ne popravla.Ja valda!V glavnem če kaj rabite na summitu se ga izogibajte daleč okoli.cruiser1 je napisal/-a:[DocX] je napisal/-a:
Če imaš W210 potem nimaš "šipke" za merjenje nivoja olja, ker naj bi bil menjalnik "sealed for life", kar pomeni, da naj se sploh ne bi menjalo olje v menjalniku.
A to je resno? Svašta
Kakšna šlamparija...
LukL je napisal/-a:ja v w211 pa mislim da je šipka ravno za olje v menjalniku- na enem pokrovčku piše open only in mb workshop -neki takega, za nivo olja v motorju maš pa elektronsko med števci, tam pa ni šipke
Po forumu brska: Google [Bot] in 10 gostov